مرکز پخش پسته رفسنجان صادراتی

آیا تابحال شنیده اید خوشمزه ترین پسته متعلق به ایران است.؟

ایا می دانید دلیل طعم خوب و خوشمزه پسته ایرانی چربی فراوان موجود در ان است .؟

باغهای پسته در ایران درمناطقی با ارتفاعات زیاد از دریا که گاها به 2000 متر می رسد کاشته می شود و این باعث اختلاف دمای روز و شب و رطوبت نسبی و فشار هوا می شود که از مناسب ترین شرایط برای کاشت پسته محسوب می شود.

آیا می دانید  که پسته رفسنجان صادراتی امروزه به خاطر کیفیت بالا از علاقمندان و مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور برخوردار است.؟

پسته رفسنجان صادراتی  به گونه ای  است که مردم همیشه با اطمینان خاطر آن را تهیه می کنند،علاوه بر این‌ها باید دانست که این مغز حاوی خواص بالایی می باشد.

مراجع توزیع  محصول پسته رفسنجان صادراتی همواره این محصول را در کیفیت اعلا و در مقادیر متفاوت به صورت پیوسته و در طول سال در بین مناطق مختلف توزیع می کنند،اصولاً هم آنرا با قیمتی منصفانه در اختیار مشتری قرار می دهند.

 پسته رفسنجان صادراتی

تاریخچه کاشت پسته رفسنجان

 

 پسته رفسنجان صادراتی تاریخچه کاشت پسته در رفسنجان به سالهای بسیار دور برمی گردد.امروز هم می‌توان گفت که تولید این محصول  در منطقه رفسنجان بیش از سایر مناطق می باشد.

رفسنجان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب ومستعد کشت پسته ، به یکی از قطب ها و مراکز مهم تولید خوراکی خوشمزه  پسته در کشور تبدیل شده است.

کشت پسته در رفسنجان به دلیل شرایط مطلوب و خاک حاصلخیز بسیار سازگار بوده  وکمتر در معرض بیماری های مختلف قرار می‌گیرد و به همین دلیل دیده می شودکه هر ساله در این منطقه مقدار زیادی از این مغز در ارقام مختلف تولید می‌شود.پسته رفسنجان از نظر کیفیت عالی بوده  ومشتری پسندی بسیار خوبی دارد.

انواع پسته رفسنجان صادراتی

در حال حاضر انواع مختلفی از پسته از جمله فندقی – احمد آقایی – اکبری – کله قوچی در منطقه  رفسنجان تولید و فرآوری و به بازارهای داخل و خارج از کشور صادر می گردد.پسته رفسنجان صادراتی امروزه به یک برند معتبر در سطح کشور وهمسایگان و  جهان  تبدیل شده است .

پسته رفسنجان صادراتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه و سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی صادر می گردد.شرایط ویژه آب و هوایی و خاک مناسب در استان کرمان  برای کاشت و رشد پسته بسیار مناسب می باشند.

منطقه کرمان و شهرهای تابعه این استان از جمله رفسنجان- سیرجان – زرند – نوق از مراکز مهم تولید  پسته  در کشور محسوب می شوند.بایستی گفت که 90 درصد پسته تولیدی در ایران به خارج از کشور صادر و تنها 10 درصد از آن در داخل کشور به مصرف می رسد.

بیشترین حجم تولید پسته درکشور به پسته فندقی اختصاص دارد.کشور چین نیز از بزرگترین خریداران پسته ایران  به شمار می رود.

آیا از میزان ارزش غذایی پسته اطلاع دارید؟

در ۱۰۰ گرم مغز پسته منابع زیر موجود است:

مواد چرب ۵۴ گرم
فسفر ۵۰۰ میلی گرم
کلسیم ۱۳۰ میلی گرم
آهن ۷/‏۵‬ میلی گرم
مواد نشاسته‌ای ۱۵ گرم
آب ۲/۵ گرم
پروتئین ۲۰ گرم
پتاسیم ۹۵۰ میلی گرم
ویتامین A ۲۳۰ واحد
ویتامین B۱ ۷ میلی گرم
ویتامین B۳ ‬ ۱/‏۵‬ میلی گرم

قیمت بهترین پسته رفسنجان صادراتی

 پسته رفسنجان صادراتی بهترین پسته رفسنجان صادراتی مربوط به نوعی از این محصول می‌شود که هم از نظر کیفیت و هم از نظر بازارپسندی بهترین گزینه جهت خرید کردن می باشد .از پسته به عنوان طلای سبز یاد می شود. شکل زیبا و رنگ جذاب پسته آن را به خوراکی پرطرفداری تبدیل نموده است.

پسته درمیان ورزشکاران به دلیل داشتن انواع مواد معدنی و ویتامین ها از محبوبیت زیادی برخوردار است.مسلما هم همیشه انواع با کیفیت پسته دارای قیمت بالاتری خواهند بود .

امکان خرید پسته رفسنجان صادراتی در مراکز معتبر نیز از طریق روشهای مختلفی برای عموم مصرف کنندگان وجود دارد.قیمت بهترین پسته  رفسنجان تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند کیفیت و روش عرضه آن و همچنین مقدار تولید سالانه پسته تعیین می گردد.

همچنین قیمت ارز و حجم  صادرات از عوامل تاثیر گذار در قیمت پسته رفسنجان می باشد.پسته دارای ارزش غذایی زیادی می باشد،به همین دلیل نمی‌توان برای آن قیمت ثابتی عنوان کرد.

افراد زیادی  از جمله سالمندان هستند که برای بهبود شرایط جسمانی خود از این محصول استفاده می کنند.شرکت بازرگانی صبا فروت آماده عرضه پسته تازه  صادراتی رفسنجان در سال 1402 به قیمت عمده جهت تجار محترم  می باشد.

مجموعه بازرگانی صبا فروت عرضه کننده پسته مرغوب  رفسنجان با قیمت های کف بازار در سال1402 می باشد.برای اطلاع ازقیمت و شرایط فروش  پسته مرغوب رفسنجان کافی است با ما درتماس باشید.

پسته یکی از محصولات تجاری بسیار با ارزش ایران است.این محصول پس از نفت خام و زعفران سومین رتبه را در صادرات کشور به خود اختصاص داده است.

پسته به دلیل جایگاه ویژه ای که در بازار های جهانی دارد، از نرخ بسیار بالایی برخوردارمی باشد.قیمت پسته مرغوب رفسنجان در مراکز پخش عمده این محصول به مصرف کننده ها ارائه خواهد شد.

8

  1. با سلام پسته رفسنجان با کیفیت ترین پسته ایران است و به یک برند تبدیل شده است.

  2. سلام مرسی از سایت خوبتون من چندین بار ازتون خرید کردم انصافا کیفیت کاراتون حرف نداره

  3. من همیشه برای خرید پسته تو بازار دنبال پسته رفسنجان هستم طعم خیلی خوبی داره

  4. امروزه بازار پسته رفسنجان محل داد و ستد صدها تن پسته بوده و اغلب صادرات از این شهر انجام می شود.

  5. رفسنجان قطب فروش پسته کشور است ولی نباید از پسته خراسان و دامغان غافل شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما