قیمت روز پسته تازه با پوست

پسته تازه بسیار لذیذ و خوش مزه و منبع پروتئین های مختلف برای بدن است. گذشته از مزه ی فوق العاده ی آن  پسته خواص بی نظیری برای بدن دارد. روزانه با مصرف این محصول می توانید سلامتی خود را تضمین کنید. پسته ی تازه را باید از مکان های معتبر خریداری کنید.

قیمت روز پسته تازه با پوست

پسته تازه چه خاصیتی دارد؟

پسته تازه چه خاصیتی دارد؟ پسته اگر تازه باشد خواص آن چند برابر می شود و صد البته بسیار لذیذ تر خواهد بود. در اینجا به چند مورد از  خواص پسته اشاره خواهیم کرد.

  1. پسته پر از مواد سالم است : آنها حاوی ویتامین های زیادی مانند ویتامین E (2.2 میلی گرم در 100 گرم) و ویتامین B6 (1.1 میلی گرم در 100 گرم) و بسیاری از مواد معدنی مانند پتاسیم (1010 میلی گرم در 100 گرم)، فسفر هستند. (469 میلی گرم در هر 100 گرم) ، روی (2.3 میلی گرم در هر 100 گرم) و مس (1.3 میلی گرم در هر 100 گرم). آجیل ها همچنین حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند که رادیکال های آزاد را در بدن ما خنثی می کنند و بنابراین خطر ابتلا به سرطان ، حمله قلبی یا آرتروز را کاهش می دهند.
  2. پسته شما را جوان نگه می دارد : نسبت بالای آنتی اکسیدان ها یک مزیت دیگر نیز دارد آنها نه تنها به سلامت ما کمک می کنند، بلکه پوستی زیبا و درخشان را تضمین می کنند و روند پیری انسان به اصطلاح یک محصول ضد پیری طبیعی است!
  3. پسته تازه به عضله سازی کمک می کند : پسته منبع پروتئینی با کیفیت بالاست. فقط 30 گرم از آن، یعنی حدود 49 قطعه، بیش از 11 درصد مقدار توصیه شده روزانه را پوشش می دهد. پروتئین ها برای بدن حیاتی هستند و ساختار، عملکرد و متابولیسم بافت ما را تعیین می کنند. آنها در هر سلول یافت می شوند و در تشکیل و حفظ عضلات در طول رشد، در دوران بارداری و بعد از ورزش نقش دارند.

مراکز فروش پسته تازه با پوست

مراکز فروش پسته تازه با پوستاز این سایت تازه ترین پسته که کیفیت بالایی دارد و به قول معروف درجه یک می باشد را می توانید خریداری و تهیه کنید. ما در فروش پسته تازه سابقه ی طولانی داریم که به همین دلیل مشتریان عزیز به ما اعتماد کرده اند و محصول ما را خریداری می کنند.
این فروشگاه اینترنتی توانایی توزیع این محصول در سرتاسر کشور دارد و شما با خرید از ما در کم ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت خواهید کرد. همچنین اگر علاقمند به خرید پسته تازه به صورت عمده و در حجم های بالا باشید می توانید از فروش ویژه و تخفیفات ما هم استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما