توزیع کننده پسته فندقی خام صادراتی

پسته فندقی خام خوشمزه و سرشار از خواص متعدد است که یکی از مهم ترین صادرات غیر نفتی ایران نیز می باشد و در جندین استان ایران که مهم ترین انها کرمان است، تولید می شود. خریداران میتوانند پسته خام عمده را از مبدا ان خریداری نمایند. فروش پسته خام به صورت عمده از تمامی مزارع تولیدی و مراکز خرید و فروش آجیل و خشکبار صورت می گیرد. پسته عموما به صورت خام به کارخانه جات مواد غذایی فرستاده می شود تا پس از فراوری و بسته بندی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. فروش پسته در تمامی مراکز فروش مواد غذایی انجام می شود. حتی سوپر مارکت های کوچک نیز پسته خام و بو داده فله و بسته بندی را ارائه می دهند.

توزیع کننده پسته فندقی خام صادراتی

بررسی کیفیت پسته فندقی خام صادراتی

بررسی کیفیت پسته فندقی خام صادراتی بهترین پسته است که محصول درخت پسته می باشد. رنگ ان نوعی سبز خاص است که به سبز پسته ای معروف می باشد.اندازه تقریبی دا نه های پسته دو تا دو و نیم سانتی متر و قطر انخها حدود یک سانتی کمتر است. زادگاه اصلی پسته غرب آسیاست . و از آنجا به کشورهای مختلف به نوعی صادر شده است. از هفت هزارسال پیش از میلاد انسانها در یافتند که پسته را می توان خورد و متوجه طعم فوق العاده آن شدند.

پسته ریز، به دلیل مخاطراتی که برای سلامتی دارد، باید با احتیاط مصرف شود. اما نوع خام پسته بی ضرر است. پسته خام حاوی قند بوده و از گرفتگی رگ های قلب جلوگیری می نماید. پسته خام سرشار از آنتی اکسیدان، فیبر و پروتئین است. رنگ پوسته آن کمی روشن تر بوده و نرم تر است. پسته خام به دلیل اینکه بسیاری از فرایندهای مخصوص فراوری و بو دادن بر روی آن صورت نگرفته، ارزان تر خواهد بود. اما مدت زمان نگهداری آن در محیط کاهش یافته و به سرعت کپک می زند. بنابراین باید ریع آنرا مصرف نمود.

اگر ورزشکار هستید حتما پسته خام یا تازه را در رژیم غذایی خود بگنجانید چرا که نیرویی ویژه به بدن ورزشکاران داده و سبب افزایش توان شما می شود. پژوهش ها نشان داده که پسته عمده و خام می تواند یک منبع عالی برای سلامت استخوان ها و پیشگیری از پوکی آنها باشد. پسته خام به سلامت پوست و مو نیز کمک کرده و باعث افزایش رشد مو می شود.

پسته خام آبدار و کمی شیرین است. پس از فرایند بو دادن نمک و سایر ادویه ها به پسته افزوده می شود اما در حالت خام طعمی شیرین دارد. پوسته خارجی آن نرم و انعطاف پذیر است. پوسته داخلی پسته بو داده چروکیده و خشک می شود در حالیکه پسته تازه و خام پوستی تازه و به رنگ صورتی دارد.

همه چیز درباره بهترین نوع پسته فندقی خام

پسته باکیفیت، مغزهای مقوی روغنی، البته بدون اسیدهای چرب مضر هستند. هر چقدر که پسته‌ها چرب‌تر باشند، لذیذتر می‌شوند. اگرچه در حال حاضر در هر گوشه‌ی دنیا در تلاش هستند تا پسته خام مرغوب پرورش دهند، اما هیچ کجا پسته‌ای به خوش طعمی پسته ایرانی وجود ندارد. علت اصلی خوشمزه بودن پسته ایرانی نسبت به سایر پسته‌های جهان، نوع خاک و آب و هوا است.

مغز پسته هر چقدر به رنگ زرد یا به رنگ سبز تیره نزدیک‌تر باشد خوشمزه‌تر است. البته برخی از گونه‌های پسته مثل پسته احمد آقایی پوسته نرم رویی مغز، به رنگ ارغوانی است که در زیر آن سبز زمردی می‌درخشد. دقت کنید که مغز پسته خام تازه سرحال باشد یعنی نه چروکیده و رنگ پریده و نه نرم و کپک زده. اگر نرم باشد یعنی زیاد رطوبت دیده است.

توزیع کننده پسته درجه یک یکی از پرطرفدارترین حبوبات است که دارای خواص بی نظیری است ، بنابراین فروش بالایی دارد ، به طوری که پسته ایرانی اولین جهان در جهان است و تولیدکنندگان ما توانسته اند این محصول را به کشورهای دیگر صادر کنند. مرکز پخش پسته کله قوچی دارای نمایندگی های درجه یک و فعال در سطح شهرها است که از طریق آنها می توانید محصول مورد نظر را به صورت کلی و جزئی، مستقیم و با قیمت مناسب تهیه کنید.

فواید پسته فندقی خام برای سلامتی بدن

فواید پسته فندقی خام برای سلامتی بدن نخستین مرحله از تولید پسته، کاشت آن می باشد. اما باید بدانید که فرایند تولید پسته بسیار طولانی و پر زحمت است. بذر های پسته که خود انواع گوناگون دارند در خاک مناسب کاشته می شوند. درخت پسته 6 سال پس از کاشت و رشد شروع به محصول دادن می کند. البته بعد از 15 سال به رشد و ثمر دهی کامل می رسند. بهترین شرایط آب و هوایی برای تولید و پرورش پسته، آب و هوای گرم و خشک است. تنها درختان ماده میوه می دهند. اما برای با وری به درختان نر نیز نیاز است. جنسیت درختان از 8 سالگی مشخص می شود بنابراین کشاورزان بذرهای زیادی را با هم همزمان می کارند.

آبیاری درختان پسته تا فصل پاییز و آبان ماه ادامه دارد و پس از آن درخت برای به خواب رفتن در زمستان آماده خواهد شد. دانه های پسته رسیده دارای پوسته ای شکافته و به اصطلاح خندان می باشند. رنگ مغز آنها نیز تغییر می کند. برای چیدن میوه ها و برداشت پسته کافیست درخت را تکان دهید. میوه های رسیده به راحتی از شاخه جدا شده و بر زمین می ریزند. پسته ها پس از رسیده شدن و خندان شدن مستعد ابتلا به آلودگی و انواع قارچ می باشد. در ابتدا پسته ها از نظر سلامتی مورد بررسی قرار داده می شوند.

پسته های سالم برای فراوری و بسته بندی به کارخانجات غذایی فرستاده می شوند. در این کارخانه ها مواد زائد، پوسته و یا شاخه ها از دانه های پسته جدا شده و شستشو داده می شوند. سپس در شرایط کنترل شده باید کاملا خشک شوند.پس از آن برای بو داده شدن و برشته شدن منتقل می شوند. از آنجایی که مصرف پسته به صورت خام فوائد بسیاری برای سلامتی دارد، بخشی از پسته ها به صورت خام بسته بندی شده و به بازار مصرف فرستاده می شوند. پسته های خام در دستگاه های ویژه خشک می شوند. بدین ترتیب پوسته آنها سخت و مغز آنها ترد می شود. اگر در شرایط محیطی مناسب نگه داری شود تا مدت زیادی قابل نگه داری می باشد. پسته های خام عاری از هر گونه مواد افزودنی و طعم های اضافی است.

پسته ها را به صورت خام و با پوست نرم روی آن به صورت مستقیم از باغ نیز به بازار عرضه می کنند. پسته خام دارای پوسته ای نرم است. این محصول فراوری نشده و به صورت طبیعی مصرف می شود. پسته های خامی که پوسته بیرونی آنها سیاه شده باشد حاوی سم خطرناک آفلا توکسین می باشد. بنابر این در هنگام استفاده از پسته خام به ظاهر آن توجه کنید. به طور کلی می توان گفت مراحل تولید پسته شامل کاشت، داشت و برداشت محصول است.

مصرف پسته فندقی خام چه مزیت هایی دارد؟

باغهای پسته در ایران در ارتفاعی بالاتر از سطح دریا قرار دارند. در این مناطق فشار هوا ، دمای هوا ،میزان رطوبت موجود و سایر شرایط برای کشت و پرورش پسته به خوبی فراهم است که در کمتر جایی در دنیا چنین شراط مساعدی برای تولید پسته فراهم است. با وجود چنین شرایط مناسب و خاک حاصلخیزی پسته دامغان که به شیرینی و چربی معروف است تولید می شود و در قزوین پسته خوشمزه که ظاهری زیبا دارد عمل می اید و پسته های کرمان و رفسنجان هم که در تمامی دنیا شناخته شده هستند.

پسته ایرانی باداشتن محیط مناسب بری پرورش و رشد در سطح دنیا رقیب ندارد و پسته های تولید شده در سایر نقاط دنیا قابل رقابت با پسته ایرانی نیست. سالها پیش یک کشاورز امریکایی بذر پسته اصیل ایرانی را برای کشت به کالیفرنیا برد و اقدام به پرورش پسته و ایجاد باغهای پسته در ان کشور نمود با وجود تلاش بسیار نتوانست پسته ای همانند پسته مرغوب ایرانی تولید کند. وهنوز پسته ایرانی در سطح دنیا بهترین نوع پسته به شمار می اید.

در استان کرمان مزارع پسته فراوانی وجود دارد خاک وشرایط محیطی و اب و هوایی استان کرمان برای تولید و پرورش پسته بسیار مناسب است. شهر رفسنجان دارای باغهایی است که مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته دنیا را تولید می کنند.

عرضه کننده بهترین پسته فندقی خام صادراتی

عرضه کننده بهترین پسته فندقی خام صادراتی زماني كه درصد پوست رويي ميوه پسته به راحتي از پوست سخت استخواني جدا شود، زمان برداشت فرارسيده است. تغيير رنگ پوست رويي از سبز به گلي تا ارغواني نيز نشانه‍ هاي ديگر از رسيدن ميوه ها است . در ماه‍هاي آخر فصل تابستان ترك‍ خوردگي سطح رويي پوست نرم ميوه‍ ها نيز نشاني ديگر از نزديك شدن زمان برداشت پسته است. پس از رسيدن محصول، برداشت آن بايد سريعاً انجام گيرد. عمليات برداشت بوسيله نيروي كارگر و با دست انجام مي ‍شود زيرا با توجه به شرايط و نحوه كشت درختان عدم انجام هرس فرم، عدم وجود يكنواختي در ارقام و سنين درختان، امكان برداشت مكانيزه محصول وجود ندارد.

نحوه برداشت بدين صورت است كه قبل از شروع چيدن محصول، پارچه هاي مخصوص دورويه را زيردرختان پهن كرده، به طوري كه كل سطح زمين زير پوشش تاج پوشيانيده شود سپس هريك از كارگران خوشه هاي ميوه را دردست گرفته و با اندكي فشار به يكي از جهات‍، خوشه را از محل دم قطع مي نمايند و درون پارچه مي ريزند. محصول هر درخت پس از برداشت در محلي مخصوص (داراي سايه و كف‍پوش مناسب) جمع‍ آوري مي‍ گردد و بلافاصله درون سبدهاي مخصوص ريخته و در كوتاه‍ترين زمان ممكن به محل پايانه فراوري پسته انتقال مي ‍يابد.

محصول برداشت شده در اولين فرصت و ترجيحاً در ساعات خنك روز بايستي به پايانه انتقال يابد. براي انتقال محصول بهتر ست آن را در سبدهاي مخصوصي نگهداري كنند.تا از اسیب رسیدن به دانه های ارزشمند پسته جلوگیری به عمل اید. سبدها در كاميون يا ساير وسائل حمل و نقل كه داراي سقف هستند گذاشته شده و به محل فرآوري محصول انتقال داده شوند. در صورتي كه انتقال محصول به صورت توده دركاميون و يا وانت انجام مي‍ شود بايستي اولاً محفظه بار كاملاً تميز و خشك باشد، ثانيا كف آنها با يك لايه پارچه پوشانيده شود و سپس محصول پسته روي آن بارگيري و انتقال مي‍ يابد.پسته های تازه چیده شده نباید در معرض تابش مستقیم نور افتاب و یا در معرض رطوبت قرار گیرد.

پخش مستقیم پسته فندقی خام صادراتی

پسته منبع خوبی از چربی‌های سالم، فیبر، پروتئین، آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی مختلف از جمله ویتامین B6 است. خواص پسته تازه می‌تواند شامل کاهش وزن، کاهش کلسترول و قند خون و بهبود سلامت روده، چشم و رگ‌های خونی باشد. علاوه بر این، مصرف پسته خوشمزه، متنوع و سرگرم کننده است. برای بیشتر افراد، گنجاندن پسته در رژیم غذایی، راهی عالی برای بهبود سلامت کلی بدن است.

لازم است بدانید که پسته یکی از غذاهای غنی از ویتامین B6 است. ویتامین B6 برای چندین عملکرد بدن از جمله تنظیم قند خون و تشکیل هموگلوبین، مولکولی که اکسیژن را در سلول های قرمز خون حمل می کند، مهم است. پسته همچنین سرشار از پتاسیم است؛ در واقع ۲۸ گرم پسته، بیشتر از یک موز بزرگ پتاسیم دارد و فیبر آن به اندازه‌ی یک فنجان کلم بروکلی پخته شده است. همانطور که گفتیم ۲۸ گرم پسته حاوی ۱۵۹ کالری است و در مقابل همین مقدار گردو ۱۸۵ کالری دارد. پروتئن پسته حدود ۲۰٪ از وزن آنها را تشکیل می‌دهد و از این نظر در بین دانه‌ها بعد از بادام قرار می‌گیرد.

از دیگر خواص پسته تازه دارا بودن اسیدهای آمینه ضروری ⁠نسبت به مغز‌های دیگر است. این اسیدهای آمینه ضروری برای سلامت بدن بسیار ضروری هستند اما بدن شما قادر به ساخت آنها نیست، بنابراین باید آنها را در رژیم غذایی خود داشته باشید. سایر اسیدهای آمینه نیمه ضروری هم در پسته تازه وجود دارند. یکی از این اسیدهای آمینه نیمه ضروری L- آرژنین است که ۲٪ اسیدهای آمینه موجود در پسته را تشکیل می‌دهد. این اسید آمینه، در بدن شما به اکسید نیتریک تبدیل می شود که ترکیبی است که باعث گشاد شدن رگ‌های خونی می‌شود و به جریان داشتن بهتر خون کمک می‌کند.

فروشگاه مرکزی پسته فندقی خام صادراتی

فروشگاه مرکزی پسته فندقی خام صادراتی در گذشته که خرید و فروش بصورت سنتی انجام میشد.باغداران و تولید کنندگان پسته محصولات خود را بصورت خرده فروشی به مراجعه کنندگان حضوری و یا با قیمت پایین تر از بازار به واسطه ها می فروختند و از انجایی که واسطه های بسیاری تا رسیدن محصول به دست مشتری وجود داشت و البته هنوز نیز این سیستم وجود دارد،قیمت تمام شده برای مشتری و مصرف کننده بسیار بالاتر از قیمت تمام شده خواهد بود.فرایند بو دادن مزه دار کردن و بسته بندی پسته نیز بر قیمت تاثیر می گذارد.

خرید پسته خام از تولید کنندگان و باغداران توسط کارخانه ها فرایند طولانی فرید تا فروش پسته خام را کاهش می دهد. امروزه در سیستمهتای جدید عرضه و فروش بصورت حضوری و غیر حضوری میتوان انواع محصولات تولید شده را مستقیم از تولید کننده تهیه نمایید.جندین فروشگاه پسته خام بصورت اینترنتی بهترین انواع پسته را ارائه میدهد.پسته خام کیلویی بصورت فله و همچنین پسته بسته بندی شده در این فروشگاهها موجود است.تولید پسته خام در ایران رونق بسیاری دارد اما باید به عرضه و فروش ان نیز توجه داشت.

در کشور ما و به ویژه در شهر کرمان تولید پسته بسیار رونق دارد. همچنین می توانید از طریق سایت فروشگاه ما خودتان پسته با کیفیت بالا تهیه کنید و این محصول را مستقیم و با قیمت عالی خریداری کنید. محصولات ما با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب برای فروش به مشتریان عزیز ارائه شده است. امروزه وجود بهترین مراکز برای عرضه پسته خام خام در مقیاس جهانی به خریداران و فروشندگان کمک می کند تا محصولات خود را بهتر تبادل کنند ، در این مراکز تولید کننده مستقیماً پسته تازه و با کیفیت بالا را به صورت عمده به خریداران می فروشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما