استعلام قیمت پسته درجه یک ایرانی

پسته درجه یک ایرانی در شهرستان رفسنجان و بسیاری از شهر های دیگرکرمان کاشت وبرداشت  می شود.استعلام قیمت پسته ایرانی برای فروش در بازار های داخلی و خارجی به ما کمک می کند.

پسته  درجه  یک ایرانی  ظاهری خوب و درشت دارد و برای استفاده در  آجیل بسیار مناسب می باشد.پسته  درجه یک ایرانی هر ساله به مقدار فراوان به اغلب  کشور های خارجی صادر می شود.

 

معرفی بهترین پسته درجه یک ایرانی

معرفی بهترین پسته درجه یک ایرانی در گذشته پسته ایران به روش سنتی پوست گیری وخشک می گردید ولی در حال حاضر پسته در کارگاه ها و کارخانه جاتی که اصطلاحا به آن ها ترمینال ضبط پسته گفته می شود فرآوری می شود.اعمال فرآوری پسته به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود.

همان طور که می دانید گونه های مختلفی از نهال پسته وجود دارد مانند نهال پسته بذری که توسط بذر پسته کاشته می شود، نهال پسته هیبریدی  در آزمایشگاه از طریق کشت بافت به دست می آید.

بهترین زمان کاشت نهال پسته موقعی است که گیاه در حالت خواب است مثل فصل پاییز که در این موقع بسیار مناسب است.

 

انواع مغز پسته

ارقام معروف پسته عبارتد از :پسته اکبری،پسته فندقی ،پسته  کله قوچی ،پسته احمد آقایی‌

برای تهیه مغز پسته، ابتدا پسته دهن بسته را داخل دستگاه مغز کن می ریزند و مغز پسته درجه یک ایرانی از آن به دست می آید.

خلال پسته یکی از گران ترین و خوش مزه ترین فرآورده های پسته است.

برای تهیه خلال از بهترین و با کیفیت ترین پسته استفاده می شود و کیفیت آن به میزان سبز بودن خلال، سالم بودن، اندازه و طعم و روغن آن متفاوت می باشد.

پسته دارای انواع مختلفی از نظر کیفی و ارقام می باشد؛

از جمله پسته های لوکس ایران  پسته اکبری می باشد که به سایر نقاط  جهان صادرات می شود.

چه عواملی در زیبایی ظاهری آجیل موثر است.؟

عوامل مهمی در زیبایی آجیل مهم هستند مانند درشتی، زیبایی، طعم و از همه مهم تر کیفیت و تازگی آجیل، که پسته اکبری تمامی این موارد را دارا می باشد و بازار پسندی فوق العاده خوبی دارد.

مصرف پسته در ایران و جهان

پسته پای ثابت آجیل ایرانی به حساب میآید. از پسته به دوصورت طعم دار و ساده یا خام  استفاده می شود.

پسته در میان مردمان کشورهای مختلف جهان طرفداران بیشماری دارد.

پسته دارای خواص فراوانی از جمله برای رفع کم خونی به شمار می رود.

یران از تولید کنندگان و صادر کنندگان بزرگ پسته در جهان به شمار می رود و در سالهای اخیر رتبه دوم صادرات پسته را به خود اختصاص داده است.

علیرغم اینکه ایران بزرگترین صادر کننده پسته به شمار می رود بااینحال سرانه مصرف پسته 300 گرم است.

ترکیه با 107 هزار تن بیشترین مصرف پسته را به خود اختصاص داده و بعد از ان اتحادیه اروپا با 83 هزار تن ،چین 77 هزار تن ،امریکا 55 هزار تن  در لیست مصرف پسته قرار دارند.

برای مشخص شدن مواد مفید پسته همینقدر بایستی بدانید که میزان پتاسیم موجود در یک دانه پسته با یک پرتقال برابر است.پسته یک خوراکی مفید برای کودکان محسوب می شود و می تواند در افزایش هوش آنها موثر باشد.

پسته در تهیه مواد غذایی و بهداشتی  کاربردهای زیادی دارد.

پخش سراسری پسته ایرانی

در صنایع آشپزی  پسته کاربرد زیادی در پخت شیرینی و غذا دارد.پسته درجه یک ایرانی بسیار خوشمزه بوده و هر ساله به اکثر کشور های حاشیه خلیج فارس از جمله عمان و کویت صادر می شود .

استعلام قیمت پسته درجه یک ایرانی به ما کمک می کند  تا فروش این محصول راحت ترانجام  بشود.برای مشاوره و سفارش انواع پسته درجه ایرانی با شماره سایت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما