بازار فروش پسته رفسنجان صادراتی+قیمت خرید

پسته رفسنجان محصولی  بسیار با کیفیت و در بازارهای داخلی و خارجی هم  مشتریان و طرفداران زیادی دارد.

فروش پسته رفسنجان صادراتی هم در بازارهای داخلی  انجام می شود و با توجه به کیفیت آن طرفداران زیادی در خارج از کشوردارد.

شما تا چه اندازه از کیفیت این محصول اطلاع دارید؟

آیا از قیمت پسته رفسنجان مطلع هستید؟

ِآیا مرکزی معتبر برای خرید این محصول سراغ دارید؟

ما در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر ما را تا پایان همراهی نمایید.

بازار فروش پسته رفسنجان صادراتی

معرفی انواع پسته ایرانی

معرفی انواع پسته ایرانی پسته از جمله خوشمزه ترین خشکبارهایی هست که برای بدن بسیارمفید است و دارای ویتامین هایی است که می تواند پوستی شاداب و بدنی سالم را برای افراد به ارمغان بیاورد، به همین علت بسیار‌ی از متخصصان تغذیه توصیه می کنند که این محصول را در رژیم غذایی تان قرار دهید.

پسته برای رشد نیاز به آب و هوای سرد و خشک دارد و در مناطقی مانند کرمان، سمنان و قم هم این محصول کشت می شود و با توجه به شرایط آب و هوایی خوبی که دارند، محصول خوبی هم برداشت می کنند .

اما در این میان پسته رفسنجان محصولی بسیار معروف تر در ایران و جهان است و سال هاست که متقاضیان خرید زیادی دارد. این محصول انواعی دارد که شامل پسته فندقی، کله قوچی، احمد آقایی و اکبری می باشد.

شما می توانید هر کدام از این محصولات را با کیفیت بالا خریداری کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. علاوه بر این، در طب سنتی هم از این محصول به فراوانی برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند‌.

هر کدام از این پسته ها ویژگی های خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه به نیازتان آن را خریداری کنید، برای مثال پسته کله قوچی اندازه ای درشت  و شکل زیبایی دارد، پسته فندقی از نظر اندازه و شکل از بقیه کوچک تر است، پسته احمد آقایی کشیده تر است نسبت به پسته فندقی و پسته اکبری هم بسیار درشت و مجلسی است.

قیمت عمده پسته رفسنجان صادراتی

قیمت عمده پسته رفسنجان صادراتی قیمت پسته همانند کیفیت آن بسیار مهم است و برای خریداران اهمیت زیادی دارد. در مراکزفروش پسته صادراتی رفسنجان به صورت عمده به فروش می رسد و به همین علت از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر است.

از لحاظ کیفیت محصولات ما بی نظیر هستند و این موضوع را شما از طعم و مزه خوب آن متوجه می شوید، اما از لحاظ قیمت هم تلاش ما این است که این کالا را با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز ما در تماس باشید.

10

  1. پسته ایران مخصوصا پسته رفسنجان با کیفیت بسیار بالا برای مجالس پذیرایی ایران و جهان و یکی از بهترین خشکبار موجود در کشور بوده و برای بسیاری از بازارهای صادراتی دارای رتیه برتر است

  2. شهرهای با آب و هوای نزدیک به رفسنجان مناسب کاشت پسته و قابلیت سود آوری و پتانسیل رشد در شهر های ایران است

  3. تجاری سازی باغ پسته فکر خوب برای رشد این محصول و داشتن توجیه اقتصادی برای وقت گذاشتن چند ساله و برخورداری از نتیجه این تلاش ارزشمند است

  4. پسته با خواص زیاد و سرشار بودن از موادمعدنی خشکبار مناسب برای سلامتی و داشتن نشاط زندگی است که قابلیت ارز آوری نیز دارد .

  5. سلام خدمت شما دوست عزیز
    ایا صادرت به کشوره های حوزه خلیج فارس هم امکان پذیره؟

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    • سلام بله ما اکنون به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کویت و امارات و عمان صادرات داریم .

    • سلام ،تقریبا به اکثر کشورهای دنیا مثل روسیه ،ترکیه ،هندوستان ،پاکستان ،عراق ،امارات ،کویت ،و اروپا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما