فروش پسته تازه دامغان

پسته تازه دامغان را می توانید از مراکز فروش در سطح بازار، فروشگاه ها و مغازه های خشکبار فروشی که در اکثر نقاط شهر ها وجود دارد خریداری کنید. پسته دامغان از معروف‌ ترین و مرغوب ترین پسته های موجود در می باشد که دارای طرفداران زیادی در ایران و خارج برای آن وجود دارد. پسته دامغان از گذشته بسیار دور تاکنون مورد استقبال افراد قرار گرفته است. فروش پسته دامغان به دو صورت عمده و جزئی فروخته می شود.

بهترین پسته تازه دامغان

بهترین پسته تازه دامغان

از بهترین پسته تازه پسته های دامغان درجه یک صادراتی خام را می توان مثال زد که صادرات بسیار بالایی در سطح جهانی را به خود اختصاص داده است. دامغان جزو قطب های ممتاز و درجه یک تولید انواع پسته خام در کشور ایران می باشد.

پسته تازه دامغان به تمام نقاط کشور ارسال می شود و می توان آن را به راحتی در بازار های سطح شهر و مغازه های خشکبار فروشی تهیه و مصرف کرد. پسته دارای خواص بی نظیری از درمان بیماری ها زیبایی پوست و مو دارد.

پسته که از آجیل های محبوب و خوشمزه در بین و خاص می باشد. پسته به عنوان اعضای ثابت در بین آجیل های ایرانی هست. میزان پتاسیم موجود در پسته با میزان پتاسیم در پرتغال برابر است و به علت مواد مغذی فراوان دارای اهمیت فراوان می باشد. در پسته ۱۰۰ گرمی منابع بسیاری از جمله :

  1. مواد چرب
  2. کلسیم
  3. -آهن و مواد نشاسته ای
  4. آب و پروتئین
  5. پتاسیم و انواع ویتامین ها a و b

 

 از فواید و خواص دارویی پسته برای آگاهی شما خریداران عزیز می توان موارد زیر را مثال زد :

  1. جوشانده پوست و برگ درخت پسته برای رفع خارش مقعد بسیار مناسب است.
  2. مغز پسته به علت آهن فراوانی که در آن است بسیار خون ساز است. و افرادی که مبتلا به بیماری کم‌ خونی هستند حتماً باید روزانه چند عدد پسته بخورند.
  3. خوردن پسته به تقویت قوای جنسی کمک می کند.
  4. اسهال های خونی و اسهال های معمولی با مصرف پسته درمان می شوند.
  5. پست معده را تقویت می کند و از آن برای تسکین سرفه های مکرر می توان استفاده کرد.
  6. دانشمندان و محققین برای باز کردن مجاری کبد مصرف پسته را بسیار توصیه کرده اند.

خرید پسته تازه درجه یک دامغان

خرید پسته تازه درجه یک دامغان

خرید پسته تازه دامغان را می‌ توان از نمایندگی‌ های فروش آنها در شهرهای مختلف فروشگاه‌ های معتبر خریداری کرده تولید کنندگان و عرضه کنندگان پسته تازه دامغان درجه یک در ایران زیاد هستند شرکت پسته صبا فروت با سابقه دیرینه در زمینه تولید و عرضه انواع پسته خام صادراتی توانسته نظر بسیاری از مشتریان صادراتی را به خود جذب کند.

برای خرید پسته تازه باید به رنگ آن کرمی کره مایل به صورتی کم رنگ دارد. و مغز آن کاملاً سبز و فسفری رنگ از این گونه پسته ، پسته تازه و با مرغوبیت بسیار عالی می باشد. پسته تازه دامغان در طعم های متفاوت تولید و عرضه می‌ شود. از جمله فلفلی ، خام و نمکی تهیه می‌ شود. دامغان در صادرات پسته به خارج از کشور نقش به سزایی ایفا می کند.

پسته دامغان را اگر بخواهید به صورت غیر حضوری خریداری کنید، برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان مشاورینی قرار داده‌ اند، تا با مشاوره و راهنمایی دادن در مدت زمان کوتاهی مشتریان بتوانند خرید مورد نظر خود را انجام بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما