فروش استثنایی پسته ممتاز اکبری+قیمت

پسته ممتاز اکبری بیشتر محصول باغات استانهای جنوبی کشور می باشد، پسته دارای انواع مختلفی می باشد ،از انواع پسته می توانیم‌ به موارد زیر اشاره کرد:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  • پسته اکبری
  • پسته کله قوچی
  • پسته احمد آقایی
  • پسته فندقی
  • و سایر پسته …

پسته اکبری و پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی، پسته فندقی و ازانواع دیگر پسته در سایز های متفاوت نام ببریم .

یکی از پسته های بسیار خوشمزه و پرطرفدار که صادرات آن به صورت گسترده انجام می‌ پذیرد پسته اکبری تازه است.

پخش عمده این محصول توسط شرکت تجاری ما با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پسته اکبری عمده می توانید با کارشناسان تجاری ما ارتباط بگیرید.

فروش استثنایی پسته ممتاز اکبری

پسته برای بدن معجزه می کند.

پسته برای بدن معجزه می کند

پسته ممتاز اکبری طبیعی یکی از میوه های بسیار خوشمزه و پرطرفدار بوده و باروری آن نیز برای کشاورزان زحمت زیادی را به دنبال دارد برای آن که بتوانید پسته مرغوب را خریداری کنید باید از کشاورزان به طور مستقیم خرید خود را انجام دهید.

درختچه‌ های پسته همه ساله باید سمپاشی شوند ،همچنین زمین این محصول باید حتما در فواصل زمانی مثلا هر یک ماه یک بار آبیاری شوند تا پسته های بدست آمده مرغوب باشند و یا اینکه باید حتماً زمین های این محصول از کود حیوانات تغذیه شود.

پسته با کیفیت، پسته ای است که دارای دانه های درشت و یکدست بوده و بوی کهنگی  ندهد. معمولاً مغز پسته با کیفیت رنگ سبز روشن را داشته و هیچگونه خرابی و یا کرم خوردگی ندارد ،محصول پسته حتماً باید در جای خنک نگهداری شود و الا دچار کرم زدگی و یا پروانه می‌ شود.

برای خرید این محصول می توانید  با کارشناسان تجاری ما ارتباط بگیرید .بسته بندی این محصول باید با توجه به حجم این محصول مناسب باشد و همچنین برند تولیدکننده این محصول باید شناخته شده باشد. برای خرید پسته مرغوب و با کیفیت می توانید از کارشناسان تجاری ما کمک بگیرید.

افزایش ایمنی بدن با مصرف پسته

افزایش ایمنی بدن با مصرف پسته

درختچه های پسته پس از آن که به بار نشستند و محصول دادند به انواع مختلفی دسته بندی می شوند .پسته مانند دیگر میوه ها نیز دارای انواع مختلفی بوده و از طعم ها و کیفیت های متنوعی برخوردار می باشد .

اندازه دانه ها و سایز آنها نیز با توجه به گونه آن مختلف می باشد .به طور مثال پسته کله قوچی دارای دانه های درشت یکدست بوده و به صورت خندان می باشد. ولی پسته هایی مانند پسته اکبری و پسته احمد آقایی از دانه های درشت تشکیل شده و دانه‌ های این میوه کشیده می‌باشند.

پوست پسته اکبری قرمز بوده و دانه های آن نسبت به دانه های پسته احمد آقایی درشت تر و یکدست تر هستند .پوست پسته احمد آقایی سفید بوده و دارای طعم خوشمزه تر از پسته اکبری می باشد .

یکی دیگر از انواع پسته که بسیار مورد توجه  قرار دارد پسته فندقی می باشد. پسته فندقی از دانه های ریز تری نسبت به انواع دیگر پسته برخوردار بوده ولی خوشمزه تر به نظر می آید.

پسته ممتاز اکبری نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشد و دارای انواع گونه های مختلف بوده و با توجه به اندازه و سایز آن و همچنین کیفیت محصول قیمت‌گذاری می‌ شود .

همه ساله در پایان فصل تابستان و اوایل فصل پاییز این محصول را از درختان چیده و به صورت تر و تازه و یا خشک شده در بازار به فروش می رسانند.

پسته ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

پسته ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

پسته ممتاز اکبری ارگانیک برای خانم های باردار بسیار مفید است ،چون کم خونی ناشی از بارداری را برطرف نموده و به دلیل داشتن مس، پتاسیم، کلسیم و آهن و با جذب فولات سبب افزایش گلبول های قرمز می شود، همچنین باعث سنتز گلبول های قرمز می شود چون دارای مس می باشد و درد و تورم مفاصل که ناشی از بارداری است با مصرف پسته بهبود می یابد.

پسته سرشار از پروتئین است که رشد بافت و ماهیچه های جنین را افزایش داده و به دلیل داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع نیز کلسترول بد راکاهش می یابد، بنابراین از قلب و عروق محافظت شده و کیفیت جریان خون بالا می رود که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان هایی مانند بتاکاروتن، ویتامین ای و پلی فنولیک سیستم ایمنی زنان باردار تقویت می شود.

پسته به دلیل داشتن ویتامین های آ و ای در بارداری از عفونت پیشگیری می کند و به دلیل داشتن امگا۳ رشد جنین را بهبود داده و بهترین خوراکی جهت کاهش تهوع در بارداری می باشد، لذا زنانی که به دیابت بارداری مبتلا هستند نیز می توانند از این خوراکی میل کنند و با خوردن این میوه می توان از چاقی و اضافه وزن در دوران بارداری پیشگیری نمود.

بهترین مغز پسته دارای ویتامین های آ، ای، ث، نیاسین، ریبوفلاوین، تیامین، پانتوتنیک اسید و فولات است که به دلیل داشتن فیبر بالا برای سیستم گوارشی مفید بوده و با بهبود عملکرد روده و تقویت باکتری های روده یبوست را برطرف می کند و رشد بافت ها و ماهیچه ها را نیز افزایش می دهد چون از پروتئین بالایی برخوردار می باشد.

محل عرضه انواع پسته ممتاز اکبری

محل عرضه انواع پسته ممتاز اکبریپسته اکبری ممتاز از جمله پسته های معروف و پرفروش می باشد که تقریبا در همه جای ایران می توان این پسته را پیدا کرد .پسته اکبری از بهترین نوع در ایران می باشد.

شرکت صبا فروت  انواع پسته را در بسته بندی های مناسب و مرغوب و با کیفیت عالی و قیمت پایین تر از دیگر شرکت‌ها به صورت غیرحضوری و عمده در اختیار همه شما خریداران عزیز قرار می دهد .

خرید از این شرکت بسیار مقرون به صرفه بوده و شما عزیزان می توانید حجم بالایی از این محصولات را خریداری نمایید .برای کسب اطلاعات بیشتر و به دست آوردن قیمت تمامی محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس تلفنی برقرار کنید.

مرکز عرضه و توزیع مغز پسته اکبری از تامین کنندگان مهم در این عرصه است که نقش مهمی در رفع نیاز مشتریان دارد و توانسته با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن رضایت مندی مشتریان را بدست آورد، همچنین به دلیل طعم خوشمزه و خواص بالایی که این محصول دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

یکی دیگر از عرضه کنندگان نیز صادرکننده مغز پسته است که با حفظ جایگاه این محصول در بازارهای خارجی آن را به صورت گسترده ای در این بخش صادرات می کند.

پسته اکبری از مغز کشیده و بزرگی برخوردار بوده که پوست آن نیز از نوع خندان است و از ارقام صادراتی می باشد.

پسته اکبری  در سه درجه  بندی صادر می شود که نوع درجه یک به طور کامل از نوع طبیعی خندان است، نوع درجه دوم از نمونه های مخلوط طبیعی خندان و آب خندان می باشد و نوع درجه سوم نیز از نوع آبخندان می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما