بازار تقاضا پسته قزوین

بازار پسته قزوین از دیرباز رونق داشته و تقاضای خوبی برای آن هست. قزوین یک از مراکز تولید پسته است که آنرا به صورت عمده و یا در بسته بندیهای مختلفی به بازار عرضه می دارند.

افرادی که پسته را خریداری می کنند آنرا بیشتر از فضای مجازی تهیه نموده و از سایتهای معتبر ثبت سفارش انجام می دهند.

تقاضای پسته زیاد است و قنادی ها و رستوران ها و سایر کارهایی که با مواد غذایی و دارویی سروکار دارند مصرف بالایی از پسته دارند.

بازار تقاضا پسته قزوین

4 خاصیت پسته قزوین

4 خاصیت پسته قزوین پسته خواص بسیاری دارد که چهار مورد از آن به شرح زیر است:

1 -پسته دارای مقدار زیادی از آهن است و برای افرادی که فقر آهن دارند مناسب است و روزانه یک نصف لیوان مصرف داشته باشند کفایت می کند.

2- پسته مقدار زیادی کلسیم و ویتامین دی دارد که برای جلوگیری از پوکی استخوان و کمبود ویتامین دی توصیه می شود روزانه از آن مصرف شود مخصوصا در فصل زمستان

3- ویتامین های گروه B را دارا است که برای ریزش مو و سلامت پوست این ویتامین ضروری است و کاهش و کمبود آن در بدن عوارض خاص خودش را دارد که بهتر است به جای مصرف قرص از پسته برای تأمین این ویتامین استفاده شود.

4 – پسته همچنین دارای ویتامین آ است که مهم است مقدار آن در بدن. کافی باشد تا سلامت و بینایی چشم ها تضمین شود.

علاوه بر چهار مورد بالا پسته دارای مقادیر زیادی از منیزیم و چربی های اشباع شده و پتاسیم و مواد مغذی دیگری است که مصرف روزانه چند عدد از آن از کمبود این مواد مغذی جلوگیری کرده و پیشگیری از بیماریهای ناشی از کمبود ویتامین ها می کند.

مزه پسته را همگان می پسندند و دوست دارند مخصوصا کودکان و میشود آن را در تهیه انواع شیرینی و نوشیدنی به کار برد. پسته انواع مختلفی دارد و به صورت تازه و تر و یا خام هم مصرف می شود که تازه و تر آن ارزانتر است و موقعی که برداشت می شود آنرا به فروش می رسانند که خواص پسته خشک شده را دارد و می توان تر آن را امتحان کرد که مزه خوبی دارد.

صادرات پسته قزوین به صورت کیلویی

صادرات پسته قزوین به صورت کیلویی پسته قزوین کیلویی به صورت بسته بندیهای مخصوصی قابل صادر شدن را دارد و به کشورهای زیادی ارسال می شود. خرید پسته قزوین چه به صورت عمده و یا کیلویی را می توان از سایتهای معتبر انجام داد که هم تازه هستند و از مرغوبیت بالایی برخوردارند.

پسته قزوین به دلیل اینکه از کیفیت بالایی برخوردار است برای صادرات مناسب است و از آن استقبال خوبی می شود.

1

  1. سلام و وقت بخیر
    من مدسیت که از مشتریان این مجموعه هستم
    قبل از این با شخص دیگری فعالیت داشتم
    اتفاقی با این سایت آشنا شدم برای تست خرید کردم و راضی بودم و مشتری شدم
    وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالیشون ازشون تشکر کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما