عمده فروشی پسته خام ریز

عمده فروش پسته ریز خام این میوه ارزشمند را به صورت کلی و بدون واسطه با قیمت های بسیار باصرفه ای عرضه می کند که کیفیت های اعلا و تازگی محصول نظر همگان را به خود جلب نموده است. در نتیجه مشتری می تواند با اینگونه خرید کردن از هزینه اولیه خود بکاهد و سود سرشاری را نیز بدست آورد در نتیجه به بهترین نحو ممکن نیاز خود را رفع خواهد نمود.

عمده فروشی پسته خام ریز

آشنایی با همه خواص پسته خام

آشنایی با همه خواص پسته خام پسته خام دارای خواص بیشماری است و به دلیل داشتن اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان بالا برای درخشندگی و رفع ترک های پوستی مفید است و از سرطان پوست پیشگیری می کند. تقویت کننده مو است و کاهنده کلسترول می باشد و از لخته شدن خون جلوگیری می کند در نتیجه برای قلب و عروق مفید می باشد.

پسته خام از بیماری های ماکولا که سبب کوری می شود پیشگیری نموده و به دلیل داشتن مس و آهن بالا برای کم خونی مفید می باشد که به دلیل داشتن کالری کم و پروتئین بالا برای کسانی که دارای رژیم غذایی هستند مناسب است. همچنین تقویت کننده قوای جنسی و سیستم ایمنی بوده و از بیماری های عفونی پیشگیری می کند.

پسته خام دارای فیبر فراوانی است در نتیجه برای درمان یبوست و بواسیر موثر بوده و سطح قند خون و فشار خون را تنظیم می کند. لذا این میوه زخم دهان، بوی بد دهان، سکسکه و تهوع را برطرف نموده و دارای امگا ۳ و خاصیت ضد التهابی است که در درمان سرماخوردگی نیز تاثیر مثبتی داشته است.

سفارش کلی پسته خام ریز

سفارش کلی پسته خام ریز سفارش پسته خام ریز یکی از روش های خرید است که در این صورت مشتری آن را در گونه دلخواه و عمده پیش خرید می کند و از مزایای اینگونه خرید کردن تازه بودن محصول و ارائه بدون واسطه آن می باشد، در نتیجه محصول باصرفه بالا و سود بالایی به دست مشتری می رسد.

پسته از خانواده آجیل است که دارای طعم خوشمزه با ارزش غذایی بالایی است و بیشتر مصارف خام خوری داشته و به تنهایی یا به صورت مخلوط با دیگر آجیل ها میل می شود. علاوه بر آن خلال و پودرش در تهیه انواع خوراکی ها مانند گز، شیرینی جات، دسر، نوشیدنی ها، بستنی و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

پسته خام در انواع خندان و غیر خندان ارائه می شود که نوع خندان دارای قیمت های بالاتری می باشد چون استفاده راحتی دارد لذا به دو صورت طبیعی و مصنوعی به شکل خندان ایجاد می شود. مثلا در نوع طبیعی پسته بر روی درخت خندان شده و در حالت مصنوعی آن را با دستگاه های مخصوص خندان می کنند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما