توزیع کنندگان پسته کله قوچی صادراتی

پسته کله قوچی صادراتی دانه های بسیار درشت، مغز هایی پر و با وزن زیاد دارند.به همین دلیل مغز پسته کله قوچی باب طبع بیش تر مردم می باشد و در سوهان پزی، شیرینی پزی و بستنی سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف پسته تازه باعث می شود پروتئین، ویتامین و مواد مغذی فراوانی وارد بدن بشود. قیمت پسته کله قوچی نسبت به مابقی پسته ها ارزان ترمی باشد.

توزیع کنندگان پسته کله قوچی صادراتی

بهبودی هضم با مصرف پسته کله قوچی تازه

 

بهبودی هضم با مصرف پسته تازه

 

مصرف پسته کله قوچی برای هضم بهتر غذا و هم چنین برای تنظیم سیستم دستگاه گوارش مفید می باشد. پسته حاوی پری بیوتیک می باشد که این پری بیوتیک مثل فیبر های غذایی می باشند

که غیرقابل هضم می باشند که در سیستم گوارش هضم نشده اند و آن جا باقی مانده است و باکتری های ضروری روده از آن تغذیه می کنند.

خوراکی هایی مثل پسته که خاصیت پری بیوتیک دارنددر روده باقی می مانند؛باکتری های ضروری سیستم گوارش را تقویت می کنندو باعث هضم بهترغذا و بهبود عملکرد سیستم گوارشی می شود.

فیبر های رژیمی پسته به بهبود هضم غذا کمک می کند و هضمی راحت تر و بهتر دارد.

کاهش اسید امینه در بدن باعث لخته شدن خون می شود که این امر با مصرف مرتب روزانه بر طرف می شود. از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می‌کند.

افرادی که قصد لاغری یا کاهش وزن دارند مقداری پسته کله قوچی می تواند به آن ها کمک کند. پسته کالری کم و پروتئین بالا دارد و احساس سیری را در افراد تأمین می کند.

آنتی اکسیدان درون پسته برای مقابله با بیماری سرطان مناسب می باشد که آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مقابله می کنند و مانع از جمع شدن آن ها در بدن می شوند.

پسته یکی از خوراکی های پر پروتئین محسوب می شود یعنی در واقع پروتئین پسته با گوشت برابری می کند و در نبود هر کدام می توان آن یکی را جایگزین دیگری کرد.

پسته خواص و فواید بسیاری دارد که بیش تر برای زنان باردار، نوزادان و افرادی که در سن رشد می باشند توصیه می شود زیرا آن ها به مواد مغذی و املاح معدنی نیاز بیش تری نسبت به بقیه دارند .

نکته مهم اینکه پسته دارای طبع گرم می باشد و مصرف ان ممکن است باعث ایجاد حساسیت و کهیر در افراد با طبع گرم شود. بطور کلی نباید در مصرف پسته زیاده روی شود.

 

استعلام قیمت انواع پسته کله قوچی صادراتی

استعلام قیمت پسته کله قوچی صادراتی مشتریان و متقاضیان برای مطلع شدن از قیمت پسته کله قوچی کافی است به مراکز خرید یا سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند را بررسی و خرید مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما