تولید کننده بهترین پسته خندان گلخانه ای

تولید کننده بهترین پسته خندان گلخانه ای، همگام با تکنولوژی روز در زمینه تولید پسته مرغوب در گلخانه‌های صنعتی فعالیت می‌نماید. مرکز تولید کننده پسته گلخانه ای با تلاش مضاعف و استفاده از تجهیزات مدرن، توانسته است کشت و تولید پسته مرغوب به روش صنعتی را رونق بخشد و بهترین و با کیفیت ترین پسته را به تولید انبوه برساند و بخشی از نیاز بازار را تامین کند.

تولید کننده بهترین پسته خندان گلخانه ای

آشنایی با انواع پسته گلخانه ای

آشنایی با انواع پسته گلخانه ای

تولید پسته به روش گلخانه‌ای یکی از روشهای جدید برای کشت انواع پسته است که در سالهای اخیر و به دلیل صرفه اقتصادی و کیفیت بالای پسته تولید شده به این روش مورد توجه قرار گرفته است. در این روش، ارقام مختلف پسته مرغوب ایرانی مانند پسته رقم احمد آقایی و پسته فندقی در گلخانه‌های مدرن و پیشرفته تولید می‌شوند و به دلیل فراهم بودن شرایط رشد مطلوب، محصول نهایی از حیث کمی و کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

انواع پسته گلخانه‌ای، از حیث سایز، میزان مغز محصول، مقادیر ترکیبات معدنی و ویتامین‌ها و همچنین طعم همانند پسته کشت شده به روش سنتی هستند و برخی از ارقام پسته که به روش گلخانه‌ای تولید می‌شوند دارای سطح کیفیت بالاتری نسبت به پسته کشت باغات می‌باشند.

از آنجا که در روش کشت گلخانه‌ای پسته، رطوبت، دما، زاویه نور و میزان آبیاری نهال به صورت علمی و با استفاده از تجهیزات مدرن مانند سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و دستگاه مانیتورینگ رطوبت و دمای گلخانه انجام می‌شود محصول فاقد کمترین میزان آفت و بالاتری سطح کیفیت است. این امر موجب گشته پسته کشت گلخانه به عنوان یکی از بهترین انواع پسته در سطح کشور شناخته گردد.

مرکز فروش پسته خندان گلخانه ای

مرکز فروش پسته خندان گلخانه ای

مرکز فروش پسته خندان گلخانه ای، یکی از مهمترین مراجعی است که عرضه و پخش ارقام مختلف پسته مرغوب را انجام می‌دهد. این مرکز ضمن ارتباط با برترین تولیدکنندگان پسته درجه یک در کشور، با استفاده از تجهیزات سورتینگ و بسته بندی تمام اتوماتیک، محصولی با کیفیت منحصر به فرد و قیمت استثنایی را وارد بازار مصرفی نموده و این امکان را فراهم کرده است تا خریداران بتوانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش نمایند.

پسته خندان ایرانی یکی از محصولات صادراتی کشور است که در سالهای اخیر و با توجه به تحریم‌های نفتی و لزوم توجه به صادرات محصولات و کالاهای غیر نفتی، بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل بازار خرید و فروش مستقیم انواع پسته گلخانه‌ای درصدد است ضمن ارتباط با برترین تولیدکنندگان پسته به روش صنعتی، این محصول را با کیفیت منحصر به فرد و قیمت مقرون به صرفه در بازار داخلی و بازارهای بین‌المللی توزیع نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما