تولید کننده پسته بادامی درجه یک

پسته بادامی درجه یک یکی از محبوب ترین انواع خشکبار ایرانی است که طعم بسیار لذیذ و دلچسبی دارد به همین دلیل از بازار تولید و فروش پر رونقی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید ارزان با ما همراه باشید.

تولید کننده پسته بادامی درجه یک

مزایای پسته بادامی درجه یک

مزایای پسته بادامی درجه یک پسته بادامی ظاهری درشت و کشیده دارد و بیشتر به عنوان آجیل استفاده می شود.

پسته بادامی بسیار مقوی و پر خاصیت بوده و با وجود ارزش غذایی بالا کالری کمی دارد و باعث کاهش وزن می شود.پسته بادامی دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان بوده و برای پیشگیری از سرطان مفید است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

خواص پسته خام

پسته خام حاوی مقادیر زیادی لوتئین بوده و برای سلامت چشم مفید است. از بیماری های چشمی همانند آب مروارید و تخریب ماکولا پیشگیری می کند. به دلیل داشتن فیبر بالا برای تقویت دستگاه گوارش مفید بوده و باعث هضم راحت غذا می شود.

اسید آمینه پسته خام درجه یک نسبت به سایر آجیل ها نظیر بادام و فندق بیشتر بوده و برای تقویت سیستم دفاعی بدن بسیار مفید و موثر است. پسته حاوی مقادیر زیادی پتاسیم و منیزیم است و برای تقویت سیستم قلب و عروق مفید است و به کاهش سطح کلسترول خون کمک شایانی می کند.

پسته منبع خوبی از آهن و اسید فولیک بوده و برای درمان کم خونی و بیماری های خونی مفید است و همچنین وجود مس در پسته به جذب آهن کمک خوبی کرده و سطح هموگلوبین خون را افزایش می‌دهد.

فروشگاه پسته بادامی درجه یک

فروشگاه پسته بادامی درجه یک فروشگاه پسته بادامی کیلویی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور فعالیت می کند. بهترین روش خرید پسته بادامی درجه یک به صورت مجازی و اینترنتی می باشد، قیمت مناسب ترین پسته بادامی درجه یک را هم می توانید به صورت خام و هم به صورت بو داده از این مجموعه تهیه کنید. برای مطلع شدن از انواع مختلف پسته با ما همراه باشید.

تفاوت انواع پسته

پسته بو داده نسبت به پسته خام متقاضیان بیشتری دارد. بهترین روش برای تهیه پسته بو داده استفاده از دستگاه‌های صنعتی برای مزه دار کردن و طعم دادن به پسته است. پسته بادامی صادراتی از انواع پسته های ناب  است از این رو بازار فروش و صادرات سودمند و پردرآمدی دارد. نوع مزه دار شده این محصول در مقایسه با بقیه پسته ها از طعم و مزه بهتری برخوردار است . بو دادن پسته با استفاده از روغن مقدار چربی آجیل را افزایش نمی دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما