توزیع کنندگان پسته ممتاز اکبری

برای  تهیه پسته ممتاز اکبری  می توان با مراجعه حضوری نیاز مصرفی خود را از فروشگاه ها و خشکبار فروشی هاتامین  کرد .امروزه به دلیل زندگی پر مشغله مردم صرف کردن وقت و هزینه برای پیدا کردن فروشگاهی مطمئن کار راحتی نیست. بنابراین توزیع کنندگان این محصول برای راحتی مردم، چه در کشور و یا در خارج از کشور سایت های فروش اینترنتی  را راه اندازی کرده تا شما با اطمینان و خاطری آسوده خرید کنید.

توزیع کنندگان پسته ممتاز اکبری

با خوردن پسته دیگر مبتلا به سرطان نمی شوید

با خوردن پسته دیگر مبتلا به سرطان نمی شوید پسته دانه هایی سبز و خوش طعم هستند که از قدیم الایام در میان خشکبار ايرانيان جای داشته است. تاریخچه این درخت به غرب آسیا و بیشتر کشور هایی با آب و هوای خشک مانند ایران، سوریه، ترکمنستان و غرب افغانستان بر می گردد. پسته ها سرشار از مواد مغذی مانند کربوهیدرات ها ،چربی، پروتئین، اسیدهای آمینه می باشد. پسته همچنین مواد معدنی، آهن، روی، پتاسیم، کلسیم، مس و سدیم را هستند و ویتامین های ضروری، مثل ویتامین ث ، ب۶، آ، کا، تیامین، بتایین، کولین ، فولات را دارا میباشند.

از جمله فواید پسته اکبری طبیعی برای سلامتی:

  • تقویت کننده مغز و ذهن انسان
  • تقویت کننده نیروی جنسی
  • جوشانده پوست و برگ درخت پسته برای رفع درد و خارش مقعد کاربرد دارد.
  • تقویت کننده معده
  • مغز پسته دارای آهن بوده بنابراین خون ساز است و می تواند برای آنهایی که مبتلا به کم خونی هستند مفید باشد.
  • پسته یک منبع غنی از اسید آمینه است، که از تشدید عروق و تشکیل لخته های خون جلوگیری می کند.
  • پسته یک منبع از فیبر رژیمی است که در عملکرد سیستم گوارش تاثیر مثبت دارد.
  • پسته همچنین باعث تحریک و تقویت رشد مو شده به علاوه باعث افزایش انعطاف پذیری مو و درمان ریزش آن می شود.
  • پسته با علائم پیری مبارزه کرده و مرطوب کننده ای طبیعی برای پوست است باعث حفظ سلامت آن و روشنی پوست می شود.
  • پسته دارای بیشترین آنتی اکسیدان می باشد. رادیکال های آزاد شده در نتیجه متابولیسم مواد غذایی در سلول های بدن به وجود می آیند که اگر در سلول های انسان باقی بمانند باعث ایجاد سرطان در انسان می شوند. بنابراین رادیکال ها باید خنثی شوند که این کار توسط آنتی اکسیدان ها صورت می گیرد. آنتی اکسیدان به عنوان یک مانع از بروز سرطان است.

مغز پسته یکی از منابع غنی اسیدهای چرب مفید است، اما مانند هر ماده دیگری زیاده روی در مصرف آن به افرادی که میزان تری گلیسرید خون بالایی دارند، توصیه نمی شود، و به دلیل هضم دشوار آن برای معده مناسب نیست. خوردن پسته برای اشخاصی که دچار ضعف و نارسایی کبد هستند و مبتلایان به بیماری نقرس، دیابت و ناراحتی کلیه مضر می باشد. خوردن زیاد پسته و سایر مغذی جات باعث گرمی در بدن و کهیر و دانه های قرمز رنگ در پوست می شود. مغز پسته از نظر طب سنتی گرم و خشک است که برای افراد دارای مزاج گرم مناسب نیست. همچنین می تواند باعث افزایش وزن، نفخ شکمی و مشکلات گوارشی شود.

راهنمای خرید پسته برای آجیل شب عید

راهنمای خرید پسته برای آجیل شب عید در تهیه وانتخاب پسته طعم دار از نظر ظاهری توجه داشته باشید که پوسته رویی پسته به رنگ استخوانی و بدون لکه باشد و همچنین میزان شکاف پسته به طوری باشد که  بیش از حد بسته نباشد زیرا در این صورت نارس است و همچنین بیش از حد بازنباشد که مغز پسته در آن لق بخورد زیرا نشان دهنده پسته آبخندان است. به پسته های نارسی که به زور خندان شده است آبخندان می گویند.

اگرچه در حال حاضر تمام دنیا به دنبال پرورش پسته هستند، اما هیچ کجا نمی توان پسته ای به خوش طعمی ایران پیدا کرد. علت اصلی مزه فوق العاده پسته ایرانی نسبت به سایر پسته‌های جهان به نوع آب و هوا و خاک این کشور باز می گردد. باغ‌های پسته در ایران در ارتفاعی بیش از ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ متر از دریا قرار دارند. به همین خاطر با وجود حداقل رطوبت و فشار هوا و همینطور دمای بالا و نوع خاک دقیقا محیطی دلخواه پرورش پسته اکبری ارگانیک ایجاد می‌شود که این شرایط دما باعث همین تمایز میان پسته ایرانی و خارجی می شود.

پسته قزوین بخاطر ظاهر زیبا و مغز زمردینش زبانزد است، ظاهر و طعم پسته های کرمان و رفسنجان نیز آنقدر شناخته شده است که نیازی به معرفی ندارند.

هر چقدر که پسته‌ها چرب‌تر باشند، لذیذتر اند. عموما پسته به دلیل مغز شیرینش شهره بازار است. بهترین روش برای انتخاب پسته یا خشکبار تست کردن آنهاست اما مطمئنا نمی توان تک به تک شان را تست کرد. برخی افراد سود جو به بهانه فروش پسته طعم دار آن هارا به قدری شور می کنند که باعث غفلت از طعم اصلی آن می شود، و همین امر باعث شده تا خریدار متوجه کهنه بودن یا بوی نامطلوب پسته ها نشود.

معرفی جامع انواع پسته

معرفی جامع انواع پسته براساس دسته‌بندی صورت گرفته پسته های صادرتی در چند گروه پسته فندقی یا اوحدی، پسته احمدآقایی، پسته کله قوچی، پسته اکبری قرار دارند.

پسته اکبری: این مدل پسته از همه نظر بهترین نوع آن ها به حساب می آید. تشخیص پسته اکبری تشریفاتی آسان است زیرا این نوع پسته از نظر ظاهری شاخص است. مغز پسته اکبری بدون پوست بهترین گزینه برای تولید خلال پسته است و به جز خلال، از این مغز برای تولید دندانه پسته نیز استفاده می کنند.

پسته احمد آقایی: از لحاظ بادامی شکل و کشیده دارد که آن را مجلسی جلوه می دهد. مغزی به رنگ قرمز ارغوانی داشته و با دارا بودن چربی زیاد، از خواص و طعم دلچسبی برخوردار است. مرغوبیت پسته ایرانی به قدری وست که پسته کالیفرنیایی نیز نتوانسته به مقام پسته رفسنجان ایرانی دست پیدا کند.

پسته فندقی یا اوحدی: این پسته جزء معروف ترین پسته های ایران شناخته می شود و ۶۰ درصد از کشت و تولید پسته را به خود اختصاص داده است. از نظر شکل و ظاهر کروی بوده و درصد خندانی آن خیلی زیاد است، رنگ مغز ارغوانی و رنگ پوست استخوانی یا کرم می­‌باشد.

فروش فوق العاده انواع پسته ممتاز اکبری

فروش فوق العاده انواع پسته ممتاز اکبری قطعا فروشنده های پسته خام مرغوب پسته‌های بوداده‌ی خوبی هم دارند. پسته اکبری صادراتی، یکی از پرطرفدار ترین گزینه ها در صادرات انواع پسته به کشورهای اروپایی و خاورمیانه به شمار می روند. پسته اکبری در طعم های خام، شور و زعفرانی به کشورهای مختلف صادر میشود و بعد از پسته احمدآقایی، از نیاز مصرفی داخل کشور را تامین می نماید.

مجموعه ما همیشه سعی در ارائه بهترین کیفیت ها را در زمینه خشکبار داشته است و برای راحتی شما عزیزان فروش اینترنتی و عمده را راه اندازی کرده است تا در کمترین زمان ممکن به مرغوب ترین محصول دست پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما