قیمت پسته خام ارزان

پسته خام ارزان پسته ای است که هم از لحاظ کیفیت متعارف بوده و هم از لحاظ قیمت، که نمی توان گفت به طور تقریبی چه قیمتی را دارا می باشد اما قیمت ارزان تری نسبت به پسته تفت داده و شور را دارد که پسته احمد آقایی مشهورترین و پراستفاده تربن نوع پسته می باشد چرا که هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت مناسبی را دارا می باشد. در ادامه به معرفی ویژگی های پسته خام و خواص آن خواهیم پرداخت‌.

قیمت پسته خام ارزان

ویژگی بارز پسته خام چیست؟

ویژگی بارز پسته خام چیست؟ پسته همانطور که می دانیم یکی از خشکبار و آجیل های پرطرفدار به حساب می آید که مغز آن پسته ای و پوست پسته حالت استخوانی و رنگی کرم دارد. پسته ای که خندان باشد کیفیت بهتری نسبت به بقیه دارد و در آب و هوایی تقریبا گرم رشد می کند. این نوع آجیل نسبت به بقیه آجیل ها گران تر می باشد و کمتر بر سر هر سفره ای یافت می شود.

پسته خام ارزش غذایی بیشتری نسبت به پسته شور و تفت داده شده دارد و خواص بی شماری را دارا می باشد از جمله این که شاداب کننده و لطافت کننده می باشد و پوستی که حاوی جوش و آکنه باشد با مصرف پسته درمان خواهد شد البته که روغن پسته کارایی بیشتری نسبت به خود پسته خام دارد. از جمله فواید دیگر آن تقویت پیاز مو و رشد سریع آن، درمان کم خونی به نحوی که کسانی که دچار کم خونی هستند می توانند از پسته خام مصرف کنند چرا که این موجب افزایش تعداد گلبول های قرمز خون می شود و کم خونی را برطرف می کند. افزایش میل قوای جنسی نیز با خوردن پسته امکانپذیر می شود همچنین سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت کرده و به خصوص در فصل زمستان به مقاومت بدن در مقابل سرما کمک می کند.

پسته خام کلسترول بد خون را کاهش و کلسترول خوب را بالا می برد و درنتیجه باعث بهبود عملکرد قلب می شود و این عامل باعث می شود که جریان خون بهتر به گردش در بیاید و کسانی که دچار افزایش وزن هستند می توانند از پسته خام استفاده کنند چرا که در میان انواع آجیل، پسته کم تربن میزان کالری را دارد اما سرشار از خاصیت بوده و به کاهش وزن کمک می کند.

پخش پسته خام ارزان

پخش پسته خام ارزان قیمت پسته با توجه به نوسانات موحود در بازار ثابت نبوده و نمی توان قیمت ثابتی برایش تعریف کرد. پخش پسته خام ارزان درفروشگاه های معتبر اینترنتی در قالب بسته بندی های مختلف صورت می گیرد البته که کراکز فرو آجیل از جمله پسته می توانند گزینه مناسبی جهت خرید این محصول باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما