توزیع پسته خندان ایرانی

توزیع پسته خندان ایرانی و پسته قزوین امروز در سطح کشور سطح جهانی در سال های گذشته بسیار بالا رفته به طوریکه صادرات پسته خندان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین اروپا رشد قابل توجهی داشته و آن هم یک دلیل دارد که باعث شده پسته ایرانی گوی رقابت را از رقبای ترک و امریکایی خود به دزد و چیزی نیست جز بالا بودن کیفیت پسته خندان ایرانی که در ادامه در این باره صحبت خواهیم کرد.

توزیع پسته خندان ایرانی

میزان کیفیت پسته خندان ایرانی

میزان کیفیت پسته خندان ایرانی میزان کیفیت پسته خندان ایرانی و پسته فندقی عمده شاخص های متفاوتی دارد که باعث شده ای معیار ها پاشنه آشیل صادرات پسته خندان باشد عبارتند از:

  1. شاخص کیفی ظاهری: همانطور که میدانید کشورهای ایران امریکا و ترکیه تقریباً به طور کامل بازار پسته جهان را تامین میکنند یکی از دلایلی که باعث شده ایران در سال‌های گذشته در صدر جدول این سه کشور قرار گیرد کیفیت ظاهری پسته خندان ایرانی است مثلاً مغز پسته نسبت به پوسته ی آن بسیار درشت تر از سایر پست های خارجی است و همین عامل در اولین دید برای مشتری جلب توجه می کند.
  2. شاخص مغز پسته : یکی از عوامل دیگر که ممولاً به صورت کارشناسی بررسی می‌شود شاخص مغز پسته است که شامل رنگ و مزه مغز پسته می باشد ، پسته خندان ایرانی دارای مغز بسیار سبز است و همچنین بسیار خوشمزه تری هم دارد زیرا آب و هوای ایران و خاک ایران بسیار مغذی تر است کشورهای رقیب است.

به طور کلی کیفیت پسته خندان ایرانی نسبت به سایر رقبا بالاتر است زیرا هم ظاهری جذاب تر و دلفریبی دارد و همچنین مغز بسیار لذیذ تر و خوش رنگ و لعاب تری دارد و همین عوامل باعث شده پسته خندان ایرانی در صدر کالاهای صادراتی غیرنفتی ایران قرار گیرد که با حمایت های دولت از صادرات و توزیع پسته خندان ایرانی می توان بازار خارجی هدف این محصول را گسترش داد و به طبع افزایش صادرات پسته خندان را انتظار داشت.

صادرات پسته خندان ایرانی

صادرات پسته خندان ایرانی صادرات پسته خندان ایرانی در سال‌های گذشته و با رویکرد اقتصاد مقاومتی تکیه بر کالاهای صادراتی غیرنفتی توسعه بسیار زیادی داشته گرچه مشکلات زیادی بر سر راه تولید کنندگان و عرضه کنندگان ای که در امر توزیع پسته خندان ایرانی فعالیت می‌کنند وجود دارد و باعث نوسانات در صادرات پسته خندان ایرانی شده اما خریداران خارجی به دلیل بالا بودن کیفیت پسته خندان ایرانی همیشه ترجیح می دهد این پسته را از ایران و حتی با قیمت بالاتر از رقبای ترک و آمریکایی خریداری کنند. امروزه دنیای کشاورزی نیز مدرن شده و تولید کننده این خشکبار باید برای افزایش بهره‌وری از زمین زراعی خود حتماً به روش های نوین کشاورزی و آبیاری روی بیاورد تا تولید این محصول را افزایش دهد زیرا با تولید بالای این محصول خشکباری هم قیمت پسته در بازار داخلی کاهش پیدا می‌کند و هم قیمت ارزی آن که باعث می‌شود خریداران خارجی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا قصه ایرانی را خریداری کنند، شما میتوانید برای خرید و مشاوره خرید انواع پسته خندان ایرانی با مشاوران و در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما