تولید پسته رفسنجان صادراتی

جهت اطلاع از قیمت پسته رفسنجان صادراتی و ارتباط با بهترین عرضه کنندگان این محصول در شهرهای تولید آن، می توانید با ما تماس بگیرید.تولید پسته رفسنجان صادراتی

تفاوت پسته رفسنجان صادراتی با سایر پسته ها

تفاوت پسته رفسنجان صادراتی با سایر پسته ها رفسنجان در استان کرمان، یکی از بزرگترین مراکز کشت و فرآوری پسته در ایران است.

یکی از بهترین ارقام پسته، پسته رفسنجان است؛ کیفیت تمام پسته های پرورش یافته در این شهر، از کیفیت بالایی برخوردار است و فقط از نظر ظاهری متفاوت است.

در اینجا، دلیل تفاوت پسته رفسنجان با سایر پسته ها را شرح می دهیم:

  1. پسته رفسنجان، طعم منحصر به فرد، شکل و ظاهری ویژه و کاملاً طبیعی دارد؛ همچنین برای تهیه خلال پسته در صنعت آشپزی و شیرینی سازی از آن استفاده می شود.
  2. پسته های مختلفی که در شهرستان رفسنجان کشت می شوند به دلیل داشتن مقدار زیادی چربی، نسبت به سایر پسته های پرورش یافته در سایر مراکز کشور، طعم فوق العاده ای دارند.
  3. به دلیل قرارگیری درختان پسته در فاصله مناسب از سطح دریا و نوع آب و هوا در در این منطقه، میزان رطوبت موجود در این محصول به روشی متعادل حفظ می شود و تأثیر بسزایی در طعم و مزه این مغزها خواهد داشت.
  4. هوای خوب رفسنجان برای کشت پسته، باعث شده کیفیت این نوع محصول بالاتر از سایر پسته ها باشد.
  5. مهارت کشاورزان در کشت و تولید پسته، دلیل دیگری برای کیفیت بالای پسته رفسنجان است؛ این شهرستان سالانه مقدار چشمگیری از گونه های پسته را پرورش می دهد و صادر می کند.

پسته رفسنجان یکی از پسته های معروف، خوش طعم و محبوب در بازار مصرف داخلی در تمام استان های کشور است.

بیشترین میزان مغز پسته ایرانی، در رفسنجان تولید می شود؛ به همین دلیل کشور ما، بیشترین حجم فروش پسته رفسنجان و صادرات آن را به خود اختصاص داده که یکی از بهترین انواع پسته ایرانی است.

شرایط فروش پسته رفسنجان صادراتی

شرایط فروش پسته رفسنجان صادراتی نام پسته رفسنجان را بسیاری از بازرگانان پسته که با تولیدکنندگان این محصول در ایران آشنا هستند می شناسند.

رفسنجان یکی از شهرهای استان کرمان است که بالاترین سطح کشت پسته در ایران را دارد؛ سالانه مقدار قابل توجهی پسته ایرانی توسط تولیدکنندگان پسته رفسنجان تولید می شود؛ اما پسته رفسنجان از کیفیت بالایی برخوردار است.

رفسنجان درصدی از پسته های خود را در اختیار دارد؛ و همچنین درصدی که سایر شهرها تولید کرده و سپس برای صادرات به رفسنجان منتقل می شوند.

تولیدکنندگان و تأمین کنندگان پسته رفسنجان، پسته ها را با کیفیت و بسته بندی های مختلف تولید و فرآوری کرده و سپس به هر پنج قاره صادر می کنند؛ البته در دهه های اخیر، تولید پسته در سایر شهرهای ایران نیز اجرا شده است.

مهمترین صادرکنندگان پسته ایرانی، استان های کرمان، خراسان، یزد، کاشان، آذربایجان و … بوده که از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در ایران هستند.

تولید پسته در برخی از این استانها زیاد و در برخی دیگر کم است؛ برخی از استانها در صادرات پسته نیز پیشگام هستند؛ از جمله کرمان، خراسان، آذربایجان و …

جهت کسب اطلاع از شرایط فروش پسته رفسنجان صادراتی، می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما