مراکز فروش پسته احمد آقایی دامغان

پسته احمد آقایی دامغان خوش طعم و مقوی به عنوان میان وعده مصرف می شود و به عنوان ماده غذایی بسیاری از غذاها استفاده می شود.

رنگ سبز آنها باعث محبوبیت آنها در بستنی ها ، شیرینی ها،  شیرینی ها، کره، روغن و سوسیس می شود، زیرا به آنها رنگ و طعم متمایز و طبیعی می بخشد.در این بخش برخی از فواید خوردن پسته احمد آقایی  را برای شما مرور می کنیم.

مراکز فروش پسته احمد آقایی دامغان

تنظیم فشار خون با مصرف پسته

تنظیم فشار خون با مصرف پسته پسته چیست؟

پسته ممکن است به هر یک از گونه های درختی جنس پیستاکیا اشاره داشته باشد، که بخشی از همان خانواده بادام هندی، انبه و پیچک سمی است.

هنوز هم این درخت ورا تنها درختی است که میوه های خوراکی تولید می کند، میوه هایی که معمولاً به عنوان پسته شناخته می شوند.پسته بومی آسیای غربی و خاورمیانه است.

فواید پسته چیست؟

پسته دارای مقادیر بالای اسیدهای چرب غیراشباع و پتاسیم است .آن‌ها می‌توانند شانس شما برای بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش دهند .

پسته‌ها پر از فیبر، مواد معدنی و چربی اشباع‌نشده هستند که می‌توانند به حفظ قند خون، فشار خون و کلسترول کمک کنند .

پسته برای سلامت روده مفید است. همه آجیل ها سرشار از فیبر هستند، که با انتقال غذا از طریق روده و جلوگیری از یبوست، سیستم هضم را سالم را نگه میدارند. نوعی فیبر به نام پروبیوتیک نیز ممکن است باکتری های خوب روده را تغذیه کند.

سالم ترین آجیل در دنیا کدام است؟

پسته بیش از هر مغز دیگری حاوی چربی غیر اشباع سالم برای قلب در هر وعده است.پسته سرشار از آهن ، روی و منیزیم است.

این آجیل منبع عالی سلنیوم است که می تواند به جلوگیری از سرطان کمک کند.

آیا پسته به خوابیدن کمک می کند؟

به گزارش لوسو، پسته حاوی فنولیک های خاصی است که می تواند تجزیه تریپتوفان به ترکیبات سمی را کاهش دهد تا به ملاتونین تبدیل شود. مصرف پسته و افزایش تریپتوفان می تواند به تأخیر در شروع خواب، مدت زمان خواب و کیفیت کمک کند.

پسته حاوی حدود ۶۶۰ نانوگرم ملاتونین به ازای هر گرم پسته است که بیش از غذاهای مختلف دیگر مباشد . ملاتونین هورمونی است که توسط غده هیپوفیز برای تنظیم ساعت بیولوژیکی داخلی بدن و کنترل چرخه های خواب روزانه تولید می شود.

عرضه کننده پسته احمد آقایی دامغان

عرضه کننده پسته احمد آقایی دامغان پسته همچنین سرشار از فیبر ، لوتئین ، مواد معدنی و ویتامین های گروه B است.

مجموعه ما عرضه کننده پسته احمد آقایی دامغان است که میتوانید با خوردن این آجیل نه تنها از مزه بسیار خوب آن لذت ببرید، بلکه میتوانید سلامتی خود را تضمین کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما