فروشنده پسته خندان درجه یک

پسته خندان درجه یک یکی از مهمترین انواع آجیل و خشکبار است که در سبد خانوار هر خانواده ی ایرانی جا دارد. بخاطر خوش خور بودن آن طرفداران بسیاری دارد. انواع مختلفی از پسته وجود دارد: پسته بادامی، کله قوچی، فندقی، احمدآقایی و… که از تمام این انواع می توان پسته خندان را برداشت کرد. در ادامه به شناخت این نوع محصول، کیفیت آن، ‌نحوه ی خرید آن و فروشگاهای ارائه دهنده می پردازیم.

فروشنده پسته خندان درجه یک

اطلاعات فنی پسته خندان درجه یک

اطلاعات فنی پسته خندان درجه یک فروشگاه پسته و آجیل و خشکبار معمولا می تواند اطلاعات فنی خوبی را در مورد این پسته خندان در اختیار مشتری بگذارند. اما خود خریدار هم قبل از خرید پسته باید به مرغوب بودن آن توجه کند و بتواند پسته ی خوب را از بد تشخیص دهد.

متاسفانه بعضی از فروشنده ها پسته های خندان درجه یک تقلبی را به فروش می گذارند. آنها پسته های سربسته را در یک پلاستیک بزرگ میریزند و آنها را میان آب سرد یا یخ می گذارند وقتی پسته ها خوب سرد شدند آنها را بلافاصله در کوره یا روی آتش می گذارند این کار باعث می شود پوسته پسته ترک‌ بخورد و سر آن باز شود اما به دلیل اینکه به صورت طبیعی بوجود نیامده است طعم آن بد می شود و ممکن است به سوختگی نزدیک باشد و کیفیت پسته را پایین می آورد و باعث زودتر فاسد شدن آن می شود.

همچنین ممکن است فروشنده اقدام به فروش پسته ی کهنه بکند. بعضی از فروشنده ها برای اینکه پسته خام درجه یک سالم تر به نظر برسند و همچنین بو و طعم خوب داشته باشند از ماده ایی استفاده می کنند که آن را در میان کیسه ی پسته قرار می دهند و باعث می شود که تازه به نظر برسند. اما این اقدام موقتی بوده و بعد از آن ممکن است پسته سریع فاسد شود.

یه خریدار باید به این موارد قبل از خرید پسته توجه کند و حتی الامکان پسته را امتحان کند بعد اقدام به خرید کند اگر پسته ی بوی کهنگی یا مزه ی غیر معمولی داشت از خرید آن صرف نظر کند.

فروشگاه پسته خندان درجه یک

فروشگاه پسته خندان درجه یک فروشنده پسته می تواند محصول خود را هم به صورت حضوری و در مغازه خود بفروشد و هم می تواند آن را در فروشگاه اینترنتی مربوطه به فروش برساند. در زمان پاندمی کرونا خریداران بیشتر به خرید غیر حضوری محصولات تمایل دارند که می توانند به سایتهای معتبر و رسمی خرید اینترنتی آجیل و خشکبار مراجعه کنند تا از خرید پسته ی تازه اطمینان داشته باشند.

1

  1. سلام پسته خندان شما مزه دار شده هست یا به صورت معمولی ارسال میکنین؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما