بازار بزرگ پسته زعفرانی ممتاز

پسته زعفرانی محبوب ترین نوع آجیل است و در بین آجیل و خشکبار درخشش خاص و طرفدار زیادی دارد. در اصطلاح پسته زعفرانی در میان مخلوط آجیل شور به هر آدمی چشمک می زند.

این پسته برشته شده طعم دار بسیار پرخاصیت و خوشمزه است و ارزش تغذیه ای فوق العاده ای دارد. بازار بزرگ پسته زعفرانی ممتاز این خشکبار اعلا را با بهترین قیمت و کیفیت عالی و تازه در سایت اختصاصی خود عرضه و پخش می کند.

بازار بزرگ پسته زعفرانی ممتاز

نحوه تولید پسته زعفرانی

نحوه تولید پسته زعفرانی پسته زعفرانی یکی از انواع پسته طعم دارکه علاوه بر طعم فوق العاده از جذابیت ظاهری بالایی نیز برخوردار است. در این مقاله می خواهیم نحوه تولید پسته زعفرانی را برای شما بیان کنیم تا با روش تولید آن آشنا شوید.

برای تهیه پسته زعفرانی ممتاز از بهترین انواع پسته  را انتخاب می کنند  تا همگی خندان باشند. در این صورت زعفران به خوبی  به خورد مغز پسته می رود و طعم دلچسبی به آن می بخشد.

برای تهیه این محصول ابتدا باید پسته را بوداده و برشته کرد. برای این کار از روش های سنتی و صنعتی استفاده می شود.

به عنوان مثال می توان پسته را داخل کوره مخصوص یا دستگاه مخصوص ریخت یا در حجم کم در داخل توستر یا فر قرار داد تا در دمای کم به آرامی برشته شود.

بعد از آن زعفران دم کرده به پسته اضافه می  شود.  در این مرحله می توان از نمک و آبلیمو هم استفاده کرد که غالبا نیز استفاده می شود و پسته شور زعفرانی حاصل می شود

بعد از اضافه کردن زعفران دم کرده و نمک چند دقیقه  به آن زمان می دهیم تا آب زعفران کشیده شود و عطر و طعم زعفران به خورد پسته برود. سپس اجازه می دهیم تا خنک شود و آماده مصرف شود.

نحوه تولید پسته زعفرانی زیاد سخت نیست اما باید با حوصله این کار را انجام دهید تا پسته نسوزد و خوش طعم شود.

همچنین می توان پسته را قبل از برشته کردن در آب زعفران دم کرده خیساند و سپس سرخ کرد که بسیار خوشمزه می  شود. چون زعفران کم کم به درون پسته رسوخ کرده و عطر و رنگ خود را به پسته می بخشد.

فروشنده پسته زعفرانی ممتاز

فروشنده پسته زعفرانی ممتاز قیمت پسته زعفرانی ممتاز به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا نوع و کیفیت پسته، کیفیت نهائی محصول، میزان زعفران بکار رفته  ، نرخ زعفران ، نرخ ارز، میزان تقاضا، شکل عرضه، فله یا بسته بندی بودن و غیره در قیمت آن تاثیر گذار هستند.

فروشنده پسته زعفرانی ممتاز این محصول را که از پسته درجه اول تهیه شده با بهترین و ارزان ترین قیمت در سایت اختصاصی خود عرضه  و به سراسر کشور نیز ارسالمی دارد.

برای خرید پسته زعفرانی ممتاز کافی است وارد سایت شده و هر مقدار نیاز دارید سفارش دهید تا سریعا به دست شما برسد و از خوردن آن لذت ببرید.

22

  1. با سلام،خیلی خوبه که میتونیم به صورت آنلاین و غیر مستقیم محصولات مورد نظرمون رو سفارش بدیم و خیلی راحت بدستمون برسه،ممنون از سایت خوب و غنی شما ،موفق و پایدار باشید

  2. پسته زعفرونی علاوه بر خواص پسته میتونه بخاطر وجود زعفرون، شادی آور باشه چون خواص زعفرون رو هم داره. شما عمده ای هم میفروشین؟ یا نمایندگی هم اعطا میکنین برای شهرستان؟

    • سلام همراه عزیز
      بله فروش عمده هم داریم.
      برای دریافت پاسخ سوالات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

  3. سلام وخسته نباشید ازسایت خوب پسته زعفرانی
    واقعا پسته زعفرانی عالی وخوشمزه همیشه از این پسته در منزل ومهمانی ها استفاده می کنیم کلا در بسته نداره همانطور که گفتن همیشه خندان هست وشور مزه باتشکر از توضیحات خوبتون

  4. سلام
    از اینکه شرایط سفارش از راه دور رو برامون مهیا کردین ممنونم
    پسته های زعفرونی طرفدارهای زیادی داره در آجیل ها تنقلات ها و حتی کیلویی و یا بطور بسته بندی شده…
    اعم از کودک تا بزرگسال همه طرفدار پسته هستن حالا اگه زعفرون اصل هم باشه و نمک سود شده باشه ک بهتر و خوشمزه تر

  5. سلام؛ پسته از خواص فراوانی برخوردار هست پسته دارای آهن واسید فولیک فراوانی هست وکسانی که کم خونی دارن ودوست ندارن گوشت مصرف کنن می تونن آهن موردنیاز بدن خود را با مصرف پسته تامین کنند.پسته علاوه بر آهن بسیاری از ویتامینها وریزمغزیهای مورد نیاز بدن را نیز دارا هست.خرید اینترنتی هم که بسیار آسان است شما می توانید درمنزل خود اینترنتی پسته بخرید ودرب منزل تحویل بگیرید.

  6. سلام وقت بخیر به مجموعه صبا فروت
    امروزه قیمت پسته واقعا بالا رفته و گرونه پسته زعفرانی نسبت به بقیه نوع پسته ها گران تر هم هست.کاش قیمت را نسبت به نوع و کیفیت پسته عنوان میکردید .

    • سلام خانم اکبری عزیز
      برای راهنمایی بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  7. سلام ممنون ازاین سایت پسته زعفرانی واقعا عالی و با کیفیت هست پیشنهاد میکنم شما هم خریداری نمایید.

  8. سلام .پسته یکی از مغزهایی است که به دلیل وجود چربی پروتئین کربو هیدرات و فیبر از ارزش غذایی بالایی برخودار است و برای اینکه طعمی بهتر داشته باشه پسته بو داده در بازار طرفداران بسیاری دارد البته پسته زعفرانی هم ظاهری زیبا و طعم فوق العاده دارد اما یک سوال آیا خواص پسته بو داده با خام متفاوت است؟

    • سلام ،خیر خواص اصلی هر دو پسته یکسان است ولی ممکن است پسته شور برای افراد بافشار خون بالا مضر باشد .

  9. باسلام. برای آجیل شب عید از مجموعه صبا پسته زعفرانی تهیه کردیم ک کیفیت فوق العاده بود. فروش عمده هم دارید؟

  10. سلام و درود و خسته نباشید
    همینکه ما بتوانیم پسته خوب و مرغوب و اعلا رو شناسایی کنیم از بین سایر پستها این خودش یک مزیت بزرگیه . بهترین منبع و مرجعی که می‌توانیم این نوع بسته‌ها را پیدا کنیم اینترنت است. و اینکه شما یک وب سایتی دارید که در رابطه با خرید پسته مشاوره میدید و انواع پسته ها رو اعلام و مشخص می کنید برای ما امتیاز بزرگی محسوب میشه .در بازار بسته های زیادی هست و اینکه شناسایی کنیم کدوم مرغوبه مشکل هست . ما با کمک و مشاوره و راهنمایی شما میتونینم بهترین و مرغوبترین پسته رو با حذف واسطه ها به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم .ممنون از وب سایت بسیار خوبی که در این باره تهیه کردید

  11. سلام وقت بخیر مجموعه ی صبافرود بدون اغراق بگم پسته بهترین محصول وبهترین تنقلات است که محصول کشور ماست ولی متاسفانه قیمت بالای ان نه من وخیلی از هموطنمان قادر به خرید ان نیستند وخریدش مقرون به صرفه نیست متاسفانه !

  12. پسته های گوناگونی تو کشورمون هست ولی زعفرانی طرفدار خاص خودش داره و خیلی خوشمزه هست

  13. پسته هاتون اگه همشون خندان باشند خیلی خوب میشه قیمت مناسب و به صرفه ای هم نسبت به جاهای دیگه دارین

  14. سلام وقت بخیر من از پسته های زعفرانی صبا فروت خرید کردم خیلی باکیفیته توصیه میکنم خرید کنید

  15. با سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون فقط این مورد هم هست که نحوه نگهداری پسته و کلا مغزیجات بسیار حساسه و اگر در جای مرطوب قرار بگیره آغشته به سم افلاتوکسین میشه ولی قطعا نوع بسته بندی و نگهداری محصولات شما این نگرانی رو حذف کرده در مجموع پسته خندان جز سوغاتیهای بسیار جذاب برای توریستهای خارجی است.

  16. عالی ممنون واقعا پسته های این سایت حرف نداره نخرین باختین

  17. پسته های طعم دار خوشمزه هست و کلی مفید! آیا واقعا در این نوع پسته از زعفران خوب استفاده شده؟

  18. سلام خسته نباشین
    برای سفارش عمده آیا در بسته بندی های که مشتری درخواست میده بسته بندی میکنید. ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما