تهیه انواع پسته طعم دار با کیفیت

پسته یکی از مهم ترین و با خاصیت ترین خشکبارها در جهان و ایران است که ارزش غذایی زیادی دارد .پسته طعم داراز فرآورده هایی می باشد که طرفداران خاص و فراوانی را به خود اختصاص داده است . این محصول در انواع و طعم های مختلفی در بازار وجوددارد که خریداران می توانند با توجه به سلیقه خود آن را از مراکز عرضه و فروشگاه ها تهیه کنند. ‌ این فرآورده بسیار عالی به صورت خام در بازارها به فروش می رسد و صادرات این فرآورده از طریق تجار صورت می گیرد. برای تهیه پسته طعم دار آن را در داخل دستگاه های مخصوص می ریزندو به مقدار مناسب نمک و مواد لازم از جمله زعفران ،فلفل ، لیموو… را در آن حل می کنند‌.

فروش انواع پسته طعم  دار ایرانی در طعم های گوناگون با کمترین قیمت و با هر سلیقه ای برای داخل و خارج کشور قابل سفارش است.

 

 

تهیه انواع پسته طعم دار

مشخصات انواع پسته طعم داربا کیفیت

پسته ها از نظر رنگ مغز ،طعم، کیفیت ،درشتی، ریزی با ویژگی های مختلف در مناطق گوناگون  کشور ما شناخته شده است.پسته ها در طعم های مختلف وبا بالا ترین کیفیت وجود دارد که ازفروش بالایی نسبت به پسته خام برخوردار می باشد.

طعم دادن به پسته با هر سلیقه  شخصی جور در می آید و هرکس به سلیقه خود و طعم دوست داشتنی  محصول خود را به صورت حضوری  و غیر حضوری خرید و قیمت پسته طعم دار شده مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

 انواع پسته های طعم دار

  • پسته با طعم نمکی: این فرآورده بسیار پر رونق می باشد و با بیشتر سلیقه ها سازگار می باشد و همچنین هزینه کمتری دارد .
  • پسته با طعم فلفلی ؛ این طعم جذاب بین نوجوانان و کودکان طرفداران زیادی دارد که در تهیه این طعم از نمک هم استفاده می شود و برای خوش مزه تر شدن از افزودنی مانند جوهر لیمو استفاده می کنند.
  • پسته با طعم سبزیجات : برای تهیه این طعم از جعفری،پیاز وسبزیجات وبا طعم دهنده های عالی دیگراستفاده می شود ‌که صادرات این نوع طعم به کشور های عربی بیشترمرسوم  است
  • پسته با طعم سرکه ای ؛ ازجدید ترین فرآورده ها می باشد که هنوز در بازار رواج زیادی ندارد و بخاطر ترش بودن مزه آن کشور روسیه طرفدار خاص این فرآورده می باشد
  • پسته با طعم زعفرانی ؛زعفران طعم دهنده به خصوصی است که در غذاهای ایرانی بخاطر خوش رنگ بودن و طعم و عطر بی نظیری که ایجاد می کند طرفدار زیادی دارد و در تمام فروشگاه های داخلی می توان آن را پیدا کرد.مشخصات انواع پسته طعم دار

پسته طعم دار با کیفیت را از کجا تهیه کنیم.؟

بهترین نوع پسته، پسته های طعم دار هستند که جایگاه ویژه ای در بین مشتریان دارد و تمام مردم می توانند از مصرف آن برخوردار شوند ضمنا مصرف آن به صورت روزانه برای سلامتی بدن مفید می باشد.

بازار پسته طعم دار بسیار پر رونق می باشد که علت آن بخاطر کیفیت و طعم گوناگون این فرآورده می باشد.ضمنا بخاطر تنوع و خوش مزه بودن این محصول به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

در خرید این فرآورده باید به اندازه پسته، رنگ پسته، مغز پسته و بسته بندی آن توجه کنید.

در تولید هر محصولی نوع بسته بندی تاثیر بسزایی برانتخاب مشتری و افزایش کیفیت  آن  دارد .ما با رعایت تمام پروتکل ها و بهترین بسته بندی قادر به فروش پسته طعم دار بسته بندی خواهیم بود.

خریداران می توانند این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از محموعه بازرگانی صبا فروت بدون هیچ واسطه ای خریداری کنند.

 

خرید بهترین نوع پسته طعم دار

49

  1. سلام وقتتون بخیر متاسفانه پسته های مرغوب کشور خودمون به کشورهای خارجیه دیگه صادر میشه و همین باعث میشه قیمت پسته بالا بره و مردم خودمون نتونن از این محصولات استفاده کنن امیدوارم که مسولین پیگیری کنن ممنون از شما

  2. سلام به همگی
    من عاشق پسته هستم مخصوصا از نوع طعم دارش مثل پسته تفت داده و..من از خواص پسته خیلی توی مقاله های مختلف خوندم وخیلی لذت بردم ولی از اینکه بعضی از آدما میان وپسته های مارو به خارج از کشور قاچاقی صادر می کنن واقعا واقعا ناراحتم واینکه می خواستم بگم که اگر این مدل پسته های طعم دار قیمت های مناسبی هم داشتندو اینکه رنگ خیلی شاداب و خندان ورسیده باشه واقعا عالی میشه برای مردم.
    امیدوارم که به این نظرات من اهمیت بدید? ممنون????

  3. سلام به همگی
    من عاشق پسته هستم مخصوصا از نوع طعم دارش مثل پسته تفت داده و..من از خواص پسته خیلی توی مقاله های مختلف خوندم وخیلی لذت بردم ولی از اینکه بعضی از آدما میان وپسته های مارو به خارج از کشور قاچاقی صادر می کنن واقعا واقعا ناراحتم واینکه می خواستم بگم که اگر این مدل پسته های طعم دار قیمت های مناسبی هم داشتندو اینکه رنگ خیلی شاداب و خندان ورسیده باشه واقعا عالی میشه برای مردم.
    امیدوارم که به این نظرات من اهمیت بدید?

  4. آیا این نوع فرآوری برروی ماندگاری محصول تاثیر دارد یاخیر؟

    • سلام خانم رحیمی کمال
      وقت شما بخیر
      سایر مقالات سایت را مطالعه کنید.

  5. واقعا جالب بود مطالبی که ذکر کردید. تا بحال فکر میکردم پسته فقط یک طعم داره ولی با توضیحاتی که فرمودید ،متوجه شدم حتی با هر طعم و مزه ای که دوست داریم ،میتونیم تهیه کنیم. من خودم پسته نمکی و فلفلی رو ترجیح میدم. البته نه خیلی تند ،کمی که راحت بشه از ان استفاده کرد. ممنون از اطلاع رسانی و معرفی کامل محصولات.

  6. سلام و عرض ادب خدمت شما
    نوع پسته هایی که شما دارین چه نوع پسته ای هستش؟چون ما خداروشکر در ایران انواع پسته ها رو داریم میخواستم ببینم بیشتر محصولات شما از چه نوع پسته ای هست؟و اینکه آیا طعمی که به پسته ها داده میشه از محصولات و طعم با کیفیت استفاده میشه؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام منصوره عزیز
      برای اینکه بتوانیم شمارا بیشتر راهنمایی کنیم لطفا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  7. پسته شور از همه خوشمزه تره، سرکه ای و فلفلی رو امتحان نکردم ولی فک نمیکنم برای پسته خوب از آب در بیاد. اگه کسی امتحان کرده بگه ببینیم چجوریه

  8. پسته یک محصولیه که معجزه میکنه دکتر به من گفته آب رو میتونی از زندگیت حذف کنی ولی پسته رو نه
    لیست قیمت این طلای سبز رو چطورمیشه از شما بگیرم؟

    • سلام آقای ناظری
      میتوانید با تیم فروش ما تماس بگیرید تا لیست قیمت و محصولات را باشما در میان بگذارند.

  9. سلام، پسته ها انواع مختلفی دارن برای خرید پسته باید با یه مشاور عالی در تماس باشی چون پسته هایی که در ایران وجود داره همه نوع و مزه ای هستن شور، بی نمک توی رنگهای سبز و زرد و حتی سفت و نرم هم هستن. اگه پسته های شما نرم باشن و متناسب با میل افراد تو مزه های متفاوت باشن که خیلی عالیه.

  10. با سلام، پسته از پر خاصیت ترین خشکبار جهان هست و چه خوب که شما با طعم های جدید آن را به بازار ایران و جهان صادر می کنید، حتما طعم های مثل فلفلی و زعفرانی رو امتحان می کنم! تشکر از سایت خوبتون!

  11. پسته برای بدن خیلی مفیده وخیلی مقویه و به کم خونی بدن خیلی کمک میکنه
    محصول پسته طعم دار شما خیلی خوشمزس وکیفیت خیلی خوبی داره .
    ممنون تز سایت خوب شما
    با تشکر موفق باشید

  12. پسته طعم دار خیلی خوشمزه وذائقه ایه .بسته به نوع سلیقتون داره .مهم اینکه خاصیت زیادی داره برای کم خونی هم خوبه

  13. پسته با طعم سبزیجات؟؟؟ نشنیده بودم! از چه سبزی استفاده میشه براش؟

    • سلام خانم صفی زاده
      برای راهنمایی بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  14. سلام و عرض ادب
    ببخشید این پسته ها محصول کدوم شهر است و اینکه قیمت خریدش چقدره؟

    • سلام خانم برزگر
      برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید

    • سلام خانم برزگر عزیز
      برای راهنمایی بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  15. سلام طعم های فوق العاده ای دارن مخصوصا طعم فلفلی که بی نظیره

  16. من همه نوعشو امتحان کردم از فلفلی سبزیجات نمکی زعفرانی و سرکه ای فوق العاده هستن تا امتحان نکنی متوجه نمیشی

  17. سلام وقت بخیر درسته که اینروزا پسته خریدن سخته چرا که گرونه اما پسته طعم دار خیلی خیلی خوشمزه هست یبار رو میشه امتحان کرد عااالیه

  18. باسلام و وقت بخیر،ازمحصولات این سایت من استفاده کردم قیمت خوب وهم طعم بسیار خوبی داشت من که بسیار راضیم به شماهم توصیه میکنم ازش استفاده کنید

  19. همیشه برای من سوال شده چرا پسته اینقد گرونه و چه فایده ای داره؟

    • سلام دوست عزیز به دلیل هزینه های بالای کاشت ،داشت ،برداشت و همچنین نگهداری و انبارداری و صادرات و اینکه قیمت پسته در بورس تعیبن می شود از برخی دلایل بالا بودن قیمت پسته است .

  20. سلام پسته ایی ک خریدم رسید دستم واقعا عالی و خوشمزه بود بعد میخواستم بپرسم که پسته احمد اقایی هم دارین برام ارسال کنید چندتاش میخواستم

    • با سلام ،مشتری عزیز از اینکه صبا فروت به عنوان مرکز خرید پسته انتخاب نموده اید متشکریم .بله هر پسته ای خواسته باشید داریم .

  21. من از سایت شما پسته ی شور و پسته ی فلفلی سفارش دادم و با استقبال خانواده مواجه شدم. بسیار خوش طعم و تازه بود.

  22. بسته بندی این پسته ها بسیار زیبا و چشم نوازه امیدوارم دوستان بخرن و از طعم عالی و خاصش لذت ببرن.

  23. پسته خواص بسیار زیادی برای بدن داره. من شخصا پسته ی طعم دار مثل فلفلی اولین باری هست که می بینم و برام تجربه ی خیلی دلپذیری بود. به دوستان توصیه می‌کنم حتما سفارش بدن و استفاده کنن.

  24. ازمجموعه صبافروت انواع طعم های پسته هاشون رو واسه عید سفارش دادیم خیلی خوشمزه وتازه بودواقعاهمه طعم هاش بی نظیره امتحان کنیدحتما میخوایم دوباره سفارش بدیم طعم سبزیجاتشو موجوددارین ؟

  25. من از این نوع پسته ها خریداری کردم واقعا طعم فوق العاده ای دارند کلا یه طعم متفاوتی نسبت به بقیه پسته ها دارند

  26. سلام خسته نباشید همیشه عالی بودین و هستین به همه هم گفتم پسته طعم داری که دارین میفروشین داخل سایت هیچ کجا بنده پیدا نکردم از هر طعمی که بخواین موجود دارن دمتون گرم

  27. سلام و شب بخیر
    خواستم تشکر بکنم بابت کیفیت خوبتون و همچنین احترامی که برای مشتری قایل میشید بنده از مشتری های ثابت شما شدم بواسطه همین جواب گویی عالی و با حوصله شما

  28. سلام.خدا قوت.
    من توصیه می کنم که پسته زعفرانی رو تهیه کنید.خیلی خیلی خوشمزس.توصیه می کنم که پسته ها رو یکدست انتخاب کنند برای بو دادن،نه اینکه با پسته های ریز و دهان بسته قاطی کنند.

  29. محصولات خیلی عالی و درجه یک می‌باشد و با قیمت عالی محصولات سفارش دادم زود دستم رسید با بسته بندی زیبا خیلی ممنون

  30. باسلام
    پسته برای سلامتی خوبه با هر طعمی که باشه فرقی نداره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما