بازار تقاضا پسته خام ایرانی

پسته جزء خشکبار و آجیل مغذی و پرخاصیت است که بسیار برای بدن مفید میباشد. پسته و مغز پسته طرفداران زیادی در ایران و جهان دارد. در چند سال اخیر بسیاری از کشاورزان در شهرهای مختلف کشور به کاشت پسته مشغول شده‌اند. این خوراکی خوشمزه در بازار به صورت خام و بوداده و طعم دار موجود میباشد.

پسته خام

مشخصات پسته خام ایرانی

پسته خام

کاشت درخت آن و پرورش آن زحمت زیادی دارد و چند سال طول می‌کشد تا میوه بدهد. اما با صبر و تحمل بهترین و با ارزش‌ترین میوه‌ی جهان را برداشت خواهید کرد. پسته‌ی رفسنجان و دامغان جزء بهترین و با کیفیت ترین پسته ها در ایران میباشد.

این دانه خوراکی انواع مختلفی مانند کله قوچی، پسته اکبری، احمد آقایی و فندقی دارد. پسته‌ی خام دارای کربوهیدرات، فیبر، پتاسیم، پروتئین، فسفر، چربی، منگنز و مس می‌باشد. این آجیل خوشمزه دارای ویتامین های ضروری مثل ویتامین ث ، ب۶، آ، کا، تیامین، فولات، کولین، اسید و بتایین است. پسته خام خندان ایرانی جز گران‌قیمت‌ترین پسته‌ها می‌باشد و طرفداران زیادی در سر‌ تا سر جهان دارد. پسته‌ خام جز تنقلات و آجیل‌های مقوی می‌باشد که سرشار از مواد مغذی است که برای کم‌خونی مفید می‌باشد و از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می‌کند. پسته خام انرژی را زیاد کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و در درمان التهابات مفصلی و پوستی بسیار موثر است.

امروزه مراکز و شرکت‌های زیادی در ایران در خرید و فروش انواع پسته‌ خام ایرانی فعالیت دارند که این محصول را به صورت فله‌ای و یا به صورت بسته‌بندی شده در داخل ایران و بازارهای خارجی توزیع و عرضه می‌کنند. در بازار و فروشگاه، پسته خام در انواع مختلف به فروش می‌رسد. شما باید در هنگام خرید به کیفیت پسته‌ها توجه کنید؛ پسته نباید بوی ماندگی بدهد، پسته باید پر مغز و خندان باشد و براحتی مغز از آن جدا شود.

بازرگانی برتر پسته خام

پسته خام

مراکز بازرگانی ، این محصولات را در بسته‌بندی‌های بهداشتی و با رعایت استانداردهای جهانی در بازارهای داخلی و خارجی توزیع و عرضه می‌کنند. این محصول از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی در کشورهای آسیایی و اروپایی دارد و همه ساله چندین تن از این محصول به این کشورها صادر می‌شود. پسته‌های خام صادراتی و درجه یک دارای نشان استاندارد، برند معتبر، مهر تاییدیه بهداشت، تاریخ تولید و انقضا می‌باشند. این محصولات به صورت عمده و جزیی توسط مراکز بازرگانی و شرکت‌های تولید و پخش به صورت عمده و کلی به فروش می‌رسند.

پسته‌های عرضه شده توسط مجموعه و سایت حاضر از بهترین و خوشمزه‌ترین پسته‌های ایران هستند و دارای بهترین بسته بندی از لحاظ بهداشت و کیفیت می‌باشند‌. سایت حاضر ضمن احترام به سلیقه مشتریان متعهد است در سریعترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.

5

  1. مدیر فروش شرکت صبا فروت مشاوره خوبی انجام داد و محصول تولیدی ام که ۴۰ تن پسته اکبری بود به شرکت فروختم با قیمت خوب.

  2. باسلام لطفا قیمت ها و شرایط بازار خرید و فروش را نیز اعلام فرمایید

  3. سلام
    یکی از سالمترین مواد غذایی پسته است و مصرف ان باعث سلامت قلب.تنظیم قندخونو کاهش وزن میشود .
    پسته یکی از اقلام مهمه صادرات غیرنفتی ایران است.

  4. باسلام
    من از مشاور فروش شرکت صبافروت سپاسگزارم که من رو خیلی محترمانه راهنماییکردن و من به جواب سوالم رسیدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما