قیمت بهترین پسته سبز ایرانی

پسته سبز یکی از آجیل های خوش طعم بسیار سالم می باشد. این دانه خوراکی حاوی چربی های خوبی است ومنع پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان می باشد. همچنین به کاهش وزن ، سلامت قلب و عروق وروده کمک می کند. پسته در کشور ما انواع مختلفی دارد که یکی از معروف و خوش مزه ترین آن پسته سبز می باشد. عرضه مستقیم پسته سبز به بهترین شکل ممکن توسط سایت اینترنت حاضر صورت می گیرد.

قیمت بهترین پسته سبز ایرانی

پتاسیم موجود در پسته سبز ایرانی

پتاسیم موجود در  پسته سبز ایرانی همان طور که می دانید در کشور ما پسته انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.پسته یکی از آجیل های مهم و ثابت ما ایرانی ها است که پتاسیم بالای داردو به علت داشتن مواد مغذی اهمیت زیادی دارد.همچنین پسته را باید در جای خشک وخنک نگهداری کنیم . شهر های کرمان، قزوین و رفسنجان مرکز اصلی کشت وتولید این محصول می باشند.

مصرف زیاد پسته باعث گرمی بدن ودانه های قرمز رنگ روی پوست می شود. خوردن پسته برای افرادی که نارسایی کبد و ناراحتی کلیه دارند خوب نمی باشد.همچنین مغز پسته برای افراد گرم مزاج مناسب نمی باشد.

خواص پسته تازه بیشتر است یا خشک ؟

پسته تاز در زمان برداشت آن بیشتر در دسترس می باشد که سر شار از مواد مغذی و طبیعی می باشد. ولی هنگامی که فصل آن تمام می شود به صورت خشک وارد بازار می شود که باید در شرایط مناسب نگه داری شود.

خواص پسته

  • پسته به علت داشتن آهن بالا خون سازوتعداد هموگلوبین ها را زیاد و باعث افزایش خون می شود.
  • پوست و مو را تقویت می کند.
  • در دوران بارداری برای رشد عضله و بافت جنین بسیار خوب است.
  • پسته به عنوان یا منبع غنی از فیبر برای درمان یبوست کمک زیادی می کند
  • برای لاغری و تناسب اندام
  • به هضم غذا، معده درد، زخم معده کمک می کند.
  • برای ضربان قلب و عروق بسیار مفید می باشد.
  • باعث تقویت سیستم ایمنی بدن ، از عفونت ها و سرطان ها جلو گیری می کند.
  • پوست سبز پسته از بوی بد دهان جلو گیری می کند.

خرید بهترین پسته سبز

خرید بهترین پسته سبز برای خرید بهترین پسته سبز ایرانی می توانید سری به فروشگاهای آنلاین و اینترنتی بزنید.و پسته سبز را در هر حجمی که تمایل دارید به صورت عمده درکمترین زمان ممکن سفارش دهید.

و یک خرید مقرون به صرفه وکم هزینه داشته باشین این خرید باعث می شود از هزینه رفت و آمد شما کاسته شود و می توانید عرضه پسته سبز را در بسته‌بندي های شیک و بهداشتی و مرغوب در ب منزل‌ تحویل بگیرید.خرید اینترنتی باعث می شود که از ترافیک شهری و آلودگی هوا کاسته شود باعث حفظ محیط زیست می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما