فروشگاه اصلی پسته احمد آقایی بسته بندی

در کشور ما پسته جزو معدود محصولاتی است که به دلیل حجم بالای صادرات قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات دارد. و هم چنین جزو مغز های گران قیمت می باشد.پسته در ایران در انواع مختلفی وجود دارد و قیمت هر کدام با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود.پسته احمد آقایی پر فروش ترین و پرطرفدار ترین نوع پسته می باشد.مجموعه صبا فروت فروشگاه اصلی پسته احمد آقایی به صورت بسته بندی و کیلویی می باشد. صبا فروت فروشگاه پسته به صورت اینترنتی می باشد.

فروشگاه اصلی پسته احمد آقایی بسته بندی

تفاوت پسته اکبری و احمد آقایی چیست؟

تفاوت پسته اکبری و احمد آقایی چیست؟ پسته اکبری و پسته احمد آقایی هر دو متعلق به شهر رفسنجان می باشند.پسته احمد آقایی به پسته بلند مغز معروف است. پسته احمد آقایی مناسب برای پذیرایی از مهمان می باشد و می توان در کاسه آجیل از آن استفاده کرد.محبوبیت این پسته در ایران و هم چنین در کشور چین و هند زبانزد می باشد. پسته اکبری نیز پسته ای مغز بلند است و البته کمی از پسته احمد آقایی بلند تر می باشد و پسته اکبری خندان تر از پسته احمدآقایی است.

از نظر طعم و مزه هر دو پسته به یک میزان خوب هستند و هر دو برای پذیرایی مناسب اند.از تفاوت هایی که این دو پسته دارند می توان به رنگ مغز آن ها اشاره کرد که پسته اکبری رنگ بنفش مغز آن تیره تر است نسبت به پسته احمد آقایی و همچنین رنگ پوست پسته اکبری کرم تیره است.پسته احمد آقایی در ایران پرورش بیشتری نسبت به پسته اکبری دارد زیرا پسته اکبری در دسته پسته هایی است که دیر پرورش پیدا می کنند.و حجم صادرات این نوع پسته نسبت به پسته اکبری بیشتر است.

لازم به ذکر است هر دو پسته از پسته های معروف ایران هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند.تفاوت پسته اکبری و پسته احمد آقایی در ظاهر است و از لحاظ خواص تفاوتی ندارند.هر دو از لحاظ خاصیت شبیه به هم هستند و همان طور که می دانید پسته دارای خواص فوق العاده ای است.

فروشنده بهترین پسته احمد آقایی بسته بندی

فروشنده بهترین پسته احمد آقایی بسته بندی مدیریت مجموعه صبا فروت بهترین فروشنده پسته احمد آقایی، این محصول را به صورت بسته بندی شده و فله به فروش می رساند. بسته بندی پسته در وزن مورد نظر شما انجام می گیرد .در هر بسته می توانید میزان پسته مورد نظر خود را اعلام کنید تا پسته به همان میزان بسته بندی شود و برایتان ارسال شود. عمده فعالیت مجموعه صبا فروت فروش پسته احمد آقایی به صورت فله می باشد و هم چنین صادرات این محصول به کشور های همسایه نیز با نرخ مناسب و حمل و نقلی ایمن انجام می گیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما