تامین کنندگان پسته صادراتی درجه یک

تامین کنندگان پسته صادراتی درجه اول این محصول را به صورت عمده جهت رفع احتیاج مشتریان به بازار عرضه می‌نمایند. ارقام مختلف پسته صادراتی ایران علاوه بر بازار داخلی به کشورهای مختلف جهان هم صادر می‌شود.

امروزه جهت دسترسی آسان تر خریداران، فروش این محصول به صورت اینترنتی هم انجام می‌پذیرد. در این روش که با استقبال خوبی از سوی خریداران روبه رو شده است، با کیفیت‌ترین پسته به صورت فله‌ای و تناژ بالا و در بسته بندی‌های متنوع برای فروش عرضه می‌گردد.

تامین کنندگان پسته صادراتی درجه اول

شاخصه بارز پسته صادراتی درجه یک

پسته به عنوان یکی از پر فروش‌ترین محصولات در سبد صادرات غیرنفتی ایران جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است .

ویژگی‌های بارز پسته‌های صادراتی ایران: درشتی، خندان بودن و یکدست بودن سایز آن‌ها می‌باشد.از بارزترین مشخصه‌های یک پسته صادراتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پسته درجه یک صادراتی دارای رنگ طبیعی، بدون لکه زدگی و فاقد بو می‌باشد.
  • مغز پسته، با توجه به نوع آن باید به رنگ سبز روشن باشد.
  • پوسته بیرونی این محصول باید کاملا خشک و سفت باشد.

برای آنکه بتوانیم پسته با کیفیت و صادراتی را از انواع دیگر محصولات تشخیص بدهیم، باید به ظاهر پسته دقت نماییم.برای اینکار می‌توانیم دانه‌های پسته را تکان دهیم و اگر صدای به هم خوردن چیزی را از داخل پوسته احساس نمودیم، متوجه شویم که پسته دارای کیفیت بالا و به اصطلاح پرمغز می‌باشد.

معمولا پسته‌هایی با انس بالا و کاملا خندان به عنوان پسته‌های صادراتی در نظر گرفته می‌شوند. بهترین نوع پسته‌های صادراتی شامل ارقام کله قوچی، احمد آقایی،  فندقی و اکبری می‌باشند.

پسته صادراتی کاملا تازه می‌باشد و بوی تازگی آن احساس می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با مزه نمودن چند دانه آن، تشخیص بدهید که پسته مرغوبیت لازم برای صادرات و مصرف رادارد.

 

شاخصه بارز پسته صادراتی درجه اول

پسته به دلیل ارزش غذایی بالا همواره در کانون توجه خریداران خوراکی های مفید قرار داشته است.

مزارع و باغات ایران قادر به تولید بهترین و فاخرترین پسته های مورد پسند عامه در سطح جهان می باشند.

طعم عالی و چربی زیاد و زیبایی پسته ایرانی درخشندگی و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

مجموعه بازرگانی صبا فروت همواره از صادر کنندگان بهترین پسته های ایرانی به کشورهای مختلف بوده است.

خرید بدون واسطه پسته صادراتی

خرید پسته صادراتی بدون واسطه را می‌توانید به صورت آنلاین نیز انجام دهید. برای این کار می‌توانید خریدتان را از سایت ما انجام دهید. بهترین نوع پسته ایرانی هم به صورت کلی و هم جزیی قابل سفارش می‌باشد.

در این شیوه خرید، شما می‌توانید محصولات خود را بدون محدودیت مکانی در اختیار داشته باشید. فروش به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد و محصولات عرضه شده دارای ضمانت کیفی بالایی می‌باشند.

قیمت‌ این محصول به دلیل عرضه‌ی بی واسطه و مستقیم، بسیار مناسب تر از بازار آزاد می‌باشد. توزیع انواع پسته در این روش سریع تر صورت می‌گیرد و شما می‌توانید در کمترین زمان، محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

خرید بدون واسطه پسته صادراتی

5

  1. پسته یکی از آجیل های خوش خوراک هستش که طرفداران بسیاری داره و براحتی میشه مرغوب بودن اونو تشخیص داد

  2. سلام . خسته نباشید میشه در مورد صادرات محصول پسته بیشتر توضیح بدهید. علاقه خاصی به صادرات دارم و احتمالا بتوانم انجام دهم .

    • سلام حسینی
      اگر تقاضای پسته صادراتی داری یا احساس میکنی میتونی داشته باشی با من تماس بگیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما