خرید مستقیم پسته خام عمده

ایران، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان است که این محصول را هر ساله به صورت عمده به فروش می رسانند. به این منظور بسیاری از مشتریان، تجار داخلی و خارجی جهت خرید پسته عمده خام به صورت مستقیم، به مراکز عرضه و تولید کننده این محصول مراجعه کرده تا بتواند با بهترین موقعیت و نازلترین قیمت این محصول را خریداری کرده و از این فرصت مناسب برای صادرات و فروش آن استفاده نمایند.

خرید مستقیم پسته خام عمده

صفر تا صد کاشت خانگی پسته در گلدان

صفر تا صد کاشت خانگی پسته در گلدان پسته، یکی از خشکبار بسیار پرطرفدار، با ارزش غذایی بسیار بالا است. با کاشت آن می توان یک تجارت پرسود را برای خود راه اندازی کرد. قطعا می دانید که شهرهای انگشت ‌شماری در کشور وجود دارد که جز تولید کنندگان اصلی پسته در ایران به شمار می روند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در این زمینه فعالیت کنید، با ما همراه باشید تا صفر تا صد کاشت خانگی پسته به روش خانگی در گلدان را به شما آموزش دهیم.

به طور کلی برای اینکه پسته بکارید هم به صورت نهال و هم به صورت کاشت بذر می توانید این کار را انجام دهید. برای کاشت بذر، باید بذر خام آن را از دست فروشی ها تهیه کرده و درون یک حوله مرطوب قرار دهید و هر از گاهی اجازه دهید که به این دانه‌ها هوا برسد.

پس از گذشت یک هفته دانه ها جوانه میزند و می توان این جوانه ها را به یک گلدان کوچک منتقل کرد. حتماً از سوراخ بودن انتهای گلدان خود اطمینان داشته باشید پس از اینکه این دانه ها ریشه زدند، آنها را به گلدان های بزرگ منتقل نمایید.

نهال ها باید حداقل سه الی چهار سال در گلدان زندگی کنند و باید حتماً حواستان به تقویت خاک هم باشد. پس از اینکه نهال به اندازه کافی رسید، باید زمین را به اندازه دو برابر ارتفاع نهال حفر کنید. گیاه را در به صورت عمودی قرار دهید. سپس آن را آبیاری کنید.

فروش انبوه پسته خام عمده

فروش انبوه پسته خام عمده فروش پسته خام عمده در حجم و تناژ بالا به منظور صادرات و فروش انجام می ‌شود. از این رو، قیمت محصول در این روش خرید و فروش اهمیت بسیار فراوانی دارد. با توجه به اینکه کشور ما بهترین پسته های درجه یک را تولید می کند، میزان معاملات آن در جهان بالا است.

این مرکز فروش به دلیل این که محصولات خود را به صورت مستقیم خریداری کرده و پس از فرآوری بدون هیچگونه واسطه به بازار ارائه می دهد، دارای بهترین قیمت است که با سود بسیار کم محصولات خود را به فروش می رساند.

با توجه به سابقه طولانی مرکز برای خرید و فروش پسته باعث شده که مجموعه‌ای مجرب تشکیل شود تا شما عزیزان جهت مشاوره و خرید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه با این مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما