بازار پخش پسته ایرانی درجه یک

پسته ایرانی یکی از آجیل و خشکبار های سنتی محسوب می شود و تقاضای زیادی برای خرید این محصول در داخل و خارج از کشور وجود دارد. این محصول از مصرف سالانه بالایی برخوردار می باشد، به همین دلیل می توان گفت که بازار خرید و فروش عمده پسته رونق زیادی دارد و همواره افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این زمینه هستند.

بازار پخش پسته ایرانی درجه اول

انواع پسته ایرانی درجه یک

انواع پسته ایرانی درجه اول درختان پسته دو پایه هستند، این بدان معنی می باشد که گل‌های نر و ماده روی درختان پسته ی متفاوت تولید می­‌شوند و در روی یک درخت، هر دو گل نر و ماده باهم وجود ندارد.

در کشور ایران بیش از ۷۰ نوع ژنوتیپ پسته ماده و تعداد زیادی ژنوتیپ پسته نر وجود دارد که باعث شده ایران جز مهمترین منابع ژرم پلاسم پسته در دنیا محسوب می‌شود.

در یک تقسیم­‌بندی کلی انواع پسته را می توان به دو دسته فندقی و بادامی گروه‌بندی کرد. برای مثال پسته های کله‌قوچی و اوحدی در گروه فندقی و پسته های اکبری، احمد آقایی، ممتاز و سفید پسته نوق در گروه بادامی طبقه بندی می­‌شوند.

از معروف‌ترین انواع پسته ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • پسته کله قوچی
  • پسته اکبری
  • پسته ممتاز
  • پسته بادامی زرند
  • سفید پسته نوق
  • پسته احمد آقایی
  • پسته اوحدی
  • پسته خنجری
  • پسته شاه‌پسند
  • پسته قزوینی

ارائه پسته ایرانی درجه یک

ارائه پسته ایرانی صادراتی ایران دارای شرایط آب و هوایی خوبی در زمینه تولید پسته می باشد این امر باعث شده است که ایران به عنوان یکی از عمده ترین تامین کنندگان پسته در جهان تبدیل شود و در حال حاضر بالغ بر 90 درصد پسته تولید شده در ایران به کشورهای دیگر صادر می شود.

۱۰ کشور اول تولید کننده پسته در جهان، ایران، آمریکا، ترکیه، چین، سوریه، یونان، ایتالیا، افغانستان، تونس و اسپانیا می باشند.

پسته های صادراتی ایرانی دارای ظاهر خوبی می باشند. مهم ترین عامل در پسته صادراتی که باعث جذب خریداران بیشتری می شود، کیفیت پسته است.

پسته کله قوچی، پسته بادامی، پسته احمد آقایی، پسته اکبری، پسته فندقی از جمله پسته درجه یک و با کیفیت هستند که در بازار جهانی درخواست زیادی برای خرید آنها وجود دارد.

برای اطمینان از سالم بودن پسته صادراتی، گواهی افلاتوکسین می دهند تا بتوانند آن ها را به کشور های اروپایی صادر کنند. این موضوع در خصوص پسته صادراتی به کشورهای نزدیک خلیج فارس چندان دارای اهمیت نمی باشد.

فروشندگان برای ارائه پسته صثادراتی به خریداران به روش های حضوری و غیر حضوری عمل می نمایند. که امروزه روش ارائه غیز حضوری محصولات از استقبال بیشتری برخوردار می باشد.

از این رو بیشتر فروشندگان این محصول دارای سایت هایی برای معرفی، مشاوره و فروش محصولا خود می باشند خریداران با مراجعه به این سایت ها محصول مورد نظر خود را سفارش می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما