عرضه مستقیم پسته صادراتی

  کشور ایران جزو بزرگترین کشورهای تولید کننده پسته دنیا است. برخی از شهرهای ایران مانند رفسنجان، دامغان و … به عنوان مراکز بزرگ تولید کننده پسته صادراتی درجه یک هستند. پسته به سبب داشتن خواص بی نظیر، طرفداران خاص خود را دارد. قابل ذکر است که شرکت ما در زمینه فروش جزئی و کلی انواع پسته مرغوب بصورت مستقیم آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

 

عرضه مستقیم پسته صادراتی

پسته صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

پسته صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

    پسته صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

  •     از سایز درشتی برخوردار است.
  •     یکدست است.
  •     طعم دلنشینی دارد.
  •     رنگ پسته کاملا سبز است.
  •     دارای بسته بندی شکیل است.


در ایران انوع و اقسام پسته های صادراتی با کیفیت تولید می شود. علاوه بر ایران
 کشور های زیادی در دنیا از جمله آمریکا، ترکیه،  …  محصول پسته را با کیفیت های مختلفی تولید می کننداما در میان همه کشورهایی  که به تولید پسته می پردازند، سه کشور اصلی و مهم ایران، آمریکا و ترکیه بیشتر از 90 درصد پسته تولیدی دنیا را به خود اختصاص می دهندتفاوت های گوناگونی بین تولیدات این سه کشور نام برده شده وجود دارد که مرتبط به ظاهر و همینطور کیفیت پسته می باشد.

مقایسه کیفیت پسته تولید شده در آمریکا در مقایسه با سایر کشورها:  پسته تولید شده در آمریکا به علت فرآوری درست و دقت کامل در سایز بندی بسیار یکدست می باشد. پسته های تولید شده در آمریکا از نظر رنگ پوست سفیدتر و شفاف تر هستند ولی نسبت به پسته سایر کشورهای دیگر ، رنگ سبز مغز آن کمتر می باشد. پسته های تولید شده در آمریکا معمولا طعم ضعیفی دارند از این رو معمولا به صورت خام مصرف نمی شوند. ولی حجم تولیدی پسته در آمریکا بسیار بالا است.

سایز پسته ترکیه ریز است اما رنگ مغز آن بسیار سبز می باشد به همین دلیل مصرف این پسته در شیرینی بسیار زیاد است.طعم پسته تولید شده در ترکیه بهتر  از پسته های تولیدی در آمریکا می باشد ولی بازهم  نسبت به پسته ایران ضعیف تر است.حجم پسته تولید شده در ترکیه کم است بنابراین پسته این کشور خیلی نمی تواند در دنیا ایجاد رقابت کند با سایر کشورهای دیگر.

در این میان، پسته تولید شده در ایران از جهت سایز بندی نسبت به پسته آمریکا ضعیف تر است و همچنین نسبت به آن یکدستی کمتری دارد. اما در کل انواع پسته های تولید شده خندان صادراتی ایران دارای رنگ مغز پسته بسیار عالی و با کیفیتی دارد. پوست رویی مغز ها خوش رنگ است و معمولا رنگ مغز داخل پسته ها نیز سبز می باشد.از نظر طعم هم بهترین کیفیت را، پسته ایران و بخصوص پسته تولید شده در رفسنجان دارا می باشد.پروتئین موجود در پسته تازه دامغان بسیار بالا است و بهترین طعم را در دنیا دارد.

خرید انواع پسته صادراتی با بهترین کیفیت

خرید انواع پسته صادراتی با بهترین کیفیت

مغز پسته صادراتی در دسته بندی های گوناگونی عرضه می گردد که قیمت آن هم بر طبق نوع دسته بندی و درجه کیفیتی که این محصول دارد گوناگون می ‌باشد و همچنین طبق اینکه مغز پسته صادراتی مهمترین فراورده پسته است بنابراین از مصرف و فروش بالاتری برخوردار است.

در کشور ما تولید پسته مرغوب و صادرات آن از طریق شهرهای دامغان و رفسنجان رواج زیادی دارد و جزو محصولات کشاورزی است که ارز آوری بسیار خوبی برای کشورمان به همراه دارد. قیمت پسته هم مانند سایر مواد خوراکی دارای نوسان است و نمی توان یک قیمت دائمی برای آن تعیین کرد.

 نکته مهم این است که هر چه کیفیت پسته بالاتر باشد مسلما قیمت آن هم بالاتر است و این قضیه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت پسته دارد.

در هنگام خرید پسته حتما به کیفیت آن توجه کنید تا محصولی را خریداری کنید که طعم ماندگی و کهنگی ندهدو کیفیت قابل قبولی داشته باشد تا بتوانید از خرید خود راضی باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما