قیمت پسته تازه با پوست در سال 1402

پسته تازه با پوست محصولی است که از طرفداران زیادی برخوردار است .

پسته تازه با پوست علاوه بر طعم تازه و خوشایند بسیار پرخاصیت وقیمت بسیار مناسبی نیزنسبت به سایر پسته ها دارد.

قیمت پسته تازه به عواملی همچون کیفیت محصول، محل تولید ، نحوه ی خرید، خرید عمده یا جزئی و … بستگی دارد.

متقاضیان می توانند برای مطلع شدن از قیمت پسته تازه با پوست در سال 1402 از طریق مراجعه ی حضوری به تولید کننده ها، نمایندگی های فروش و یا فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایند.

قیمت پسته تازه با پوست در سال 99

پسته تازه با پوست چه خواصی دارد؟

پسته تازه با پوست چه خواصی دارد؟ پسته تازه با پوست به دلیل اینکه سرشار از مواد مغذی می باشد خواص بی نظیری برای سلامت بدن دارد، برخی از این خواص عبارتند از:

  1. به کنترل قند خون کمک می کند: در پسته به میزان زیادی فسفر وجود دارد. این ماده معدنی به پروتئین ها کمک می کند که تجزیه شده و به اسیدهای آمینه تبدیل شوند و از این طریق به تنظیم قند خون کمک می کند.
  2. به کاهش وزن کمک می کند: مصرف پسته باعث می شود، فرد تا ساعت ها احساس سیری کرده و اشتهای کاذب را از بین می برد، و از این طریق به کاهش وزن کمک می کند.
  3. به سلامت قلب کمک می کند: مصرف منظم پسته باعث می شود مقدار کلسترول خون تنظیم شود، به همین دلیل برای سلامت قلب مفید است.
  4. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند: پسته دارای ویتامین B6 است، این ویتامین به توزیع اکسیژن در خون کمک می کند و از این طریق باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  5. عملکرد هضم را بهبود می بخشد: پسته سرشار از فیبر است به همین دلیل برای سلامت سیستم گوارشی مفید بوده و عملکرد هضم را تقویت می کند.
  6. پیری پوست را به تاخیر می اندازد: پسته دارای آنتی اکسیدان های قوی است به همین دلیل برای سلامت پوست مفید بوده و پیری را به تاخیر می اندازد.

کمک به سلامت چشم، سلامت استخوان ها، کاهش فشار خون، ضد التهاب، ضد سرطان و … از دیگر فواید پسته با پوست است.

خرید مستقیم پسته تازه با پوست از تولیدکننده

خرید مستقیم پسته تازه با پوست از تولیدکننده متقاضیان می توانند با خرید مستقیم پسته تازه با پوست از تولیدکننده این محصول راعلاوه بر کیفیت بالا با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند زیرا در خرید مستقیم واسطه ای وجود ندارد.

خریداران همچنین می توانند پسته تازه خام را از نمایندگی های پخش در سراسر کشور به صورت حضوری تهیه نمایند، همچنین امروزه سایت های اینترنتی معتبر

متعددی تأسیس شده اند که انواع پسته را با کیفیت مرغوب به فروش می رسانند.

خرید اینترنتی به شما کمک می کند که درکوتاه ترین زمان با صرفه جویی در وقت و هزینه محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما