صادرات پسته سیرجان تازه

صادرات پسته سیرجان در منطقه ای از کشور به نام شهرستان سیرجان کار اساسی کشاورزان کاشت انواع پسته تازه می باشد. که به نام پسته سیرجان شهرت پیدا کرده است.

به دلیل آن که پسته سیرجان تازه از طعم و مزه بی نظیری برخوردار می باشد، بسیاری از کشورها خواهان صادرات به کشور خود می باشند. این پسته با کیفیت، مانند پسته های دیگر از ارزش و خواص فراوانی برخوردار می باشد.

صادرات پسته سیرجان

تفاوت پسته سیرجان با پسته دامغان

صادرات پسته سیرجان در صورتی که قصد خرید و یا صادرات انواع پسته را دارید، و از تفاوت پسته سیرجان با پسته دامغان اطلاعی ندارید. برای شروع در این زمینه بهتر است اطلاعاتی به دست آورید، تا دچار مشکل و اشتباه نشوید.

  • در پسته سیرجان تمام انواعی که وجود دارد، به شکل درشت می باشند، در صورتی که پسته دامغان به شکل بیضی باریک است.
  • قد پسته سیرجان نسبت به پسته دامغان کوتاهتر میباشد. همچنین مزه هر دو به شیرینی ولی پسته دامغان طعم شیرین تری دارد.
  • رنگ مغز پسته سیرجان به رنگ بنفش دیده میشود. در پسته دامغان رنگ پوسته روشن تر است، و مغز آن نیز به رنگ سبز دیده می شود.
  • و در پایان به این نکته می توان اشاره کرد، که شرایط کاشت هر کدام و شکل برگ های آن ها نیز متفاوت است.

فروشنده بزرگ پسته

صادرات پسته سیرجان در فروش این نوع پسته افراد بسیاری سخت در تلاش هستند. این افراد تلاش کرده اند تا به عنوان فروشنده بزرگ در این حوزه شناخته شوند، همچنین فروشنده بزرگ پسته به صورت مستقیم و بدون وجود دست دلال آن  را از کشاورز خریداری می کند، تا بتواند با قیمتی مناسب و ارزان تر برای فروش به بازار عرضه کند.

در صورتی که شما پسته باکیفیت سیرجان را از این فروشندگان خریداری کنید در قیمت و کیفیت آن به شما اطمینان خاطر داده می شود.

حضور واسطه ها و دلالان در بخش خرید پسته از كشاورزان موجب متضرر شدن این قشر زحمتكش می شود زیرا سود اصلی كار كشاورزی نصیب دلال می شود.

به همین خاطر وزارت کشاورزی تلاش کرده است تا قیمت نهایی را خود تعیین کند.تا بر اساس کیفیت، درجه و نوع آن مشخص می شود.

در کشور تنوع پسته و کیفیت به قدری بالا است که مقام اول را صادرات را نیز کسب کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما