فروشنده پسته فندقی عمده+قیمت

آیا می دانید درخت پسته؛ مخصوص کشت در مناطق معتدل و گرم است.؟

درخت  پسته در مناطق سردسیر رشد خوبی ندارد و در برابر سرما ی زیاد و طو لانی  تاب مقاومت ندارد.

ریشه‌های درخت  پسته، در زیر زمین کاملا عمیق می‌شوند؛ بنابراین خاک پسته بایستی قابلیت نفوذ پذیری زیادی داشته باشد .ارتفاع درختان پسته معمولا کم است.

پس از کاشت نهال پسته؛ تا به بار نشستن آن، معمولا 5 تا 7 سال طول می‌کشد.در  کاشت درخت پسته؛ باید فاصله مناسب رعایت شود .فاصله کاشت هر درخت پسته، با درخت بعدی بایستی در حدود 4 الی 5 متر باشد.

نهال پسته باید درمناطقی کاشته شود که نور خورشید به طور کامل وجود داشته باشد.پسته جزء درختانی است که به آب کمی نیاز دارد و به همین دلیل در مناطق بیابانی و گرمسیری دوام می‌آورد.

مهم‌ترین آفت درخت پسته، پسیل معمولی پسته یا شیره خشک ‌است. پسیل پسته حشره کوچکی است که شیره گیاه را می‌مکد و پوکی پسته را زیاد می‌کند. این آفت، پسته را ضعیف نموده و روی برگ‌های آن نیز لکه ایجاد می‌کند.

انواع ارقام معروف پسته ایرانی

ارقام و انواع معروف پسته ایرانی شامل:

انواع ارقام معروف پسته ایرانی شامل فندقی – اکبری – احمد اقای – کله قوچی است.

ارائه دهنده پسته فندقی عمده بصورت این محصول را که دارای پوستی سخت، مغزی نرم و دانه کوچک می باشد  نسبت به انواع دیگر پسته ارزان تر عرضه می کند.

پسته فندقی عمده به صورت عمده و جزیی در بازار به فروش می رسد.پسته خواص دارویی و درمانی فراوانی دارد و به همین دلیل برای سلامتی افراد توصیه می شود.

پسته درخت کوچکی است که دارای میوه ای خوراکی با طعمی لذیذ است .درخت پسته در برابر شرایط سخت مقاومت می کند و می تواند زنده بماند، مثلا این درخت در هر نوع خاک و حتی اب کم و خیلی شور نیز قادر به حیات است.

پسته ها به طور کلی به دو دسته ی فندقی شکل و بادامی شکل تقسیم بندی می شود. پسته ها را می توان هم به صورت خام و هم به صورت بو داده مصرف کرد که هر دو مدل ان فواید زیادی برای سلامتی دارد.

پسته فندقی خام نیز یک نوع پسته است که دارای ظاهری گرد و کروی شکل است و انواع متنوعی دارد که در ایران نیز کشت می شودو حتی به سایر کشور ها نیز صادر می شود و سود کسب می شود.

یکی از مشخصات ظاهری پسته فندقی شکل گرد و کروی شکل ان می باشد. این پسته با مناطق مختلف پسته کاری ایران سازگار می باشد و بیش ترین حجم صادرات پسته ی کشور متعلق به این نوع پسته است.

پسته فندقی به طور کلی از لحاظ ظاهری پسته ریزی به حساب می اید و دارای اندازه ی کوچک تر نسبت به سایر انواع دیگر پسته است،اما از نظر طعم و مزه تفاوت زیادی با دیگر پسته ها ندارد.

پسته فندقی مرغوب دارای مشخصاتی است که هم شامل مشخصات ظاهری از جمله اندازه ی یک دست بیش تر پسته ها و نداشتن لکه روی پوست پسته است و هم شامل مشخصات باطنی مثل طعم و مزه ی خوب و بدون تلخی است.

پسته فندقی درجه یک بهترین نوع پسته ی فندقی موجود در ایران است که همه ی مشخصات یک پسته ی خوب و با کیفیت را دارا می باشد و از نظر قیمت نیز از بقیه گران تر است.

پسته فندقی صادراتی یکی از با کیفیت ترین و مهم ترین انواع پسته های صادراتی و تجاری ایران می باشد که به بسیاری از کشور های مختلف دنیا صادر و ارز زیادی از این راه به کشور وارد می شود.ارائه دهنده پسته فندقی عمده

آیا مصرف پسته فندقی عوارض دارد ؟

آیا مصرف پسته فندقی عوارض دراد ؟

  • پسته سرشار از پتاسیم, برای کنترل و تنظیم فشار خون بالا مناسب است، اما مصرف بی رویه آن باعث آسیب زدن به کلیه می شود.
  • این محصول به دلیل دیر هضم بودن، برای افرادی که معده ضعیفی دارند توصیه نمی شود زیرا باعث ترش شدن معده می شود.
  • پسته منگنز فراوانی دارد و به افزایش جذب کلسیم در بدن کمک  می کند،ولی مصرف بی رویه آن، سر درد و لرزش به همراه دارد.
  • پسته طبعی گرم دارد که افزایش این طبع  برای افراد گرم مزاج خطرناک می باشد و باعث بروز کهیر و جوش در بدن می شود.
    بهتر است  افراد با طبع گرم  در هنگام استفاده از آن  از خوراکی هایی با طبع  نیز سرد استفاده کنند تا برای آنان مشکلی ایجاد نشود.

آیا فواید مصرف پسته فندقی را می دانید؟

  • تجمع رادیکال آزاد در بدن باعث بروز سرطان می شود که یکی از راه های مبارزه با آن استفاده از پسته است.
  • خوردن پسته باعث می شود فیبر های رژیمی وارد بدن شود و احساس سیری را در افراد تأمین می کند و وعده بعد نیاز به غذای کمتری داردبنابر این مصرف پسته فندقی برای کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.
  •  پسته برای آرامش و سلامتی قلب بسیار مفید می باشد زیرا یکی از مهم ترین بخش سلامت قلب کلسترول می باشد که توسط پسته تنظیم می شود.

مرکز خرید پسته فندقی عمده

مرکز خرید پسته فندقی عمده

پسته فندقی به دلیل طعم خوب و قیمت پایین در رده پسته هایی با مشتری زیاد محسوب می شود.

معمولا عرضه کنندگان پسته فندقی آن را به صورت شور درآورده و در بسته بندی های مناسبی به بازار عرضه می کنند.

متقاضیان و مشتریان برای خرید پسته فندقی عمده کافی است به مراکز خرید، سایت های معتبر و نمایندگی های خرید مراجعه،و بعد از بررسی قیمت ها، ثبت سفارش نمایند.

عرضه کننده پسته فندقی عمده آمادگی فروش این محصول را به صورت عمده و فله ای اعلام می نماید.

مشتریان خرید عمده پسته فندقی جهت فروش و عرضه در بازار داخلی و یا صادرات به کشورهای مختلف می توانند با مشاورین شرکت صبا فروت تماس حاصل فرمایند.بهترین پسته فندقی عمده با مناسب ترین قیمت مجموعه بازرگانی صبا فروت به فروش می رسد.

3

  1. سایت صبا فروت کمک کرد تا با انواع پسته و خصوصیات ان اشنا شوم از مدیرت سایت تشکر می کنم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما