بازار خرید پسته کوهی صادراتی

پسته کوهی گیاهی از تیره پسته است. نتایج برخی مطالعات نشان داده است که هنگامی که آب پسته و فلووکسامین به تنهایی یا با هم استفاده می شود ، برخی از آسیب های ناشی از استرس و افسردگی در موش های استرس کم تحرک را کاهش می دهد. آب پسته کوهی به همراه فلووکسامین شرایط آنتی اکسیدانی موجود در بافت مغز مغز را بهبود می بخشد و همچنین افسردگی ناشی از استرس بی تحرکی را کاهش می دهد. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره بازار خرید پسته کوهی صادراتی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بازار خرید پسته کوهی صادراتی

مراحل صادرات پسته کوهی

مراحل صادرات پسته کوهی صادرات پسته کوهی به کشورهای اروپایی مانند آلمان ، ایتالیا و فرانسه انتخاب بسیار خوبی است زیرا این محصول ارگانیک است و قیمت آن در مقایسه با پسته باغی بسیار مقرون به صرفه است. همانطور که می دانید ، در سال های اخیر ، ایالات متحده با تولید انبوه و صادرات پسته به بازارهای خارجی با قیمت پایین ، به رقیب پسته ایران تبدیل شده است ، که منجر به بسیاری از بازارهای صادراتی در ایالات متحده شده است که عمدتا در دستان ایران.

البته اگرچه قیمت خرید پسته ایرانی بالا است اما پسته ایرانی از نظر طعم و کیفیت بی نظیر است و در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارد. به دلیل این شرایط ، صادرات برخی از گونه های پسته مانند پسته ارگانیک و وحشی می تواند یک گزینه قوی و مکمل برای صادرات پسته ایرانی باشد. در سالهای اخیر ، تمایل مردم به مصرف محصولات غذایی ارگانیک با افزایش محصولات ریخته شده و شیمیایی و ظهور آسیب های آنها افزایش یافته است.

کشورهای اروپایی مانند آلمان نیز از جمله کشورهایی هستند که به بهداشت مواد غذایی بسیار حساس هستند. بنابراین دو نوع پسته کوهی ، سرخس و پسته وحشی که کاملاً ارگانیک و بدون دخالت انسان تولید می شوند ، به عنوان انواع پسته وحشی و اتومبیل گزینه بسیار مناسبی برای کشورهای اروپایی و آلمان هستند.

لازم به ذکر است که این دو رقم دارای ویژگی های کیفی از جمله طعم عالی ، فضای داخلی سبز ، روغن فراوان و ارگانیک بودن و همچنین مقرون به صرفه تر از پسته باغی است که توجه مشتریان و خریداران خارجی را به خود جلب می کند. پسته کوهی یا مهره کوهی یکی از درختان ارابه در ایران است که در ایران و در برخی از کشورهای جهان انواع مختلفی دارد ، پسته کوهی درختی تک برگ و دو تنه است.

میوه این درخت کروی است و رنگ آن در ابتدا قرمز و هنگام رسیدن سبز است. این میوه به دلیل خاصیت دارویی و ارگانیک و خاصیت داخلی و سقز همیشه در کشورهای خارجی به خصوص کشورهای اروپایی طرفداران زیادی دارد.اکثر تولید کنندگان سقز را به کشورهای خارجی صادر می کنند. پسته کوهی ویژگی های خاص خود را دارد و برای طعم دادن به دوغ و چربی های حیوانی و تهیه ترشی استفاده می شود.

البته برای تهیه ترشی ، از پیاز سبزیجات استفاده می شود که هنوز هم از نظر بافت نرم است. پسته کوهی میوه ای دوسرنگی است و از بیرون پوستی به رنگ سبز نرم و پوسته استخوانی با هسته مغز بادام زمینی در داخل آن قرار دارد. پسته کوهی منبع تولید آب سقز است. سقز به عنوان صمغ ، عطر ، سموم دفع آفات و … در صنایع دارویی استفاده می شود.

این دارای بسیاری از خواص دارویی و درمانی است که در تهیه آن استفاده می شود. دانه های پسته کوهی  سبز طعم خوشمزه و روغن زیادی دارند. مهمترین خواص پسته کوهی درمان کم خونی ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، درمان کرم معده ، جلوگیری از پوکی استخوان و … است.

سفارش پسته کوهی صادراتی

سفارش پسته کوهی صادراتی مشتریان گرامی که قصد خرید و سفارش بهترین پسته کوهی صادراتی را دارند می توانند به وب سایت رسمی شرکت ما که در زمینه فروش پسته کوهی فعالیت داریم مراجعه کنند و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما