واحد فروش پسته اکبری رفسنجان

پسته اکبری رفسنجان یکی از پر طرفدار ترین انواع پسته است چرا که این پسته از لوکس ترین و مرغوب ترین انواع پسته در ایران و جهان است. ظاهر کشیده و زیبای پسته اکبری در جلب مشتری تاثیر بسیاری دارد و می تواند مناسب ترین نوع پسته برای پذیرایی در مهمانی ها باشد.

واحد فروش پسته اکبری رفسنجان عرضه کننده انواع پسته و گردو  به بازار سراسر کشور است. در صورت تمایل به خرید از این واحد و یا آشنایی با خواص پسته لطفا با ما همراه باشید.

واحد فروش پسته اکبری رفسنجان

ویتامین های فراوان پسته اکبری

ویتامین های فراوان پسته اکبری پسته دارای خواص بسیاری است که می تواند سطح سلامت شما را بالا ببرد. ویتامین فراوان پسته زبان زد عام و خاص است و همه از آن به عنوان آجیلی پر ویتامین یاد می کنند. ویتامین های موجود در پسته عبارتند از:

  • ویتامین K: در انعقاد خون موثر است و در بهبود شکستگی های استخوانی نقش موثری دارد.
  • ویتامین A: این ویتامین در بهبود بینایی افراد نقش داشته و از کدر و ضخیم شدن عدسی چشمی جلوگیری می کند. به علاوه در سلامت دندان ها و استحکام استخوان ها و همچنین زیبایی پوست موثر است.
  • ویتامین C: در سلامت بافت ها نقش دارد و لثه ها را محکم می کند. به علاوه در نقش آنتی اکسیدان ظاهر شده و رادیکال های آزاد موجود در خون را از بین می برد و بدین ترتیب سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  • ویتامین B1 (تیامین): در سلامت دستگاه گوارش موثر است و اعصاب را تقویت می کند. به علاوه نقش مهمی در تولید انرژی حاصل از غذا ها دارد.
  • ویتامین B2 (ریبوفلاوین) : کاهش حساسیت های چشمی از قبیل سوزش، خارش و آبریزش از خواص این ویتامین است.
  • ویتامین B3 (نیاسین): کمبود انرژی و ضعف عضلانی از نشانه های کمبود این ویتامین است. به علاوه تغییرات پوستی از قبیل آفتاب سوختگی، درماتیت و پوسته پوسته شدن از نشانه های کمبود آن است.
  • ویتامین B6 (پیریدوکسین): ضعف ، بی خوابی، التهاب حفره دهان و اختلالات ایمنی از ویژگی های کمبود این ویتامین است.

صادر کننده پسته اکبری رفسنجان

صادر کننده پسته اکبری رفسنجان همان طور که می دانید پسته دارای خواص بسیاری است و وجود انواع ویتامین ها تنها یکی از خاصیت های پسته است.

طعم دلپذیر پسته و خواص بی شمار آن باعث شده فروش و همچنین صادرات پسته از رونق بالایی برخوردار باشد. صادر کننده پسته اکبری رفسنجان را به سراسر دنیا عرضه می کند.

اگر شما قصد خرید پسته اکبری رفسنجان را دارید می توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت سفارش داده و خریداری کنید. برای این کار بایستی با مشاوران فروش ارتباط برقرار کرده و میزان خرید خود را اعلام کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما