تولید انبوه پسته سیرجان تازه

تولید انبوه پسته سیرجان تازه و عرضه آن به صورت مستقیم با حذف واسطه گران و دلالان این محصول پرطرفدار باعث کاهش قیمت آن می شود. پسته یکی از دانه های بسیار مغذی است که مصرف مناسب و مداوم آن می تواند جبران بسیاری از کمبودها و تامین مواد ضروری برای بدن باشد.

تولید انبوه پسته سیرجان تازه

مشخصات پسته سیرجان تازه

مشخصات پسته سیرجان تازه

سیرجان یکی از شهرستان های بزرگ استان کرمان است که در کنار رفسنجان نامی آشنا برای خریداران و از نظر تولید پسته در ایران رتبه خوبی دارد.
از مهم‌ترین مشخصات پسته سیرجان که آن را از محصولات شهرهای دیگر متمایز می کند قیمت مناسب آن در کنار کیفیت بالا می باشد به طوری که تمام ارقام تولید شده مغزی سبز داشته و در دو نوع خندان و بسته وجود دارند که اتفاقا نوع دهان بسته آن در صادرات به علت بهداشتی بودن و عدم نفوذ قارچ و سم آفلاتوکسین، طرفداران بیشتری خصوصا در کشورهای اروپایی که دارای معیارهای استاندار سخت گیرانه تری هستند می باشد. پسته دهان بسته به منظور تولید مغز پسته مورد خرید و فروش قرار می گیرد.
البته نوعی دیگر از پسته نیز وجود دارد که به اصطلاح پسته آب خندان نام داشته و به صور مصنوعی خندان می شود که این نوع از پسته سیرجان نیز به کشورهایی که خواهان کیفیت پایین تر و قیمت کمتری هستند ارسال می گردد.
پسته سیرجان به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد در فصل پسته تازه مصرف تازه خوری بالایی داشته و پس از خشک کردن یکی از بهترین گزینه‌ها برای صادرات به کشورهای اروپایی می باشد و پسته های آب خندان به دلیل کیفیت پایین‌تر ارزان‌تر بوده و مناسب مصرف داخلی برای تمامی اقشار با توان اقتصادی گوناگون و صادرات به کشورهایی که خواهان نازل‌ترین قیمت‌ها و بهترین کیفیت‌ها هستند می باشد.

ارائه دهنده پسته سیرجان تازه

ارائه دهنده پسته سیرجان تازه

خوشبختانه با توجه به وضعیت اقلیم و آب و هوای کشور تولید انواع میوه در آن به مقدار بالا صورت می گیرد اما یکی از عمده‌ترین مشکلات باغداران و کشاورزان بحث عدم تعادل عرضه و تقاضا در فصول رسیدن میوه‌ها است که باعث می شود  مشکلات مهمی در بحث قیمت  پسته  پیش بیاید  که خوشبختانه در تولید پسته سیرجان به علت قیمت مناسبی که دارد این موضوع کمتر به چشم می خورد و تقریبا همه افراد قدرت خرید آن را دارند.
برای تهیه این محصول نیازی به هیچ گونه مراجعه حضوری نیست بلکه کافی است با تلفن همراه یا یکی از ابزارهای هوشمند خود نام این محصول را جست و جو کنید تا با انواع فروشگاه‌های مجازی و نمایندگی های انحصاری فروشنده خشکبار و میوه‌های خشک آشنا شوید و پس از اطمینان از اعتبار و کیفیت مجموعه های ارائه دهنده اقدام به ثبت سفارش نمایید.
در انتها لازم به ذکر است در خریدهای عمده ترجیحا از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید و از وضعیت سلامت و بهداشت ارائه پسته سیرجان اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما