توزیع کنندگان پسته شاهپسند دامغان

توزیع کنندگان پسته شاهپسند دامغان نمایندگی های متعددی هستند که به تجارت گونه مورد نظر مشغول هستند. از این گونه به عنوان پسته لوکس در سطح کشور یاد می شود. پسته مورد نظر تولید منطقه دامغان بوده که از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این پسته جز ارقام تجاری در سطح کشور به حساب می آید. شکل ظاهری گونه مورد نظر به صورت بادامی است.

توزیع کنندگان پسته شاهپسند دامغان

ویتامین های موجود در پسته

ویتامین های موجود در پسته در هر صد گرم پسته 570 کالری انرژی موجود است که با خوردن آن وارد بدن می شود. از این پسته در تولید مواد غذایی متعددی در سطح کشور استفاده می کنند ویتامین های موجود در پسته دامغان باعث شده تا بسیاری از علاقمندان برای به دست آوردن سلامتی خود از آن استفاده کنند. برای به دست آوردن سلامتی پوست خود می توانید از پسته دامغان استفاده کنید. خوردن پسته سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. در پسته تمامی ترکیباتی که وجود دارد برای عملکرد مناسب مغز مورد نیاز است در این پسته مس، روی، منگنز، آهن و منیزیم به میزان مورد نیاز وجود دارد وجود هر کدام یک از مواد معدنی برای تناسب اندام و سلامتی فرد مفید می باشد.

برای این که فشار خون خود را کاهش دهید می توانید از پسته دامغان استفاده نمایید. این پسته از نظر فیبر نیز غنی می باشد وجود فیبر در دستگاه گوارشی فرد تاثیر گذار است. ویتامین های گروه ب 6 در پسته وجود دارد که این ویتامین های می تواند در عملکرد بینایی و سیستم ایمنی بدن موثر بوده باشد. برای بالا بردن تراکم استخوانی خود نیز می توانید از پسته استفاده کنید. در پسته دامغان ویتامین E نیز موجود می باشد این ویتامین برای سلامتی پوست مفید است. ویتامین مورد نظر مصرف کننده را از آفتاب سوختگی محافظت می کند.

برای پیشگیری از بیماری دیابت می توان از پسته شاهپسند استفاده کرد. پسته باعث افزایش خونسازی نیز در بدن می شود. این گونه از نظر وجود آنتی اکسیدان نیز غنی بوده است. پسته خاصیت ضد سرطانی به همراه داشته است.

قیمت خرید پسته شاهپسند دامغان

قیمت خرید پسته شاهپسند دامغان قیمت خرید پسته شاهپسند دامغان به روش خرید محصول بستگی دارد بهتر است که پسته دامغان را به صورت مستقیم و بدون واسطه برای خود تهیه کنیم در این صورت پسته با هزینه مقرون به صرفه ای تهیه می شود. این پسته یکی از گونه های صادراتی به خارج از کشور بوده است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد به همین دلیل قیمت خرید آن در بازار فروش بیشتر می باشد. ویتامین های پسته همان طور که گفته شد باعث سلامتی در فرد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما