بازار خرید پسته مرغوب صادراتی

پسته جزء آجیل هایی است که حاوی میزان قابل توجه ای آهن می باشد و همواره برای تولید خون بسیار مناسب است؛ بسیاری از استان های ایران اعم از کرمان و… در راستای تولید انواع پسته فعال می باشند؛ بازار خرید و فروش پسته، جزء بزرگ ترین بازار های تجاری ایران است که به طور رایج انواع پسته مرغوب صادراتی را با قیمت مناسب و عمده به سمت مراکز هدف روانه می کند.

بازار خرید پسته مرغوب صادراتی

معرفی انواع پسته مرغوب صادراتی

معرفی انواع پسته مرغوب صادراتی پسته از جمله آجیل های مغذی است که در کشورمان ایران در تنوع بالا پرورش و تولید داده می شود و هر نوع این محصول جزء ارقام پر طرفداری است که در کنار فروش بالا در سطح بازار های داخلی کشور، توجه متقاضیان بسیاری را از دیگر نقاط کشور نیز به دست آورده است.

در این قسمت از مطلب ما سعی داریم به معرفی انواع پسته مرغوب صادراتی کشورمان بپردازیم، پس به گفته های ذیل توجه کافی داشته باشید:

  • پسته محبوب بادامی

این نوع پسته جزء ارقامی است که بیشتر در بازار های داخلی موجود می باشد و به ندرت به حوزه صادرات وارد می شود، این نمونه از محصول با عنوان پسته خندان شناخته می شود و در استان خراسان تولید می شود؛ سایز این محصول از 26 الی 38 است.

  • پسته احمد آقایی

باید گفته شود که پسته احمد آقایی جزء ارقام پر فروش به بازار های جهانی و بین المللی است و همواره از سوی مشتریان خارجی مورد توجه بالا قرار گرفته است.

پسته احمد آقایی به صورت انبوه در استان کرمان تولید می شود و جزء ارقام خندان بسیار پرفروش و پر طرفدار است.
سایز این محصول از 22 الی 32 است.

  • پسته اکبری

این نمونه پسته ایرانی جزء پر طرفدار ترین پسته هایی است که در کشورمان تولید می شود و تمامی مشتریان پسته ایران، نا ممکن است که آن را نشناسند.
حالت پسته احمد آقایی سایز کشیده است و سایز آن از 20 الی 28 است.

  • پسته فندقی

این نمونه پسته جزء پسته هایی است که در تمامی استان های فعال در حجم های بالا به تولید می رسد و همواره در لیست اقلام صادراتی جایگاه ویژه ای دارد.

  • پسته کله قوچی

جزء درشت ترین پسته هایی است که همواره در کشورمان تولید شده و به بازار های کانادا، عراق و… صادر می شود.

عرضه پسته مرغوب صادراتی

عرضه  پسته مرغوب صادراتی بازار پسته مرغوب ایران، انواع پسته با نام های احمد آقایی، کله قوچی، فندقی، اکبری و… را با قیمت های مناسب به فروش می رساند.

عرضه پسته صادراتی به صورت غیر حضوری زمینه خرید آسان را برای تمامی مشتریان مهیا ساخته است و به این شکل هر مشتری از هر نقطه می توانند به آسانی به برترین فروشنده پسته درجه یک متصل شده و خرید خود را به انجام برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما