قیمت انواع پسته مرغوب رفسنجان

پسته یکی از محصولات تجاری بسیار با ارزش ایران است.این محصول پس از نفت خام و زعفران سومین رتبه را در صادرات کشور به خود اختصاص داده است.

پسته به دلیل جایگاه ویژه ای که در بازار های جهانی دارد، از نرخ  بالایی برخوردارمی باشد.قیمت پسته مرغوب رفسنجان در مراکز پخش عمده این محصول به مصرف کننده ها ارائه خواهد شد.

مجموعه بازرگانی صبا فروت عرضه کننده پسته مرغوب  رفسنجان با قیمت های کف بازار در سال1402 می باشد.برای اطلاع ازقیمت و شرایط فروش  پسته مرغوب رفسنجان کافی است با ما درتماس باشید.

 

قیمت پسته مرغوب رفسنجان

پسته مرغوب راچگونه تشخیص دهیم؟

پسته مرغوب را چگونه تشخیص دهیم؟ شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح باشد که با توجه به نرخ بسیار زیاد پسته و آجیل در بازار های مصرف، پسته مرغوب را چگونه تشخیص دهیم؟برای دریافت پاسخ این سوال لطفا با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

برخی تولید کنندگان پسته برای جلب رضایت مشتریان خود، سعی می کنند پسته  ارزان را عرضه نمایند و بدین منظور از روش های مختلفی استفاده می کنند.این تولید کنندگان، پسته دهن بسته را به کمک یخ و کوره به پسته خندان تبدیل می کنند.به این محصول پسته آب خندان می گویند.

برای تشخیص پسته مرغوب از نامرغوب  باید یک مشت از آن ها را در دست خود تکان دهید. اگر دیدید که مغز پسته ها در داخل پوسته خود خیلی صدا کردند و به اصطلاح تکان خوردند  باید بدانید که مغز آن ها کوچک بوده و هنوز به رشد کافی نرسیده اند و در پوسته جابجا می شوند.

اما بهترین و مطمئن ترین راه برای خرید پسته مرغوب و باکیفیت که محصول همان سال بوده و تازه می باشد، تهیه کردن پسته خام است.

از آنجایی که در این محصول از هیچ طعم دهنده، عطر دهنده و رنگ دهنده ای استفاده نشده است، شما به راحتی از روی شکل ظاهری و بو  و طعم به کیفیت آن پی خواهید برد.

آیا می دانید دلایل بالا بودن قیمت پسته  چیست.؟

  • اصولا کاشت و تولید پسته در شرایط خاص و نسبتا دشواری صورت می گیرد.
  • رشد و باردهی درخت پسته حداقل 7  سال به طول می کشد.
  • راندمان و بهره وری برداشت پسته به دلایلی از جمله عدم استفاده از روشهای نوین علمی در آبیاری و کاشت و برداشت پایین است.
  •  هزینه تولید در سالهای اخیربا افزایش روبرو بوده است.
  • تاثیربرخی عوامل اقتصادی   بر قیمت پسته از جمله نوسانات ارزی

عرضه کننده پسته مرغوب رفسنجان

عرضه کننده پسته مرغوب صادراتیباغداران شهرستان رفسنجان از توابع استان کرمان، همه ساله حجم بسیار زیادی از پسته مرغوب را در کشور تولید می کنند، سپس به صورت انبوه به کارخانه های تولیدی ارائهمی دهند. این کارخانه ها آن ها را خشک، فراوری و بسته بندی نموده و در بازار های مصرف سطح کشورعرضه می کنند.

شرکت های عرضه کننده پسته مرغوب رفسنجان، این محصول را به صورت عمده از تولید کننده دریافت کرده و سپس به شکل کلی یا جزئی به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

این شرکت ها که فروشنده مستقیم محصولات کارخانه هستند سود خیلی کمی برای عرضه آن ها درنظر می گیرند.شما می توانید از طریق این سایت،پسته مرغوب رفسنجان را مستقیما به توزیع کننده یا تولید کننده آن سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما