شرکت صادراتی پسته لب ماتیکی درجه یک

پسته لب ماتیکی درجه یک، از بهترین محصولات تولیدی کشور ایران است که سرشار از پتاسیم و مواد مغذی می‌باشد و به همین دلیل از طرفداران زیادیبرخوردار است.شرکت‌های صادراتی پسته، این محصول را با عالی‌ترین درجه کیفی، قیمت مناسب و در بسته بندی‌های شیک تولید و عرضه می‌نمایند لذا توانسته‌اند سهم بزرگی از فروش این کالا را برای خود کسب نمایند.این شرکت‌ها خدمات رسانی به مشتری را مسئولیت اصلی خود می‌دانند و سعی می‌نمایند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

 

شرکت صادراتی پسته لب ماتیکی درجه یک

 

 

عوامل موثر بر کیفیت پسته لب ماتیکی

عوامل بسیاری بر کیفیت پسته لب ماتیکی تاثیر گذار می‌باشند و موثر‌ترین این عوامل عبارت اند از :

  1. نوع دفعات آبیاری
  2. نوع خاک
  3. تغذیه
  4. دفعات برداشت
  5. میزان حاصل

عوامل دیگری نیز در کیفیت محصول اثر می‌گذارند نظیر: میزان و دفعات آبیاری درخت پسته و نوع آب لازم که آب شیرین بهترین آن می‌باشد. چراکه آب شور کیفیت محصول را پایین می‌آورد. همچنین نوع خاک باید متناسب باشد تا محصول با کیفیت‌تری را تحویل بگیریم.

اگر برداشت پسته را در چند مرحله انجام دهیم، بر کیفیت محصول بدست آمده افزوده می‌شود. عامل موثر دیگری که بر کیفیت پسته تاثیر می‌گذارد، کوتاه کردن درختان می‌باشد. تجربه ثابت کرده است، درختانی که کوتاه تر می‌شوند محصول بیشتر و با کیفیت‌تری را حاصل می‌دهند.

خواص پسته لب ماتیکی برای سلامت بدن بی نظیر می‌باشد. این آجیل یک از خوراکی‌های خوش طعم و بسیار سالم به‌حساب می‌آید. این دانه خوراکی حاوی چربی‌های سالم بوده و منبع خوبی از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان می‌باشد. علاوه‌بر این، پسته دارای چندین ماده مغذی ضروری است که به کاهش وزن و سلامت قلب و روده کمک می‌نماید.

 

پخش عمده پسته لب ماتیکی درجه یک

توزیع و پخش پسته به صورت عمده، توسط تولید کنندگان معتبر و اصلی از طریق وب سایت‌های اینترنتی و بدون رجوع نمودن به مراکز فروش انجام می‌شود.

تولید کنندگان با کمک شرکت‌های پخش، محصولات سفارش شده را در اندک زمان ممکن و  در اسرع وقت به دست متقاضیان مختلف می‌رسانند. از بهترین محصولات تولیدی این شرکت‌ها، پسته می‌باشد که مشتری مخصوص خود را هم دارد و هر روز به تعداد مصرف کنندگان این کالا افزوده می‌شود.

صادرات پسته به خاطر خاصیت بی نظیری که دارد، بسیار می‌باشد. بازار اقتصادی این کالا در حال رشد و گسترش می‌باشد و خریداران با یک بار خرید از این شرکت‌های تجاری، مشتری دائمی و همیشگی محصولات آن‌ها می‌شوند.

فروش اینترنتی و غیر حضوری این محصول باعث کم شدن قیمت و هزینه‌های خرید گشته و در نتیجه افزایش فروش را در پی خواهد داشت.

 

پخش عمده پسته لب ماتیکی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما