نرخ پخش پسته سبز ارگانیک

پسته یکی از انواع مغز های خوراکی است که در دسته بندی آجیل و خشکبار جای می گیرد .پسته به عنوان خوش طعم ترین و گران ترین انواع این محصولات شناخته می شود، به ویژه پسته ارگانیک که ارزش خیلی بیشتری دارد.

نرخ پخش و فروش پسته سبز ارگانیک، بر اساس درجه کیفی محصول، شکل و نحوه بسته بندی  ووزن بسته های آن تعیین می گردد و خرید محصول به صورت مستقیم صرفه اقتصادی زیادی خواهد داشت.

نرخ پخش پسته سبز ارگانیک

مدت زمان کاشت و برداشت پسته

مدت زمان کاشت و برداشت پسته پسته محصول استان های مرکزی و مناطق نیمه بیابانی یا کوهستانی کشور ماست و درختان آن برای رشد و نمو کافی نیاز به خاک سبک شنی و ماسه ای دارند، که اندازه پی اچ آن در حد مناسبی باشد.

معمولا در بین زمان کاشت نهال پسته تا هنگام باردهی این درخت و برداشت کردن اولین محصول، چیزی در حدود پنج الی هشت سال زمان وجود دارد، که یک باغدار موفق باید دراین مدت به خوبی از درختان خود محافظت کند، تا زمانی که باغ او به باردهی مطلوب  برسد.

این درختان به مراقبت های معمول همچون هرس کردن به موقع، آب کافی و کود دهی نیاز دارند و باید جلوی حمله آفت های زراعی به آن ها گرفته شود، به این منظور باید از سم پاشی کردن مرتب استفاده گردد، البته در روش ارگانیک از سم استفاده نخواهد شد.

درختان پسته معمولا در فصل تابستان و در ماه شهریور محصول می دهند . محصول پسته زمانی آماده برداشت می شود که پوست نازک آن شکافته و باز شده و به اصطلاح به حالت خندان درآید.

شرایط پخش پسته سبز ارگانیک

شرایط پخش پسته سبز ارگانیک پسته سبز ارگانیک که یک محصول صد در صد سالم است و بدون استفاده  از  سم کشاورزی و در شرایط کاملا طبیعی تولید گشته است، بعد از فرآوری و بسته بندی شدن، در حجم کلی یا جزئی در بازار های مصرف عرضه می شود .

به عنوان مثال بسته بندی های پسته 5 کیلویی یک شیوه از فروش این محصول است، که در مراکز پخش مستقیم خشکبار و با سود بسیار کمی به فروش می رسد، که این سود کم موجب کاهش نرخ کلی محصول می گردد.

فروشندگان این محصولات روش های مختلفی را برای عرضه آن ها به کار می گیرند، که یکی از آن ها استفاده از درگاه های آنلاین است و ما هم در این مجموعه اقدام به ایجاد شرایطی برای ثبت سفارش و خرید این محصول از راه دور و به صورت غیر حضوری کرده ایم، تا از زحمات شما بکاهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما