فروش پسته رفسنجان باکیفیت

پسته رفسنجان از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته های کشور است. این پسته ها مغزی خوش رنگ و خوش مزه دارند و معمولا در نوع خندان هستند که همین مزیت سبب فروش خوب این پسته ها شده است.

صادرات پسته ایرانی به کشورهای دیگر بسیار زیاد و پررونق است. در کشور ما زمین های زیادی توسط کشاورزان از نهال پسته و کشت پسته پر شده اند و هر کدام از این پسته ها با توجه به نوع زمین و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف دارای ویژگی های خاص خود هستند.

فروش پسته رفسنجان باکیفیت

معرفی انواع پسته رفسنجان

معرفی انواع پسته رفسنجان یکی از تنقلات خوشمزه و پرطرفدار و به اصطلاح لوکس در هر مجلس و مهمانی پسته می باشد. پسته خندان پسته ای است که دهانه بازی دارد و مغز درون آنها لذیذ, درشت و خوشمزه است. اگر این پسته را تکان دید مغز آن از درشتی نمی تواند تکان بخورد و حتی لبه های پوسته با فشار دادن نیز به دلیل درشتی مغز به هم نمی رسند.

علاوه بر خندان بودن پسته مواردی مثل نوع و گونه, تازگی، شیوه بودادن و برشته کردن پسته، ارگانیک یا ارگانیک نبودن، میزان سم و کود دهی در زمان کشت و تولید آن و نحوه خشک کردن پسته مرغوبیت پسته ایرانی مشخص می کند.

تمام مشخصات بالا که گفته شد با پسته مرغوب و پرفروش رفسنجان برابری می کند. می توان گفت بهترین پسته های کشور ایران در رفسنجان تولید می شوند که مغز این پسته ها سبز و پوست رویی آنها بسیار خوش رنگ و گلدار است و طعم بی نظیر و خوش مزه ای نیز دارند.

پسته ها بر اساس شکل و میزان باز بودن و شکاف خود به سه دسته خندان, کم خندان و ناخندان تقسیم می شوند که در بین این سه دسته پسته خندان بهترین و مجلسی ترین و مرغوب ترین نوع پسته است.

چربی و پروتئین پسته بالا است و علت خوشمزگی پسته به همین دلیل است. کیفیت بالای پسته ایرانی به دلیل کشت پسته در مناطق ارتفاع دار کوهستانی یا بسیار مرتفع است که سبب شده کیفیت پسته بالا برود.

انواع پسته رفسنجان کله قوچی, اکبری و احمد آقایی است که بهترین آن رقم احمد آقایی است. شکل آن کشیده است و مغز پرچربی دارد و در ایران و جهان یک پسته خوشمزه و خوش طعم شناخته شده است و یکی از ارقام مهم صادراتی است.

قیمت انواع پسته رفسنجان

قیمت انواع پسته رفسنجان همانطور که گفتیم بهترین نوع پسته در ایران از هر نظر پسته های منطقه رفسنجان هستند که از نظر صادرات نیز برای کشور بسیار سودآور هستند. قیمت انواع پسته ایرانی با توجه به طعم و کیفیت و درجه خندان بودن آنها دچار تفاوت نرخ می شوند.

انواع پسته در بازار فروش دو نوع است یکی پسته خام و دیگری پسته شور که پستـه خام هیچ گونه فرآوری بر روی آن انجام نمی شود و یک طعم واقعی و طبیعی دارند. پسته شور یک پسته بو داده است که فرآوری می شود و با جوهر لیمو و نمک بو داده می شوند این پسته طرفداران زیادی ب خاطر طعم خود دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما