تولید کننده برتر پسته سبز

ایران یکی از بزرگترین کشور حاضر فرآیند تولید انواع مغزهای پسته درجه یک می باشد و توانسته صادرات آن را به کشورهای همسایه نیز انجام بدهد. صادرات نقش بسیار مهمی برای افزایش درآمد و رونق فعالیت کشاورزان در ایران دارد از این رو ما توانسته به عنوان بزرگترین مرکز توزیع مغز پسته سبز صادراتی محصولات را مستقیماً از کشاورزان خریداری نموده و به کشورهای دیگر صادر نماید که باعث افزایش ارزآوری به داخل کشور نیز شده است. پست های تولید شده این مجموعه بسیار تازه و درجه یک می باشد و ما در چندین سال اخیر توانسته مشتریان زیادی در خارج از کشور به صورت ثابت و دائمی جذب نمایم.

تولید کننده برتر پسته سبز

ویژگی های برتر پسته سبز

ویژگی های برتر پسته سبز پسته سبز دارای ویژگی های خاصی می باشد که همین ویژگی ها باعث متمایز شدن آن نسبت به دیگر پسته ها شده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است به دلیل همین ویژگی ها بیشتر خریداران به دنبال این نوع پسته هستند. که در ادامه ی این مقاله شما را با ویژگی‌های برتر پسته سبز آشنا می کنیم.

بیشتر تولیدات پسته سبز مربوط به استان قزوین و شهرستان بویین زهرا میباشد که مغزی کاملا سبز خوشرنگ دارد هر چند ظاهر این پسته نسبت به پسته های دیگر چون اکبری، احمد آقایی و… بسیار ریز تر است، اما طعم فوق العاده و رنگ سبز آن باعث شده است تا مشتریان آن روز به روز افزایش یابد.

طی تحقیقات به دست آمد ثابت شده است که پسته قزوین دارای خواص و ارزش غذایی بیشتری نسبت به دیگر پسته ها دارد.

یکی دیگر از ویژگی های پسته سبز استفاده از آن برای خلال می باشد که خاصیت مطلوبی برای ورقه و خلال کردن دارد و خرد نمی شود یا برای مصارف شیرینی پزی استفاده می شود. برای تزیین انواع کیک ها و دسرها این نوع پسته به دلیل رنگ سبز آن مورد استقبال قرار گرفته است.

کشاورزان تولید پسته سبز بعد از برداشت، مراحل پوست کنی و خشک کردن پسته را خیلی سریع انجام می دهند تا کیفیت و رنگ پسته ثابت بماند و تغییری در آن ایجاد نشود.

قیمت فروش پسته سبز ایرانی

قیمت فروش پسته سبز ایرانی مرز فروش پسته سبز ایرانی دارنده ی محصولات با کیفیتی می باشد. و همچنین قیمت پسته سبز ایرانی با توجه به کیفیت و رنگ سبز آن مشخص می شود علاوه بر این به میزان محصولی که کشاورزان در آن سال برداشت کردند یا میزان تقاضا، صادرات و واردات آن محصول مشخص می شود.

اما در این فروشگاه اینترنتی فروش پسته سبز، به دلیل رابطه ی مستقیم با کشاورزان شما می توانید پسته ی تازه و باکیفیت را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

برای خرید و ثبت سفارش یا اطلاع از قیمت پسته سبز می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما