تامین کننده پسته صادراتی

پسته یکی از خشکبارهای اصیل ایرانی است که جایگاه ویژه ای در جهان دارد و در همه جای دنیا، پسته را با نام ایران میشناسند و بالتبع ،یکی از ارقام مهم ایران در تجارت جهانی، پسته صادراتی است.

تامین کننده پسته صادراتی

پسته صادراتی چه خواصی دارد؟

پسته صادراتی چه خواصی دارد؟ پسته یکی از آجیل های بسیار مقوی و دارای خواص ویژه است. پسته دارای مواد معدنی آهن ،منیزیم ، سدیم ، پتاسیم، تیامین ،فولات ،کولین، اسید ،فیبر ،انواع ویتامین ها شامل ویتامین آ ،ب ۶ ، ب ۱۲،ویتامین سی و دی و ویتامین کا می باشد.

مغز پسته به دلیل وجود آهن، خون ساز است و مصرف روزانه آن برای درمان کم خونی مفید است. خوردن پسته برای تقویت قوای جنسی و حافظه مفید است. پسته مقوی معده است. در درمان سرفه کاربرد دارد، برای قلب و اعصاب توصیه شده است ؛ همچنین برای رفع گرفتگی عروق کبدی و حتی در درمان اسهال معمولی و اسهال خونی در طب سنتی توصیه شده است. در رژیم های غذایی کاهش وزن پسته بسیار مفید است ؛ چرا که کم کالری و سرشار از چربی های مفید و پروتئین میباشد.

پسته سرشار از فیبر رژیمیست که باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش می شود. پسته مقدار زیادی عنصر کمیاب مس دارد ؛ فایده مس جذب بیشتر آهن از طریق سیستم گوارش ، برای بدن و رفع کم خونی از طریق افزایش همو گلوبین و تقویت فشار خون است. تقویت قوه جنسی : پسته در تقویت قوای جنسی مردانه به شدت قدرتمند است ؛ طبق مطالعات مردان با مصرف روزانه حدود 100 گرم آجیل، در مقایسه با مردانی که آجیل مصرف نمیکنند در طول بازه زمانی سه هفته ،شاهد کاهش پنجاه درصدی اختلال نعوظ بودند.

پسته به دلیل داشن ویتامین ای ، خاصیت ضد التهابی دارد. محافظت از نورون ها و عصب: پسته، سرشار از ویتامین ب ۶ است. که ماده اولیه اسید آمینه های ضروری در بدن است و برای سلامت قلب و عروق حیاتیست . کمک به سیستم ایمنی: پسته، همچنین به دلیل ویتامین ب ۶ موجود در آن ، سیستم ایمنی بدن را قدرتمند میکند و باعث پیشگیری از انواع سرطان ها و عفونت ها می شود.

پسته برای پوست و مو هم خواص بسیاری دارد از جمله: تحریک رشد و تقویت مو ، نرمی و انعطاف پذیری ، رفع ریزش مو ( به دلیل بیوتین موجود در پسته ) مرطوب کننده طبیعی پوست ، ضد پیری (به دلیل آنتی اکسیدان های قوی موجود در آن) ،رفع ترک پا و پوست ، شفافیت و روشنی پوست ، ابرسانی و حفظ سلامت پوست ، کمک به بهبود سرطان پوست ، سلامت بینایی و…

ارائه انواع پسته صادراتی باکیفیت

ارائه انواع پسته صادراتی باکیفیت انواع پسته صادراتی باکیفیت، در بسته بندی های مختلف برای استفاده شما عزیزان عرضه می گردد. توزیع پسته صادراتی در اکثر کشورهای مختلف در حال حاضر انجام می گیرد. قیمت پسته صادراتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما