فروش ویژه پسته شور با کیفیت عالی

پسته ها جزء بهترین مغز ها ‌و خشکباری می باشند که دارای بهترین ویتامین ها می باشند و بسیار مغذی می باشند. مصرف این مغز مغذی برای کودکان در سنین رشد و همچنین سالمندان بسیار توصیه می شود. این ماده مغذی از بروز آلزایمر جلوگیری کرده و همچنین باعث استحکام استخوان ها می شود. پسته شور نوعی از طعم های پسته می باشد. فروش ویژه پسته شور با کیفیت عالی در بسته بندی های متنوع و مختلف و همچنین طعم های گوناگون و به صورت با پوست و بدون پوست صورت می گیرد. 

فروش ویژه پسته شور با کیفیت عالی

روش تولید پسته شور در منزل

روش تولید پسته شور در منزل تولید پسته شور در منزل امکان پذیر است. برای تولید پسته شور کافی است مقدار زیادی پسته با پوست و یا بدون پوست ساده را خریداری کرده و روی سینی فر ریخته و یا درون قابلمه بزرگی بر روی گاز قرار داده و به آن خرارت می دهیم. در یک ظرف نسبتا بزرگ، مقداری آبلیمو ترش و یا ملس، مقداری نمک و مقداری زعفران را ترکیب کرده و بر روی پسته ها ریخته و سپس به آن ها حرارت می دهیم. به طور مرتب مخلوط کرده و هم می زنیم تا حرارت به همه جای آن برسد و به طور یکنواختی برشته شود. 

راه دیگر برای تهیه پسته شور در منزل این است که در کف یه قابلمه مقدار زیادی سنگ های بزرگ را قرار داده و روی آن ها نمک پاشیده و بگذاریم روی حرارت کاملا داغ شوند، سپس پسته ها را روی آن ها چیده و در قابلمه را می گذاریم تا چندین ساعت بماند. بعد از گذشت ساعاتی پسته شور آماده می شود.

راهنمای خرید پسته شور در بازار

راهنمای خرید پسته شور در بازار راهنمای خرید انواع پسته در بازار به این صورت است که تا جایی که امکان دارد پسته های بسته بندی و‌ پلمپ شده خریداری شود. ابتدا تاریخ تولید و انقضای روی جلد بسته را مطالعه کرده تا از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنیم. سپس طعم های آن ها را با دقت بررسی کرد تا بهترین طعمی که مطابق با ذائقه تان هست را انتخاب کنید و در آخر به اندازه و حجم بسته بندی توجه کرده تا بهترین خرید را داشته باشید. 

نوع دیگر خرید کردن پسته ها به صورت فله ای و کیلویی است. مزیت خرید به این صورت این است که می توان مدل ها و طعم های مختلف و گوناگونی را تست کرد و سپس طبق سلیقه و ذائقه خود آن ها را خریداری کرد. اما این روش بهداشتی نبوده و خرید به صورت بسته بندی بسیار بهتر می باشد. قیمت نهایی پسته های شور به بسته بندی بودن و یا فله ای بودن آن ها بستگی دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما