توزیع کنندگان عمده پسته اکبری اعلا

پسته و پسته قزوین امروز از انواع آجیل است که بسیار خوشمزه و در عین حال، سرشار از خاصیت می باشد.

همانند همه انواع آجیل ها، پسته نیز دارای ارقام و کیفیت های متنوعی است.

این فروشگاه به عنوان یکی از توزیع کنندگان عمده پسته اکبری اعلا مشغول فعالیت می باشد.

توزیع پسته از طریق این فروشگاه، به صورت کاملا مستقیم صورت می پذیرد.

اگر قصد خرید پسته اعلا با منصفانه ترین قیمت ها را دارید، با ما همراه باشید.

توزیع کنندگان عمده پسته اکبری اعلا

خواص پسته در داشتن قلب سالم

خواص پسته در داشتن قلب سالم

اگر از بیماری های قلبی رنج می برید و یا حتی قلب سالمی دارید اما نگران این هستید که روزی مشکلات قلبی گریبان گیرتان گردد، پسته فندقی عمده بخورید؛ زیرا این نوع آجیل حاوی ترکیباتی است که برای سلامت قلب بسیار مفید می باشد.

باید توجه کرد که فشار خون و کلسترول بالا، دو عاملی هستند که افراد را به شدت در معرض بیماری های قلبی قرار می دهند. به این افراد پیشنهاد می شود که یک رژیم غذایی سالم حاوی پتاسیم، فیبر و چربی های غیر اشباع مصرف کنند.

جالب است بدانید که پسته یک منبع غنی از پتاسیم، فیبر و همچنین چربی های غیر اشباع می باشد و بنابراین نقش مهمی در حفظ سلامت قلب ایفا می کند.

مصرف متعادل و مداوم پسته می تواند فشارخون و سطح کلسترول آن را تنظیم نموده و به این ترتیب خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

علاوه بر فشار خون و کلسترول بالا، بی نظمی در ریتم ضربان قلب نیز می تواند بسیار خطرناک باشد. باید بدانید که پتاسیم و منیزیم موجود در پسته، ضربان قلب را تنظیم می کنند.

تنها نکته ای که لازم است به آن توجه شود، مصرف پسته خام و یا حداقل بدون نمک می باشد چرا که پسته های شور به جای مفید بودن، باعث افزایش فشار خون شده و در نتیجه برای قلب مضر می باشند.

کارخانه تولید پسته اکبری اعلا

کارخانه تولید پسته اکبری اعلا

حتما تا به حال نام ارقام مختلف پسته به گوشتان خورده است. پسته اکبری، احمد آقایی، فندقی، کله قوچی و … معروفترین ارقام پسته هستند که در ایران به صورت عمده، تولید می شوند.

در این میان، پسته اکبری، از مرغوبیت بالایی برخوردار است. این پسته دارای یک مغز بادامی شکل، درشت و کشیده می باشد و از مهمترین ارقام تجاری به شمار می رود.

بزرگترین تولید کنندگان پسته اکبری در کشور، رفسنجان، فیض آباد، نی ریز، انار، خراسان و … می باشند.

پسته ها پس از رسیدن و جمع آوری، به کارخانه ها برده می شوند. کارخانه تولید پسته، در واقع محصول جمع آوری شده از باغ ها را، فراوری و بسته بندی نموده و آن ها را آماده فروش و مصرف می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما