توزیع انواع پسته اکبری اعلا

امروزه فروشگاه هایی در سراسر کشور وجود دارند که پسته اکبری را با کیفیت خوبی توزیع می کنند. این فروشگاه ها پسته را مستقیم عرضه می کنند. همچنین توزیع پسته اکبری اعلا از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر می باشد. همچنین کشاورزان هم به عنوان یکی از توزیع کنندگان این محصول می باشند که خرید از آنها به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت میگیرد که قیمت محصول هم پایین تر می آید. و خشکبار فروشی ها که به عنوان توزیع کننده پسته فعالیت می کنند.

توزیع انواع پسته اکبری اعلا

پسته منبع غنی پروتئین می باشد

پسته منبع غنی پروتئین می باشد

همواره پسته دارای پروتئین گیاهی می باشد که در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی نقش بسزایی دارد. پسته دارای چند ماده معدنی می باشد مانند منیزیم، کلسیم، مس و … به همین دلیل پسته در تنظیم فشار خون و همچنین دیابت نقش مهمی دارد. همچنین ویتامین ها و پروتئین های موجود در پسته باعث می شود که بدنی سالمتر و همچنین قلبی سالمتر داشته باشیم و به رفع کم خونی و کاهش وزن کمک شایانی می کند.

خواص پسته در دوران بارداری

 

همواره پسته برای زنان باردار بسیار مفید می باشد اما باید دقت داشته باشند که از پسته بی نمک استفاده کنند. مصرف پسته در دوران بارداری برای سلامتی جنین بسیار مفید است. پسته به دلیل این که آهن فراوان دارد مصرف آن در دوران بارداری و همچنین برای افراد کم خون بسیار توصیه می شود. پسته می تواند ویتامین های مورد نیاز یک فرد باردار و همچنین جنین را تامین کند.

همچنین پسته دارای مس است که برای دوران بارداری بسیار مفید می باشد. ورم در بارداری یک امر شایع و اذیت کننده برای خانم های باردار می باشد که با مصرف پسته می توانند از این ناراحتی رهایی پیدا کنند. پسته به دلیل اینکه دارای پروتئین فراوان می باشد به رشد ماهیچه های جنین کمک می کند. چربی پسته غیر اشباع است و چربی آن جذب نمی شود و این امر در بارداری باعث می شود که کلسترول بد کاهش پیدا کند.

پسته سیستم ایمنی بدن را قوی می کند‌. پسته به دلیل وجود ویتامین A و ویتامین E از عفونت در حین بارداری جلوگیری می کند. مصرف پسته در دوران بارداری باعث می شود که خانم های باردار از یبوست دوران بارداری در امان باشند. خانم های که در دوران بارداری دچار حالت تهوع می شوند می توانند پسته مصرف کنند زیرا پسته از حالت تهوع دوران بارداری جلوگیری می کند.

مصرف پسته برای دوران بعد از وضع حمل بسیار مناسب می باشد و به بهبود زودتر آن ها کمک می کند. خانم های بارداری که در طی بارداری خود دچار دیابت بارداری می شوند حتما پسته مصرف کنند. خانم های بارداری که دچار فشار خون می شوند می توانند در دوران بارداری از پسته استفاده کنند. راه هایی برای استفاده پسته در دوران بارداری به شما معرفی می کنیم : می توان پسته را در غذاهایی که دوست دارید  استفاده کنید، می شود با آنها دسرهای مورد علاقه خود را درست کرد که برای این مصارف پسته اکبری تازه گزینه ی بسیار مناسبی است.

البته با تمام این فواید که گفته شد مصرف زیاد آن نیز مضر می باشد و ممکن است به مادر و جنین او صدمه بزند.

با پسته اکبری اعلا آشنا شوید

با پسته اکبری اعلا آشنا شوید

همواره پسته اکبری سوپر ممتاز شکل ظاهری کشیده این دارد. و پوست آن به راحتی جدا می شود. پسته اکبری هنگام کشت به آب کمتری نیاز دارد. و به همین علت کشاورزان زیادی را متوجه خود ساخته است. از عیب های پسته اکبری برای کشاورزان این است که پسته اکبری درختان بزرگی دارد در مقایسه با سایر پسته، همچنین اگر هر ساله رسیدگی کافی به این نوع پسته انجام نشود محصول خوبی جمع آوری نمی شود.

زمان شروع گل دادن پسته اکبری تقریبا در اواخر فروردین می باشد پسته اکبری در مقایسه با پسته های دیگر کشیده تر می باشند. پسته اکبری ، پسته معروف ایران است و شکل ظاهری آن باعث شده تا بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. پسته اکبری از پسته های دیگر خندان تر است و همچنین پسته اکبری دیر رس می باشد. قیمت پسته اکبری نسبتا بالاتر از دیگر ارقام پسته می باشد. درخت پسته اکبری نسبت به درختان دیگر نسبتا به سرمای بیشتری احتیاج دارد که این یکی از معایب آن است. پسته از کشور خاور میانه سر چشمه می گیرد.

پسته اکبری در میان ارقام دیگر پسته بهترین نوع پسته به شمار می رود. از پسته اکبری به عنوان یک پسته لوکس یاد می شود. پسته اکبری در درجه بندی کیفیت دارای سه نوع کیفیت می باشند: درجه یک یا همان پسته خندان، درجه دو، آب خندان می باشد که بر اساس درجه بندی قیمت های آنها متفاوت می باشد.

پسته اکبری در میان خشکبار پر خاصیت تر می باشد، علاوه بر خاصیت طعم بسیار عالی دارد و برای زیبایی پوست مناسب می باشد. این نوع پسته آفت زدگی ندارد، تقریبا همه باهم یکسان هستند. و در هنگامی که می رسد رنگ آن قرمز روشن است. ویژگی های که پسته اکبری دارد عبارت اند از: رنگ پوسته ی سفت و استخوانی آن کرم رنگ می باشد، رنگ مغز پسته بنفش تیره می باشد. پسته اکبری فقط در کشورمان ایران تولید می شود. که این نوع پسته بیشتر در شهرهای رفسنجان، سیرجان و انار به کشت می رسد. محصول درختان پسته اکبری هر سال پر بار نمی باشد و هر چند سال یک بار ، بار محصول پر رونق می باشد.

فروش مرغوب ترین پسته اکبری اعلا

فروش مرغوب ترین پسته اکبری اعلا

امروزه پسته اکبری درشت و صادراتی برای صادرات بسیار مهم هستند. این نوع پسته بیشتر به کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر می شوند. برای خرید عمده ی پسته اکبری آجیلی می توانید به سایت های اینترنتی مراجع کنید و پسته با کیفیت خرید کنید. کشاورزان هم این محصول را به صورت مستقیم به فروش می رسانند که قیمت آن نسبتا پایین تر می آید.

همچنین فروشگاه های در سراسر کشور هستند که این محصول را با کیفیت عالی به فروش می رسانند. و همچنین خشکبار فروشی ها این محصول را با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می کنند. پسته اکبری در خارج طرفداران ویژه ی خود را دارد کشور های حاشیه خلیج فارس خواهان این نوع پسته هستند گرچه این پسته به اندازه پسته درجه دو، و آب خندان صادر می شود. پسته اکبری علاوه بر فروش بالایی که در بازارهای ایران و خارجی دارد برای صادرات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما