فروشنده اصلی پسته فندقی رفسنجان

اگر شما هم از طرفداران آجیل و انواع تنقلات هستید، پس  باید نام پسته فندقی رفسنجان را شنیده باشید و یا ممکن است نام آن به دلیل مقرون به صرفه یا اقتصادی بودنش به گوشتان خورده باشد. در ادامه با فواید مصرف این پسته و قیمت خرید آن آشنا خواهیم شد.

فروشنده اصلی پسته فندقی رفسنجان

افزایش باکتری‌ مفید روده با مصرف پسته

افزایش باکتری‌ مفید روده با مصرف پسته با توجه به تحقیقات انجام شده، استان رفسنجان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید پسته در ایران است. پسته عضو ثابت و تقریبا جدا ناشدنی آجیل های عید و شب یلدا به حساب می آید، اما علاوه بر این ها مصرف پسته از فواید بسیار زیادی برخوردار است.

قبل از این که درباره فواید پسته صحبت کنیم بهتر است با انواع پسته بیشتر آشنا شویم:

  • پسته فندقی
  • پسته کله قوچی
  • پسته اکبری
  • و پسته ی احمد آقایی 

 اما از مهم ترین فواید پسته فندقی با توجه به تحقیقات متخصصان و پزشکان افزایش باکتری مفید روده است. تحقیقات ثابت کرده بیمارانی که با مشکلات روده سر و کار داشته اند با انجام روش های طب سنتی و مصرف خوراکی هایی نظیر پسته در مدت کمی بهبود پیدا کرده اند.

شاید شما هم از ارزش غذایی پسته باخبر باشید اما بهتر است بدانید کودکان با خوردن پسته می توانند انواع ویتامین های ضروری بدنشان مانند ( ویتامین هایK، a و ب6) و همچنین اسید، کولین و فولات بدنشان را تامین کنند. از دیگر فواید پسته فندقی رفسنجان؛ می توان به تقویت اساسی ذهن و مغز و آرامش مغز و اعصاب اشاره کرد.

پزشکان مصرف پسته را برای افراد کم خون به دلیل داشتن آهن توصیه می کنند و لازم است افراد، مصرف روزانه ی پسته را در رژیم غذایی خود جای دهند.

قیمت خرید پسته فندقی رفسنجان

قیمت خرید پسته فندقی رفسنجان امروزه مراجعه به بازار های فروش خشکبار، برای خرید پسته فندقی، افزایش یافته است. اما یکی از مهم ترین نکات در زمان خریدن پسته فندقی رفسنجان، توجه به قیمت و کیفیت آن است. 

جالب است بدانید در صنعت خشکبار برای محاسبه قیمت پسته از واژه ی اونس استفاده می شود، بله، مانند طلا! اونس پسته یک معیار عددی است که با توجه به ریز و درشت بودن آن تعیین می شود؛ معادله به این صورت است که هر چه اونس یک پسته کمتر باشد شما با پسته درشت تری سرو کار خواهید داشت، بنابراین اونس پسته یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت خرید پسته و همچنین پسته فندقی رفسنجان است. شکل ظاهری پسته که نشان دهنده کیفیت آن است نیز نقش تعیین کننده ای دارد. 

در صنعت خشکبار با توجه به نوع پسته و اونس و شکل ظاهری، قیمت روز پسته فندقی رفسنجان، که یکی از بهترین انواع پسته نیز محسوب می شود، در حال تغییر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما