پخش کننده پسته اکبری صادراتی

سایز پسته اکبری صادراتی

پسته و پسته ممتاز از گونه های ایرانی است که اندازه نسبتا کوچکی دارد. پخش کننده پسته اکبری صادراتی معمولاً علاوه بر صادرات این محصول، آن را در داخل کشور و در همه شهرها و روستاهای گوناگون به فروش می رساند. پخش کنندگان این محصول معمولاً در توزیع محصول به سلامت و ماندگاری بالای پسته فکر نموده اند. هنگام جابجایی از دمای مناسب برای محصول استفاده نمایند.

پخش کننده پسته اکبری صادراتی

انواع نوع پسته موجود در بازار

انواع نوع پسته موجود در بازار  ایران یکی از کشورهای حاصلخیز در زمینه کشت پسته  شناخته می شود و پسته های ایرانی به تمامی نقاط ایران و جهان فرستاده می‌شوند. می توان گفت در این بین برخی از پست ها فروش بیشتری دارند و برخی دیگر مشتریان کمتری را به خود اختصاص می‌دهند. در اینجا به انواع نوع پسته موجود در بازار می پردازیم:

  •  اکبری: این نوع یکی از انواع پسته های کشیده است و به دلیل مزه عالی مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. پسته اکبری صادراتی به عنوان یکی از گونه های  لوکس در بازار به شمار می‌رود و قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع این محصول دارد.
  • فندقی: این پسته همانطور که از نامش پیداست به هیچ عنوان کشیده نیست و بیشتر حالت گرد دارد. علت نامگذاری این با نام فندقی این است که این پسته اندازه مانند فندق و حالت گرد مانند دارد.
  •  کله قوچی: این فراورده به عنوان یکی از دیررس ترین پسته ها در بازار شناخته می شود و در حالی که بقیه انواع پسته ها در اواخر فصل بهار و اوایل فصل تابستان به دست می آیند، این نوع تازه از اواسط فصل تابستان شروع به رشد و نمو میکند.
  •  بادامی: می توان گفت پسته های بادامی از انواع بزرگترین پسته های موجود در بازار هستند و به دلیل قد بلندی که دارند، نظر مشتریان را به خود جلب می کنند. این پسته گاهی اوقات برای صادرات استفاده می شود، اما در اغلب موارد در استفاده های داخلی به فروش میرسد.

بازار فروش پسته صادراتی اکبری

بازار فروش پسته اکبری صادراتی پخش پسته اکبری صادراتی هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران بسیار پر رونق است. بازار فروش این پسته به صورتی است که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی و غیرحضوری به فروش می‌رسد و برای سهولت دسترسی مشتریان به این محصول بسیاری از سایت‌های اینترنتی اقدام به فروش محصول به صورت غیر حضوری نموده اند.

در توضیع این محصول می توانید انواع مختلفی از پسته ها را با کیفیت های متفاوت خریداری نمایید و همچنین می توانید در وزن دلخواه خود این محصول را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما