تولید پسته کله قوچی درشت

تولید پسته کله قوچی درشت که جزو یکی از محصولات اصلی و کشت و کار های برتر شهر کرمان و همچنین شهر رفسنجان میباشد در این شهرها انجام می شود. عرضه مستقیم آپسته کله قوچی درشت به بازار فروش نیز از طریق نمایندگی های مجاز این مسئول همچنین وب سایت های اینترنتی که از تولید به مصرف این محصول را در معرض فروش قرار داده اند انجام می شود .همچنین شما می توانید از طریق این وب سایت از قیمت عالی این محصول و همچنین خرید عمده آن بهره مند شوید.

تولید پسته کله قوچی درشت

خواص پسته در طب سنتی

خواص پسته در طب سنتی پسته کله قوچی اصل جزو برترین نوع پسته های موجود در بازار کشور می‌باشد این پسته در حجم های بسیار بالایی صادر می شود و به همین دلیل وجود آن در بازار داخلی نسبت به سایر پسته ها محدودیت بیشتری دارد. اگر بتوانید نوع عالی و با کیفیت و اصل آن را خریداری و مصرف نمایید از مزیت‌های بسیار بی شمار‌ این محصول بهره مند خواهید شد.

در طب سنتی به کسانی که همیشه دچار سرگیجه هستند و از کم‌خونی و فقر آهن رنج می برند توصیه می شود که روزانه حداقل ۱۰ الی ۲۰ عدد پسته مصرف نمایند زیرا آهن موجود در پسته بسیار بالا می باشد و موجب رفع کم خونی در افراد خواهد شد.

همچنین این محصول در طب سنتی به یکی از باز کننده های مجاری کبد نیز معروف می باشد کسانی که مشکلات کبدی دارند می‌توانند با خوردن این محصول  مشکلات خود را درمان نموده و تمامی مجاری کبدی خود را که در اثر تجمع سموم بسته شده اند را باز نمایند.

طبیعت پسته در طب سنتی گرم و خشک می باشد و برای کسانی که از سردی مزاج رنج می برند بسیار موثر و مفید واقع می شود. همچنین پسته یک منبع عالی و غنی از پروتئین می باشد این منبع پروتئین برای ورزشکاران و کسانی که در رشته های بدنسازی در حال فعالیت هستند بسیار مناسب می باشد.

مشخصات پسته کله قوچی ممتاز

مشخصات پسته کله قوچی ممتاز پسته های کله قوچی جزو باکیفیت‌ترین و اعلاترین پسته های تولید شده در کشور می باشد از جمله مشخصات پسته کله قوچی ممتاز از لحاظ کیفی و ظاهری می‌توان به موارد متعددی اشاره نمود.

این پسته ها غالباً ۹۹ درصد میباشد منظور از ۹۹ درصد این است که وقتی شما یک حجم از پسته را خریداری می کنید به عنوان مثال یک کیلوگرم یا ۱۰ کیلوگرم یا حتی یک تن پسته خریداری کنید ۹۹ درصد آن به صورت خندان می باشد و درصد بسیار کمی از این پسته ها به صورت در بسته و یا غیر خندان هستند.

از دیگر مشخصات ظاهریپسته کله قوچی ممتاز می‌توان به مغز پر آنها اشاره کرد در واقع مغز این پسته ها به صورت کامل پر می باشد و در آن‌ها لاغر بودن مغز به هیچ عنوان دیده نمی شود .همچنین رنگ سبز بسیار شفاف و روشن نیز در مغز آنها دیده می شود و هیچگونه کدورت رنگ نیز در آنها یافت نخواهد شد.

از لحاظ کیفی مغزپسته کله  قوچی ممتاز  دارای بهترین مزه و طعم در بین انواع پسته  های  می باشد. در واقع هنگامی که شما آن را مصرف می کنید متوجه تفاوت مزه پسته کله قوچی ممتاز با انواع مختلف پسته های دیگر خواهید شد.

پخش کنندگان پسته مرغوب ۵۰۰گرمی

پخش کنندگان پسته مرغوب 500گرمی ما به عنوان یکی از مراکز توزیع کننده پسته مرغوب ۵۰۰ گرمی محصولات خود رادر بسته بندی های نیم کیلویی در معرض فروش قرار داده ایم .بهتر است بدانید که برخی از فروشگاهها پسته های آب خندان شده را به جای پسته مرغوب کله قوچی در معرض فروش قرار می‌دهند. اما این پسته های آبخندان کیفیت مناسب و همچنین عالی نوع کله قوچی را دارا نمی باشند و جزو پسته هایی دسته‌بندی می‌شوند که به روش آب و خیساندن در آب خندان شده‌اند.

بنابراین هنگام خرید این محصول حتماً به معتبر بودن مرکز ارائه آن اطمینان کافی داشته باشید ما به عنوان یکی از مراکز معتبر این محصول را با تضمین کیفیت و تضمین اصالت کالا برای شما در معرض فروش قرار داده ایم تا بتوانید به سهولت حجم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما