فروشنده پسته اکبری عمده

درخت بنه یا پسته اکبری عمده یکی از درختان بومی در کشور است و بیشتر در ارتفاعات رشته کوه زاگرس دیده می‌شود. صادرات انواع پسته اکبری عمده به کشورهای دیگر با توجه به طرفداران و مشتریان بسیاری که دارد بسیار سود آور برای بازرگانان این حوزه است. عرضه پسته اکبری عمده به مراکز فروش سراسر کشور در کیفیت بالا و قیمت مناسب صورت می گیرد تا این دانه مغذی در اختیار طرفدارانش قرار بگیرد.

فروشنده پسته اکبری عمده

مزایای مصرف پسته اکبری

مزایای مصرف پسته اکبری ترکیبات و مواد معدنی و ویتامین های پسته کوهی بسیار برای سلامت انسان مفید و موثر است و بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. مغز پسته درجه یک یا بنه طبعی گرم و خشک دارد و به دلیل ترکیبات و ویتامین‌های مؤثر برای درمان بیماری‌های التهابی و دردهای مفصلی مفید است و بیشتر در فصول سرد سال مصرف می‌شود که دلیل آن همان دارا بودن طبع گرم بنه است.

پسته سرشار از املاح معدنی و ویتامین‌هاست و با مصرف آن می‌توان کمبود ویتامین‌های مختلف در بدن را تأمین و کم خونی را رفع کرد. درخت بنه و یا همان پسته اکبری دارای انواع و گونه‌های متفاوتی است و بنه های متفاوتی نیز دارند بنه با پوسته ضخیم و میوه درشت‌تر که استفاده خوراکی و روغن‌گیری دارد و بنه با پوسته نازک و شکننده که در ترکیب آجیل قرار می‌گیرد.

خواص بنه بسیار است و به آن پسته اکبری نیز می گویند که سرشار از مواد مغذی و پر انرژی است و خواص آن از پسته معمولی یا پسته آجیل بیشتر است. طعم این دانه خوراکی و چرب بسیار لذیذ و مطلوب است. به گونه‌ای که امروزه برای ازبین بردن طعم تلخ و بد دارو‌ها از عصاره پسته کوهی استفاده می‌شود. در طب سنتی از میوه، روغن و صمغ بنه از گذشته تاکنون استفاده می شود.

از مهم‌ترین ترکیبات پسته کوهی طبیعی باید به اسید‌های چرب غیر اشباع و فنول‌ها و مواد مغذی و ویتامین‌های گروه A، E، B و D اشاره کرد و از خواص مصرفی آن باید به تقویت حافظه، تقویت قوای جنسی، تقویت اعصاب، جلوگیری از بیماری ام‌اس، تقویت ایمنی و قوای بدن، درمان ترک لب و کف پا، موثر در پوکی استخوان، رفع انگل معده، معالجه تکرر ادرار، افزایش وزن و درمان اسهال اشاره کرد

روش های خرید پسته اکبری عمده

روش های خرید پسته اکبری عمده روش های خرید پسته اکبری از طریق این مجموعه بسیار راحت است. مرکز تولید پسته اکبری مجلسی این محصولات را با قیمت مناسب به دست مشتریانش می رساند و شما مشتری عزیز برای بررسی بازار پخش و قیمت این دانه مغذی می توانید به مراکز حضوری معتبر فروش و غیر حضوری مراجعه فرمایید تا از قیمت و کیفیت این مغز خوشمزه مطلع شوید. مرکز فروش پسته کوهی بهترین و باکیفیت ترین پسته کوهی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما