شرکت عرضه پسته خندان دامغان

در منطقه ای از کشور به نام دامغان شرایط آب و هوایی به گونه ای است، که کشاورزان کار اساسی خود را کاشت پسته خندان دامغان  قرار داده اند. به دلیل آن که این پسته از طعم بی نظیری برخوردار می باشد، برای بسیاری از افراد مصرف آن بسیار پر طرفدار است.

به همین خاطر شرکت عرضه پسته خندان دامغان سعی در پخش پسته مرغوب دامغان به صورت گسترده در سراسر کشور زده است.

شرکت عرضه پسته خندان دامغان

مشخصات فنی پسته ایرانی

مشخصات فنی پسته ایرانی در صورتی که قصد خرید و یا صادرات پسته خندان دامغان  را دارید. برای شروع از مشخصات فنی پسته ایرانی بهتر است اطلاعاتی کسب نمایید. این مشخصات را از افرادی که در این حوزه سر رشته دارند می توانید پرس و جو نمایید. و یا همراه ما باشید تا اطلاعاتی در این زمینه به شما ارائه دهیم.

  • در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پسته های ایرانی از کیفیت و مزه بی نظیری برخوردار می باشند، همچنین سر پسته به اصطلاح خندان و باز است. در انواع پسته های ایرانی شکل آن به صورت بیضی باریک و یا پهن دیده می شود. در انواع آن ها پوسته پسته بسیار راحت جدا شدنی است.
  • در پسته ایرانی مغز نرمی وجود دارد و رنگ مغز به سبز روشن و یا بنفش زده می شود. در انواع پسته ایرانی پوسته به رنگ کرم می باشد و به هیچ عنوان لکی بر روی پوسته و یا مغز آن وجود ندارد. در انواع پسته های ایرانی مزه بسیار شیرینی دیده می شود. و تلخی به هیچ عنوان درون این پسته ها وجود ندارد.

تولید کننده پسته خندان دامغان

تولید کننده پسته خندان دامغان در تولید پسته خندان دامغان افراد بسیاری مشغول به این فعالیت هستند. این افراد تولید کننده پسته خندان دامغان تلاش کرده اند تا این نوع از پسته را به صورت مستقیم و بدون وجود دلال از کشاورز خریداری نمایند، تا بتوانند آن را با قیمتی مناسب و ارزان تر در بازار پخش کنند.

در صورت خرید به شکل عمده از آن ها سود عادلانه ای به کشاورز و تولید کننده می رسد، همچنین دست دلالان و سودجویان در این معامله کوتاه می شود.

با وجود این که پسته خندان دامغان حاصل دست رنج کشاورزان است، در قیمت آن هیچ گونه ثباتی وجود ندارد.و قیمت نهایی را وزارت کشاورزی بر پایه درجه، نوع و کیفیت پسته تعیین می نماید.

به دو صورت باز و بسته بندی پسته خندان دامغان در بازار پخش می شود،که در صورت خرید به شکل باز آن را از مکانی که در کیفیت و قیمت به شما اطمینان خاطر داده می شود خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما