تولید کلی پسته تازه ممتاز

تولید کلی پسته تازه ممتاز از قدیم در ایران وجود داشته است. مزه عالی و فوق العاده این محصول آن را از سایر محصولات صادراتی متمایز کرده است.

خواص بی نظیر پسته ممتاز موجب شده تا واحدهای تولید پسته ممتاز تازه سالانه سهم بیشتری از تولیدات خود را روانه بازار فروش داخلی نمایند.

تولید کلی این محصول بیشتر مختص استان کرمان می باشد،اما شهرهای کویری دیگر نیز نهال این آجیل مقوی را کشت می کنند.

تولید کلی پسته تازه ممتاز

بهترین روش نگهداری از پسته تازه

بهترین روش نگهداری از پسته تازه نگهداری از پسته تازه روش های متنوع زیادی دارد که شما می توانید بنا به سلیقه و امکانات موجود و در دسترس خود هر کدام از آن ها که مایل هستید را انتخاب نمایید. در این جا به دو روش اساسی و کاربردی نگه داری از پسته تازه اشاره می کنیم:

  1. در روش اول شما می توانید پسته های تازه خود را به صورت فریز شده نگهداری نمایید.
  2. به این صورت که ابتدا پوست پسته ها را بگیرید و سپس آن ها را درون یک ظرف و یا نایلون که هوا از آن عبور نکند قرار بدهید.
    توجه داشته باشید که حتما قبل از فریز کردن اطمینان حاصل کنید که هوا به درون ظرف یا نایلون شما نفوذ نکند و سپس این ظرف را در فریزر قرار بدهید.
    در این روش هر موقع که نیاز به مصرف این پسته ها داشته باشید می توانید طعم اصلی و تازه آن را بعد از باز شدن یخ آن دوباره حس کنید.
  3. روش بعدی نیز جزو بهترین روش های نگهداری انواع پسته تازه می باشد.
    در این روش شما پس از جداسازی پوست پسته، آن ها را در یک وان بزرگ آب می شویید و سپس روبه روی نور مستقیم آفتاب پهن می کنید.
    وقتی که پسته های شما خشک بشوند عمر و دوام طولانی تری خواهند داشت و دیگر نیازی به استفاده از فریزر نیست.
    توجه داشته باشید که خود نور آفتاب موجب باز شدن در پسته می‌ شود و به اصطلاح آن ها را خندان می کند.

سفارش عمده پسته تازه ممتاز

سفارش عمده پسته تازه ممتاز برای سفارش پسته به صورت عمده بهتر است که سفارش خود را از مراکز معتبر انجام دهید.چون این مراکز این محصول را به صورت مستقیم در معرض فروش قرار می دهند.

سعی کنید از خرید محصول، از واسطه ها خودداری نمایید.چرا که در صورت خرید از واسطه ها قطعا هزینه و قیمت بیشتری بابت آن خواهید پرداخت.

همچنین شما می توانید جهت سفارش عمده این محصول به صورت تازه از طریق فروشگاه اینترنتی ما اقدام نمایید.شما می توانید محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و غیر حضوری با درجه کیفی بالا و تضمینی خریداری نمایید.

خرید شما در کوتاه ترین زمان ممکن در مکان انتخابی خودتان به شما تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما